Särskilt som vi diskuterar Sverige, Swedala, Jämmerdalen, Den gamla ofria norden? Eller ännu mer när jag påtalar "Sverige" i det du citerar.
Det måste vara avsaknaden av fri vilja som spökar, antar att det ligger i gener eller uppfostran, eller bara helt enkelt en rutten själ

Vafan är det för oginhet som du tvingar dig till människa?
Och just häri ligger skillnaden. Att filosofin saknar fast mark att stå på ger den inte rätt att göra vilka antaganden som helst. Bara för att den saknar en grund att stå på ger den inte rätt att låtsas som att den skulle ha en fast grund att stå på.
Tyvärr så kommer polisen och tar en ändå, trots att man påtalar för dem att det är ett gungfly de utgår ifrån. Där kan en analys av deras antaganden, för att de själva skall se vad dessa för med sig (för att med våld ge sig på fanskapen gör ju bara att de dubbla antalet kommer till undsättning, det vet väl en modig rackare som du?), vara berättigat. Och det är bara ETT exempel.
Avsaknaden av riktig respons är ett utav skälen att jag helt enkelt inte orkar med det här stället mer. Bara en massa retoriskt djävla svammel från en del, och jag har som ingen lust med sånt.
Riktig respons? O du store förtälj hur vi kan blidka dig, var inte ond, ty de vet ej var de felar.
Du är den bästa, i betydelsen mesta, på retorik här, man kan räkna dina argument du presenterat på en hand. Men retoriken finner man så nära till hands som ovan. Det du gör är att reproducera namn på argument, men aldrig att du söker explicera dem. Nej nej, de skall närvara med sin frånvaro, så är det tryggast. Begrepp svänger du dig ledigt med men definierar aldrig. Så tacka fan för "riktig respons".
Skit ner dig och fly till fjälls eller nått, då gör du nån nytta när du skrämmer renarna söderut så vi får ner renkött till Stockholm.
Men innan du drar skall jag dela något med dig, nån stans för dig att vända dig så du får "riktig" respons

http://www.argus.nu/forum/viewtopic.php ... 5&start=20