Sökningen fann 3 träffar
- 05 mar 2006 21:12
- Kategori: Kultur - konstarterna
- Tråd: Estetik - vad är vackert?
- Svar: 93
- Visningar: 45081
Hej Zander ! Eftersom jag har väldigt dålig syn tycker jag att allt är vackert så fort jag hittar mina glasögon. Annars tycker jag att Svenska språket är vackert, och ett ord jag tycker är det vackraste av alla är " Jämmerdalen",en mycket träffande beskrivning av vårt stackars hem i universum, ett o...
- 05 mar 2006 20:23
- Kategori: Tankar och känslor
- Tråd: konstant bevakad
- Svar: 14
- Visningar: 10727
- 05 mar 2006 20:14
- Kategori: Tankar och känslor
- Tråd: Fastnat i ett distanserat tillstånd
- Svar: 8
- Visningar: 6222
Känner igen det precis, sådana "puckar ", ca 2 minuter långa, drabbade mig ett par ggr i månaden 1-2 år efter att jag hade slutat med droger. Tack och lov har de upphört helt nu, vet ej varför dina "puckar" träffar just dig men ett förslag är att du frågar en psykolog, det kanske kan löna sig, inte ...