Sökningen fann 3 träffar

av Ingolson
05 mar 2006 21:12
Kategori: Kultur - konstarterna
Tråd: Estetik - vad är vackert?
Svar: 93
Visningar: 45081

Hej Zander ! Eftersom jag har väldigt dålig syn tycker jag att allt är vackert så fort jag hittar mina glasögon. Annars tycker jag att Svenska språket är vackert, och ett ord jag tycker är det vackraste av alla är " Jämmerdalen",en mycket träffande beskrivning av vårt stackars hem i universum, ett o...
av Ingolson
05 mar 2006 20:23
Kategori: Tankar och känslor
Tråd: konstant bevakad
Svar: 14
Visningar: 10727

sdfg
av Ingolson
05 mar 2006 20:14
Kategori: Tankar och känslor
Tråd: Fastnat i ett distanserat tillstånd
Svar: 8
Visningar: 6222

Känner igen det precis, sådana "puckar ", ca 2 minuter långa, drabbade mig ett par ggr i månaden 1-2 år efter att jag hade slutat med droger. Tack och lov har de upphört helt nu, vet ej varför dina "puckar" träffar just dig men ett förslag är att du frågar en psykolog, det kanske kan löna sig, inte ...

Gå till avancerad sökning