MODERN

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 22:23

till Harald...

du är en mycket klipsk människa... ibland har du skrivit otroligt insiktsfulla saker... efteråt har jag tänkt vilket geni!

nu är det så att jag inte håller med dig om det du skrev om att du finns för att du ser... ty du är en optisk människa.

varför skulle du existera bara för det? jag kan lika gärna skriva... jag finns ty jag bajsar!

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 22:27

till Harald...

jag önskar du stannar kvar en stund till... det är massa saker som poppar upp i mitt huvud kring chakra... tex idag tänkte jag ifall det är farligt att inte få utlösning på länge... jag läste i en bok (tao inspirerat) att det var farligt att hålla energin länge i huvet och att man istället skulle låta den sjunka ned till organen kring naveln...

vad sägs? jag har tänkt att inte få utlösning själv så länge jag inte tänkt befrukta en kvinna... har inget speciellt behov av det faktiskt... känner som att jag förlorar saker på det... känner mig besegrad om det töms i tomma intet...

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 22:30

till den som är intresserad...

idag observerade jag forumet... och tänkte hur pass lätt det är att tro sig... det är lätt att vara åskådare och säga... hah... det där var ju inte speciellt smart... men när man väl kliver in i arenan då är det en helt annat sak... det är som att se på basket... det ser så lätt ut... men testa göra det själv... otroligt svårt...

till Harald...

för några dagar sedan kände jag en ganska så stark sexuell energi i munnen... det höll i sig kanske i 2-3 dar... jag tror aldrig jag har känt så här... men du skrev att min tunga skulle bli erotiserad... den blev det lite... men min mun, mina läppar... det var helt otroligt... mina läppar blev heta... ganska intressant...

tack för din fina ord Harald... du finns i mina böner!

det känns jätte bra att du tycker som du tycker om mig... det kanske är en gåva jag har... detta andliga... vem vet... iafall är jag intresserad utav det...

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 06 jun 2010 23:05

Till Alladin..

alladins lampa är nionde chakrat, jag var säker på att du bytt namn, skriv som du skrev förrut, det var levande  och kraftfullt, hotade dom dig??det finns inget att vara rädd för, jag känner kontakt med dig, du är en riktig människa, de flesta på FF verkar mentalt störda, kontaktstörda, det där med att säden ska börja gå uppåt, som yogisar praktiserar, att motionera är bra, men annars handlar det om att kunna tänka..ANDEN..du verkar ha kontakt med femte chakrat...
men mentalt kan man röra sig i alla chakra med lite träning,,tanke-träning..

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 23:15

till Harald...

ingen har hotat mig... de senaste dagarna har jag kännt att mitt medvetande avtagit lite... det känns bra på ett sätt... jag har svårt att hantera den extra energin... det är ganska nytt för mig... när jag var i gruppen upplevde jag det du skriver... mentaltstörda... kontaktstörda... det är egentligen synd om dom... leva i ständig ångest... ibland är jag nog för hård med mina ord... jag kunde inte kommunicera när man befinner sig på olika medvetanden sinsemellan... det är påfrestande mentalt... just nu har mitt medvetande fallit något... det kanske beror på att jag fastar... vad tror du om den extra sexuella energin... enligt napoleon hill så är det ett extra plus ifall man har en mycket stark sexlust... ju starkare desto mera kraft... han skriver att alla "stora" män har haft en mycket stark sexlust samt att de lärt sig :the art of sex-transmutation:... han skrev att denna konst lär sig de flesta först efter 40... men jag är lite ivrig av mig... muhammed sägs ha haft en otrolig sex-drift...

upplever du inte det påfrestande när du gått upp i chakran... jag har ingen att prata om detta... det finns böcker... men jag har förtroende för dig... tänkte beställa en bok idag.. men det kändes helt fel... energin är skön ofta också... så länge man hanterar den... jag har märkt att jag tyckt att naturen varit mycket vackrare sedan jag börjat med bön m.fl... det verkar som alla andra människor inte ser skönheten i naturen... en blomma... vilka underbara färger... en fågel... en katt...

alladin... ifall jag fick en son tänkte jag honom detta namn, men många har sagt att det är ett skratt-retande namn... skiter jag i...

ibland när jag vaknar kan jag känna att mitt fjärdechakra är stängt... jag kan medvetet utvigda det... det gör jag genom att göra saker för gud... men ibland känner jag mig lamslagen... vet inte varför... då fungerar bön bäst... hur gör du för att flytta medvetandet... jag provade nyss att lägga fokus på mina läppar, och kände att energin flyttade sig mot läpparna... tanken leder energin, men kroppen verkar ha ett eget kretslopp också...

