Vart jag står

Moderator: Moderatorgruppen

Joakim Grundh
Inlägg: 227
Blev medlem: 15 jan 2012 00:49

Vart jag står

Inläggav Joakim Grundh » 13 nov 2021 18:14

Eftersom folk aldrig slutar att efterfråga en utsaga om vad min position är så tänkte jag lägga ut det här. Det spelar ingen större roll vart jag skulle skriva det eftersom berörda parter alla har del av vår totalitära övervakningsapparat på det ena eller det andra sättet.

Som min "polare" som jag testade genom att svära över privat i mitt eget hem. Mycket riktigt så kom det en utsaga som avslöjade att även denne hade del av övervakningen som sker i våra hem. Härliga vänner man har samlat på sig.

Hur som helst. Ni som tror att det finns en "god" sida här i livet har fel.

Öst och väst är lika goda kålsupare generellt. De använder bara olika metoder för att trackasera sina meningsmotståndare.

Friheten hos den ene är ett fängsel hos den andre. Och så omvänt förstås.

En del tror att kyrkan är god, utan att se att det inom alla religioner sker en uppdelning i tre. I olikheter och inte i gott eller ont.

Vi människor är bara en slags föda för andra typer av existenser så vi skall inte tro oss så mycket mer än annat.

Höger vänster dikotomin används bara av ett högre tredje för att kontrollera oss, precis som två parters proxykrig inte behöver ha någon vinnare eftersom det bakom spelet ligger just ett sådant tredje som använder "kampen" för att utöka sitt inflytande.

Det finns en någorlunda bättre sida enligt mig, men det är pågrund av mitt personliga ställningstagande för frihet över trygghet.

Men min uppmaning till er är att ni borde skjuta av mig. Skälet till varför ni bör göra det är för att om jag inte upprätthåller det goda inom mig så drabbas världen negativt. Vilket iofs gäller för oss alla men blir större i anknytning till vilka typer av entiteter som vi upprättat relation till.

Jag börjar helt enkelt bli för trött för att upprätthålla det goda och bör alltså därför plockas bort så att mina negativa sidor inte riskerar att spilla över på andra.

Över lag så bör ni beakta att skjuta av alla människor som jag haft närmre relationer med i och med att alla dessa har haffats av den ena eller andra sidan av "kampen". Det innebär att jag personligen inte kan se på dem som något annat än kroppar jag känner igen som de människor jag växte upp med. Men i fråga om en slags personlig integritet eller ursprunglig identitet så finns dem inte kvar.

Det här kommer sig av sådant som att jag alltid har haft nazister, frimurare, bigotta religiösa och slikt skit i närheten av min person. Och om man inte likt mig har tränat sitt psyke genom åratal av meditation, introspektion och diverse drogbruk så kommer man inte märka av när man dosas av psykotropa droger och manipulerar av öst, väst, norr eller söders slavaktörer.

För märk det också. Ingen av de större makterna ser till frihet, de har bara olika sätt att upprätta sina slavsystem. I Sverige så har vi många "trollkarlar" tex som genom en kombination av tortyr och droger fragmenterar sinnet på människor vilket gör att de får en slags multipla personligheter som sedan kan utnyttjas i olika sammanhang.

Och till kvinnorna specifikt så vill jag fråga er varför ni stödjer de män som avser att förslava ert kön. Varför stödjer ni dessa män som samlas i grupp för att systematiskt trycka ner och misshandla er? Man har velat ha in mig i de här grupperingarna, ja tjatat till förbannelse om det. Och kolla, om ni bara sluter stödja dem så försvinner dem. För ni är deras främsta resurs. Ni säljer era döttrar, ni sviker era systrar. Att inte ta plats är en dygd blir ni intalade. Fråga er själva då varför så många senare i livet hamnar i en oral fixering, när reflektionen inträder om att ni under ett helt liv aldrig har utnyttjat er röst. Rossliga röster och konstant rökande, telefonen och ett evigt klagande en ständigt närvarande självhjälp.

Visst fattar jag att det är spännande för er småbrudar att få leka agenter eller få ett par lax extra för att spionera på det ena eller det andra. Men har ni någonsin frågat er för vem ni jobbar? Om ni visste hur gott gubbjävlarna skrattar åt er bakom ryggen... Kapten klännings kunder vart det ingen som letade upp. Och nu bedriver han hästgård för småtjejer igen :D Sverige sverige fosterland, se hur makten använder sin knutna hand.

Vårt system är en intrikat tortyrkammare för att få oss människor att ställa oss i opposition mot varandra, få oss att ty oss till droger, våldta och mörda varandra i tron om att något gott någonsin skulle komma därifrån. Syna makten, vägra den och ställ er i opposition.

Om nån gör slag i saken så har ni syndernas förlåtelse, både från "djävulen" och "gud" för de kan inte förvägra någon sin fria vilja, och nu har jag uttalat min.

Återgå till "Filosofi"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 18 och 0 gäster