MODERN
Moderator: Moderatorgruppen
- Harald Davidsson
MODERN
Jesus dödades av modern. för Jesus kärlek var ej till modern, men till Fadern, och det kunde modern inte förlåta honom. Hon som var kollektivets uppenbarelse i världen, hon som alltid upplevde att hon kunde kontrollera gruppens alla medlemmar genom att manipulera dem med sitt så kallade lustfyllda hål och skapa förväntningar till vissa i gruppen om att få uppleva några lyckligt ögonblick med henne på hennes privata rum dit bara utvalda fick komma in. Hon hade manipulerat Hitler, genom Eva Braun, till att försöka skapa den fascistiska världs-gruppen, för innerst inne är hon ett blodtörstigt vild-djur. hon är lejonkroppen på sfinxen, medan mannen är huvudet. Hon viskade i Pontus Pilatus öra, korsfäst Jesus, han är en upprorsmakare. Hon viskade i Stalins öra, sänd dem till Sibirien. Det var hon som dödade Sokrates, hon viskade i politikernas öra, att Sokrates förstör ungdommen, och Sokrates följer inte våra Gudar,han är emot oss, döda honom. Hon gör mannen till alkoholist, till narkoman, till tablettmissbrukare, tar lusten ifrån honom, straffar honom på det sättet, ifall han inte följer hennes ideer. Hon styr samhället, ja, hela världen, varje litet kollektiv, varje liten grupp är hennes skapelse. Gud nåde den som går emot henne, går emot Alma Mater, Jesus gjorde det, han drog bort all sin kärlek från henne och gav den till Fadern, i himlen. Han tog bort den från hennes domäner, lyfte upp den i det abstrakta himmelriket. Det kunde hon inte förlåta honom, för detta brottet måste han därför korsfästas. För korsfästelsen symboliserar den totala döden i moderns armar, hon är alltså korset som håller den döde kristus uppe i skyn, denna symbolik har sin totala motsats då Kung David håller ormen i sin hand uppe i luften, vilket i sin djupaste symbolik menas att David har kraften att ta upp ormen, " den onda sexualiteten", alltså sexualiteten i det materiella riket. Ifall du försöker skjuta upp din lustupplevelse betyder alltså att du vågar säga nej till modern, vågar göra uppror emot modern, vågar göra uppror emot det materiella, vågar göra uppror emot det konkreta, vågar göra uppror emot GRUPPEN, och då kommer hon att bli helt rasande på dig, hon kommer att försöka riva sönder dig som det blodtörstiga vilddjur hon innerst inne är. För då blir hon maktlös, för då du visar henne att du har en egen makt att kunna gå en annan väg än att rätt och slätt bara föra släktet vidare och sitta med i hennes grupp och jamma kommer hon att göra allt i sin makt för att döda dig, hon fick Mahatma Gandhi till sist, Och John Lennon, som för hans fredsdemonstrationer med Yoko Ono i en stor säng, för sin ide att låta moderns lust abstraheras till en inre fred i människans väsen dödades av henne.
- Harald Davidsson
MODERN
Och hon viskade i Obamas öra, att sända nya soldater till Afganistan och till Irak, och låta dem få våldta de vackraste och skönaste muslimska kvinnorna, alla de som går omkring på gator och torg och skyddar sin kropp med en svart klädnad, för att hålla det abstrakta horeriet så latent som möjligt till alla män som passerar dem, och Hon sa till Obama att det bästa sättet att skända Islam och Mohammeds lära skulle vara att våldta alla dessa underbara muslimska kvinnor helt öppet inför deras mäns åsyn, så de verkligen fick uppleva sig kränkta ända in i ryggmärgen och aldrig någonsin kommer över denna skändning av deras syster, deras hustru, deras unga dotter på 13 år, våldtagna av en grupp amerikanska soldater som med sin maskingevärs-sex knullar dessa underbara mjuka muslimska kvinnor djupt ner i skiten, sönder och samman, och Hon sade till Obama, och detta är det effektivaste sättet att döda hela den muslimska religösa rörelsen över hela världen genom detta skändandet av deras kvinnor.För Alma Mater hatar alla kvinnor som försöker förandliga sig, försöker utveckla kärlek i sitt hjärta, låter deras hål, deras tomrum vibrera ut i luften, inte som ett abstrakt horeri men för att kunna bana väg för en uppståndelse till himlen, lyfta upp den döde Jesus kropp genom detta mystiska tomrum som hon kan skapa mellan jorden och himlen.
Modern
Den tragiska kvinnan
Så dödar kvinnan mannens kärlek, kråmar sig och vältrar sitt feta kön i hans ansikte, lockar med gungande rörelser, kom, ta för dig, vill du inte ha, smaka, du får om du...
om du slavar i en fabrik, om du går med i en armé, om du stjäl, om du förser dig, om du får status, blir rik, om du offrar dig för mig, om du ordnar oss ett hus om du sedan skaffar hemhjälp, betjänter, slavar, om du fixar en maskin som gör allt fysiskt arbete i stället för mig, medan jag i väntan på att du uppfyller allt detta, gör mig fin för dig, i pälsen du köper, jag ger dig ett smakprov smyckena, igen, sminket, igen, gå ut nu, kom tillbaka när du våldtagit jorden och skövlat dess resurser, plågat andra människor och förtryckt dem, startat krig i mitt namn... om du gör detta för mig, då är jag din..då får du ta del av mig, skörda frukterna av ditt slit, vila i mina armar, trösta dig och låta mig torka av svetten i din panna.