/gudfrid över dig harald... din närvaro har varit närmast en välsignelse för mig!

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 23:26

till harald...

det var en bra insikt du hade där om samhälle... ekorr-hjulet...jobb-barn-tv-säng... ja du fattar... men jag har valt en något annan väg än dig... jag har valt att skaffa ett barn... min tanke är att jobba minimalt... därefter ägna en tid åt sånt som är av intresse för mig... resten till min familj... jag önskar att gud skänker mig ett barn som blir en barmhärtighet i universum...

jag hade inte stått ut med livet ifall jag bara var en ekorre likt många andra... det tänker jag inte bli. hellre socialen isåfall! jag har tur som inte har så stora utgifter... både jag och min fru klarar oss bra på 75% av en persons lön...

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 06 jun 2010 23:40

till harald...

jag har funderat över detta när den sexuella energin går upp till huvet... jag misstänker att sexdriften har också en form av dominerande kraft... det goda är kanske den känsla av lugn o belåtenhet... ungefär som när man ser en attraktiv kvinna.. man mår bra i kroppen... tänker sällan på problem eller alls... ingen oro... det onda är den impuls att dominera... ta över... mobba... kränka... ta för sig... revir... KOMBAT

vet inte... vad säger du? är jag ute o åker moppe? :-)

för några dagar sedan... tyckte jag mig uppleva att den sexuella energin automatiskt drogs uppåt... i normala fall när jag ser en attraktiv kvinna... tänker jag... och kanske blir jag något kåt... men nu var den känslan minimal... snarare tycktes mitt medvetande bara förstärkas... som sagt... ungefär som att energin automatiskt färdades uppåt... det var mycket intressant att observera... har hänt mig innan också... i vintras... jag kunde ha sex med min fru (hände en gång)... men ingen utlösning... energin bara forsade uppåt... fattar ännu inte varför detta var så...

under samma period minns jag en ganska intressant men samtidigt besvärlig sak... under flera dagar... kanske även veckor... hade jag en enorm energi i kroppen... jag tycktes mig uppleva en närvaro och levde i nuet... problemet är att jag hade otroligt mycket energi... så jag gick ut och sprang.. hoppade runt... gjorde massa saker för att lugna ned mig... kunde inte sova mycket.. vaknade mitt i natten... det var skrämmande... speciellt när man inte har någon att relatera till.. hjärt chakrat var bra öppen... jag misstänker att 6-7 chakrat också var öppna... det skrämmande var att jag inte visste när det hela skulle ta slut... jag började få lite lätta fall av vanföreställningar... hörde en röst som sa "mehdi... mehdi..."... jag har läst om det... kundaliniresning symptom... tror jag

http://en.wikipedia.org/wiki/Mahdi

/gudsfrid

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 07 jun 2010 04:46

till alladin..

Det finns i huvudsak fyra krafter, din  personliga som du utvecklar själv, men sedan också  Den Onda kraften, dessa två krafter konfronteras vi med dagligen, det är Normalt, de flesta vill ej se den onda kraften, eller förnekar att det finns en ond kraft, för de flesta vill känna LUST, väldigt få vill eller kan LIDA, fast det  finns ytterligare två krafter, de är till sin natur vertikala, dels Vishnu-Brahman, det nionde och tionde chakrat, som menas inkarnering av en  Avatar, och betyder egentligen förkroppsligande av Gud, och Hanuman och Garuda symboliserar denna kraft, som alltså startar upp bortom vårt kausala universum, vi kan aldrig få igång en avatar-kraft själva genom mantra eller annat konstgjort medel, fast många yogisar har försökt, bland annat SAI Baba, som faktiskt har en web,  där han säger att han är kalki avatar, men det är lögn, fast också HORUS är en avatar, så både i Indien och Egyptien hade de dessa två krafter, Horus kan du läsa om i Osiris-myten, men det finns ytterligare en kraft, alltså Saguna, det elfte chakarat, det är Gud med form och Nirguna Brahmans kraft inkarnerar då, men denna kraft har tydligen aldrig inkarnerat på jorden, att resa sin kundalini, är det bara Vishnu himself som kan göra, fast millioner över världen sitter i meditation och försöker lyfta sin kundalini genom mantra, tantra och yantra, det är bara konstlat,

