MODERN
Moderator: Moderatorgruppen
- seekeroftruth
igår träffade jag på två muslimska kvinnor... de frågade mig var lidl ligger... de hade nyligen kommit till sverige... de var i klädda i slöja... de hade sina barn med sig... den ena kvinna hade otroligt vackra gröna ögon... jag vände mig om hastigt och adresserade den andra kvinna... lidl ligger där... men ni måste gå si o så... "tack du mycket snäll" säger kvinnan... jag glömde säga "wasalam... eller åtminstonde alejkum salam"...de skall inte känna sig ensamma... de skall veta att det finns fler som dom...
- Harald Davidsson
MODERN
Isis är både för män och för kvinnor, och då vi vänder oss emot Pyramidtemplets ingång i Giza. Denna ingång befinner sig precis i pyramidens norra sida, och om vi gå fram emot denna port, och ser oss om bakåt emot det öppna himlavalvet,upptäcker vi att en rät linje från denna port upp emot himlen skulle hamna precis vid polstjärnan, som symboliskt utgör Horus vänstra öga, och Lord Vishnu offrade sitt vänstra öga till mänskligheten.
- seekeroftruth
- Harald Davidsson
MODERN
Till Seeker
är du en ny Målle lindberg, maranata-pastor..
lyssna på SAVED av D Y L A N,
är du en ny Målle lindberg, maranata-pastor..
lyssna på SAVED av D Y L A N,
- seekeroftruth
- Harald Davidsson
MODERN
till Seeker
jag har ett optiskt förhållande, vissa människor är som modern konst andra som Mona Lisa osv..
jag ser...alltså finns jag
jag har ett optiskt förhållande, vissa människor är som modern konst andra som Mona Lisa osv..
- seekeroftruth
- Harald Davidsson
MODERN
till Seeker
ifall man inte är homosexuell,
vad kan två män få ut av varandra, mervärdet som Marx sa,,
vad är målet för en relation mellan två män???
mellan man och kvinna är det dels att föra släktet vidare och dels att utveckla djup kärlek
men mellan två män...
ifall man inte är homosexuell,
vad kan två män få ut av varandra, mervärdet som Marx sa,,
vad är målet för en relation mellan två män???
mellan man och kvinna är det dels att föra släktet vidare och dels att utveckla djup kärlek
men mellan två män...
Re: MODERN
haralddavidsson skrev:till Seeker
Vissa är i 1D, de flesta i 2D men om man ställer om blicken och skevar med den kan de illusoriskt se ut som i 3D.
/Algotezza - själv punktformad
Algotezza aka Algotezza
- seekeroftruth
till Harald...
kärlek till män mellan män... är något renare än kärlek till kvinnor mellan män o kvinnor
ofta är det så iafall...
jag saknar min vän...
en kvinna för vidare ens barn... man stödjer henne... en man hjälper en i livet... en bra kvinna gör det också
anal-sex innebär att ge och ta... normal sex innebär att ge och få...
personligen praktiserar jag inte analsex....
kärlek till män mellan män... är något renare än kärlek till kvinnor mellan män o kvinnor
ofta är det så iafall...
jag saknar min vän...
en kvinna för vidare ens barn... man stödjer henne... en man hjälper en i livet... en bra kvinna gör det också
seekeroftruth skrev:till Harald...
ofta är det så iafall...
jag saknar min vän...
Men man kan ju alltid teoretisera över det... opersonligen...
/Algotezza
Algotezza aka Algotezza
- seekeroftruth