Där du är nu, du har en stark personlig kraft som börjat frigöras, men för att du ska kunna få tillgång till horus kraften
måste du våga ta in den onda kraften i kroppen, det är plågsamt, alltså börja slåss mot demoner och häxor och troll, alltså gå ner i det omedvetna mörkret och gå en kamp,

Egypterna kallade Horus vänstra öga för Sirius, alltså att detta öga hade en nebulosas utstrålning, så ifall Krishna skulle inkarnera igen, hans vänstra öga skulle utstråla en sådan kraft att den trängde in i alla 7000 millioner människors kropp och blockerade  deras ondska, och det skulle betyda, att ondskan totalt, alltså synden sedan syndafallet skulle kolappsa helt. Men då är det Vishnu i krishna som utstrålar denna kraft.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 07 jun 2010 04:56

Till Alladin..

Muslim beliefs common to both Sunni and Shias

According to scholar Moojan Momen, signs that Sunni and Shi'a are agreed upon include the following:
The Mahdi will be a descendant of Muhammad of the line of Fatimah.
His name will be as the name of Muhammad.
He and Isa (Jesus) will rule for either 40 years (though these years are consisted of days not necessarily the same as 24 hour days)
His coming will be accompanied by the raising of a Black Standard.
His coming will be accompanied by the appearance of the Ad-Dajjal (the 'Great Deceiver').[6]
There will be a lunar and solar eclipse within the same month of Ramadan
A star with a luminous tail will rise from the East before the Mahdi emerges.
He will restore faith to its original form and eradicate moral corruption.
He will have a broad forehead, a prominent nose, and his eyes will be naturally mascaraed
However the physical signs of his body are only mentioned in the Sunni books of Hadith, and are not present in the Shia's books[7]
He will fill the world with justice and fairness at a time when the world will be filled with oppression.
His face shall shine upon the surface of the Moon.[8]
The name of his (Imam Mehdi's) representative will begin with the first-letter of a prophets name, also the name of an Ayah of the Qur'an. It would begin with "ی", in English "Y".[8]........ CITAT......

Det är en vacker ide,,jag skulle önska varje människa var en Mahdi.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 07 jun 2010 05:01

Till Alladin...

jag tror gopal krishnan Kashmir, ..han var väl muslim, skrev de första populära böckerna om hur man kan resta sin Kundalini,,men böckerna handlar bara om symtom..det är alltså svart magi,,,han gjorde världen förvirrad...

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 07 jun 2010 06:09

Till Alladin..

det där med det sexuella, kärlekens tao, jag läste någonstans att mao tse tung knullade småtjejer varje dag, fasktiskt skrev de att han gillade  nioåriga tejer,  för denna kraft han fick då skulle göra honom ung,,jag tror inte på sådana ideer, det är ju att äta på andra, inte kärlek, men kannibalism, alltså Ondska, och jag har informerats om att kärlekens tao skall innebära att man har sex utan utlösning, jag tror inte på onaturliga saker, om en man har utlösning eller inte, det är ju bara en sörja som kommer ut, vad har det för betydelse på anden, jag tror inte att vi kan påverka anden genom biologi eller materialism, vad dessa yogisar, mao tse tung och andra gör är att ta symboler konkret, det är att gå neråt på chakra stegen, vi ska ta symboler abstrakt, symboler är för hjärnan, för tänkandet, för anden, ifall vi projicerar ut symboler på världen blir vi galna,

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 07 jun 2010 08:41

till harald...

må gud belöna dig för dina svar!

alltså det där med småtjejer... muhammed sägs också vart med en 9-11år female... jag fungerar på det viset att jag tar det jag gillar och resten förkastar jag... när jag först läste napoleon hills bok ville jag börja lära mig sextransmutation... det enda sättet att göra det på i början verkade vara att avhålla sig från sex/utlösning och engagera sig i andra saker... detta var allt han sa om det verkade det som... jag försökte hitta mer information om det... en bok som hetter "vägen till orgasm" beskrev hur män kunde bli multiorgasmiska... de beskrev massa andra saker också... hur taoisterna rullade runt i huvet med talet 9... ett heligt tal... eller någon astral kropp... massa saker finns som jag inte gillar... dessa saker förkastade jag... men jag lärde mig iafall att få orgasm utan utlösning... den sexuella energin bevaras på detta sätt... jag kan få 10 orgasmer på en dag... om jag lägger ned tid på det... om jag får utlösning kan jag inte göra det... samtidigt så decentraliseras den sexuella energin... vi kanske skiljer oss på denna punkt... muhammed hade sex, och mycket... jesus var celibat... de var olika på det viset... i Islam kallar dom jesus för "Guds ande" men muhammed för "Guds älskade"... att ha sex med en kvinna göra att en del av ens energi går över till henne och hon får en del av din energi samt så får du en del av hennes... även om man inte får utlösning...

det är att gå neråt på chakra stegen, vi ska ta symboler abstrakt, symboler är för hjärnan, för tänkandet, för anden, ifall vi projicerar ut symboler på världen blir vi galna,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, skriver harald

du har sätt mig skriva om dessa saker... vad tycker du om det jag skrev en gång innan? onani (tänka på abstrakt kvinna) tex... eller lucid-dreaming... kan du vidare utveckla detta du skrev harald... tror jag förstår dig, men ändå något som saknas...

när det kommer till kundalini o sånt... jag gillar inte läsa böcker faktiskt... inte för att jag är en dum person... men böcker låter mig inte tänka för mig själv... ifall jag läser... läser jag lite... och tänker mycket... det är viktigt... tänka... vara kritisk... koppla saker till sin egen verklighet... stämmer detta?... osv...

/gudsfrid över dig!

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 07 jun 2010 08:47

till harald...

Där du är nu, du har en stark personlig kraft som börjat frigöras, men för att du ska kunna få tillgång till horus kraften
måste du våga ta in den onda kraften i kroppen, det är plågsamt, alltså börja slåss mot demoner och häxor och troll, alltså gå ner i det omedvetna mörkret och gå en kamp,

Egypterna kallade Horus vänstra öga för Sirius, alltså att detta öga hade en nebulosas utstrålning, så ifall Krishna skulle inkarnera igen, hans vänstra öga skulle utstråla en sådan kraft att den trängde in i alla 7000 millioner människors kropp och blockerade  deras ondska, och det skulle betyda, att ondskan totalt, alltså synden sedan syndafallet skulle kolappsa helt. Men då är det Vishnu i krishna som utstrålar denna kraft,,,,,, skriver Harald

jag vill utvecklas... smärta är ok... så länge jag kan hantera den... hur gör man... aldrig hört talas om dessa saker... hur tar jag in den onda-kraften i kroppen? vad är det för något? jag antar att den personliga kraften börjar i ens fjärde-chakra...

jag är inte muslim... inte heller kristen... jag tar det jag gillar... det är min väg... jag fungerar på det viset... det är en ensam väg... iafall tror jag så om mig... sedan kanske jag bara är en copy-cat... vem vet

/gudsfrid

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

MODERN

Inläggav Harald Davidsson » 07 jun 2010 09:10

Till Alladin...

När jag var 20 skrev jag till Alexander Lowen i New YORK OCH frågade ifall kvinnans spänning i hennes kropp gick ut ur henne, ifall mannen och kvinnan fick orgasm samtidigt, för det är ju två motsatta krafter, för när mannen får orgasm går hans spänning ut ur honom, men kvinnans spänning. vad händer med den,,,jag fick svar, men inte på denna frågan..
Lowen var Reich kanske främste lärjunge.

Användarvisningsbild
alladin

Inläggav alladin » 07 jun 2010 10:16

till harald...

kvinnor förlorar inte alls sin energi vid orgasm såsom män... de kan inte ejakulera på samma sätt... de förlorar däremot mycket kraft vid skapandet av barn... det är deras största förlust i kraft... födsel osv... även kvinnor kan ejakulera... men det sägs ändå att de inte förlorar kraft... talar ur erfarenhet här... empirisk... när du har sex med en kvinna så tar hon mycket... men hon ger också mycket då hon föder dina barn... analsex är ett undantag

du verkar ha en intuitiv förmåga att läsa av subtila saker... även i text... vilket är ganska svårt egentligen... du märkte av min energi-nivå då jag skrev med KRAFT eller ej... det är en fin gåva du har... du verkar vara en mycket begåvad man! var en barmhärtighet nu!

det är skillnand på en 10årig kille och en 15årig... den ena kan få utlösning men inte den andra... men båda kan få orgasm... det tar lång tid för kvinnor att få orgasm... skulle uppskatta det till 7 gånger längre... generellt... de har inte lika mycket testosterone... men mera östrogen... den ena skapar... kraft... snabbhet... den andra är mer bevarande... uppbyggande... såsom moder o fader... även spermierna beter sig på detta vis...

/gudsfrid

Återgå till "Filosofi"