Och mannen går en utbildning, han tar ett jobb, han går in i armén, han dödar, han uppfinner tekniska hjälpmedel, han suger ut jorden, skövlar,
förslavar, förpestar hela världen, för där hemma ligger tyrannen och kråmar sig, vältrar sig och han väntar och väntar, sliter, han skall få smaka, men bara om, bara om han gör allt detta, då när han kommer hem, skall han sätta henne på en pidestal, ära henne som den skönaste i världen, bedyra sin kärlek, ja knäböja på sina bara blodbesudlade ben, med händer fulla av blod smeka hennes hår, och då, sedan..
Men medan han är fullt upptagen så måste ju kvinnan ha någon annan så länge, bara han inte får veta, hon väljer ut ett organ med sina ögon, vadsomhelst som inte ställer krav, hon tar byfånen, han som står och runkar sin 30 centimetare mot ett träd samtidigt som han skriker som en apa, eller i brist på honom en dildo eller en kant på ett bord, en dörrpost, hon skiter i smutsen, inget är heligt därnere för henne, detta är hennes andra dynghål, för henne bara ett rent skithål, det är redan smutsigt, förstört och vanärat, bara inte mannen som skall ge henne allt det där andra får kännedom om detta så är allt ok, det är ok, bara han inget får veta...och under tiden, så förstörs sakta världen...
Barnen, frukten av hans slit, de kommer, hon ljuger och säger att det är hon som därmed har offrat sig för honom, hon har lidit genom barnafödandet, det andra korset som mannen nu är ansvarig att bära fram tackoffer inför....nya krav och nya deadlines, nya delmål, allt som han ännu ej hunnit att uppfylla, hot om snabb sorti om inte han klarar av detta...
Hon lär sina döttrar idiotierna, för över vanvettet på dem,
kärlek, det finns inget sånt, det är du som gäller, det är din lust och det är din makt att med hålet få det du vill ha, att förvrida huvudet på männen, att sätta upp dem mot varandra, få dem att mörda, skövla, förslava och att låta deras dumhet komma dig till gagn genom offer,
det finns ingen solidaritet, det finns ingen barmhärtighet, det finns ingen rättvisa eller sanning, det finns inget systerskap,
det finns inget systerskap,
ära dina föräldrar, nej, du skall ära mig, enbart mig, din moder,
vilken idiot som helst kunde vara din fader, skall du ära en idiot, en åsna till man som inte förstått sitt eget bästa eller sitt rätta värde?, nej min dotter, ta för dig, världen ligger där utbredd mellan dina ben, utnyttja den gåvan du har fått till skillnad från din stackars broder,
en nästan idiot och ve han om han inte kommer ihåg mellan vilka ben han är sprungen ur, ja, han skall få veta hur jag led för att föda fram honom, vilken smärta han innebar, även han skall ära mig och ge sig på dem som hånar mig, dem som kallar mig vid mitt rätta namn, en hora!
Hon tar bort det rena och ersätter det med en vidrighet, hon äcklar sig och roterar runt i sin dynga, förvrider mannen med sjuka begär av lyx, som presentpappret runt kartongen som skall dölja dyngans alla offer.
Hon onanerar konstant och fantiserar om sex med flera män, andra kvinnor, om djur, föremål, allt är lust och kärleken är lust, sin egen lust enbart, i hennes värld är allt objekt, hon är lyckojakten personifierad, och ve den som går emot henne, som ratar eller nekar henne, hon kan bara spela två roller, horan eller madonnan, hon känner inga äkta känslor, hon låtsas känna sig sårad när hennes vilja gås emot, hon är som en psykopat som så länge allt går enligt hennes plan spelar medgörlig, men det finns inget stopp för hennes falskhet, ena stunden kan hon gråta sina krokodiltårar framför mannens ögon, för att i nästa sekund svara i telefonen med ett glatt; -Hej! som vore den nyss visade sorgen bortblåst i ett trollslag...
Du din ynka man, du som inte kan stänga av dina känslor som när man trycker på en knapp, du är för känslig, du är en krake, du är ingen riktig man, en toffel att trampas på, passa dig, när du sover klipper jag av den med en sax...varför bryr du dig om svält, nöd, katastrofer, vad kan du förändra, regnskogar i Afrika, bor du där? Vilken solnedgång, vadå vackert, solen går ju ned varje kväll, vilka stjärnor, vadå naturen, är du en grottmänniska eller...svältande barn, skaffa mat åt dina egna och låt deras föräldrar skylla sig själva, vänta ohh, ohh, GUD, kom igen nu, lite till, nej, inte så, blir du aldrig klar, gör det nått om jag sover under tiden, 1 2 3 4 5 6, jag räknar tills du är färdig, zzz håller du på än, är du nekrofil eller? vadå jag är skönast när jag sover, är tyst, kravlös?
-JA.
Så dödar kvinnan mannens kärlek, kråmar sig och vältrar sitt feta kön i hans ansikte, lockar med gungande rörelser, kom, ta för dig, vill du inte ha, smaka, du får om du...
om du slavar i en fabrik, om du går med i en armé, om du stjäl, om du förser dig, om du får status, blir rik, om du offrar dig för mig, om du ordnar oss ett hus om du sedan skaffar hemhjälp, betjänter, slavar, om du fixar en maskin som gör allt fysiskt arbete i stället för mig, medan jag i väntan på att du uppfyller allt detta, gör mig fin för dig, i pälsen du köper, jag ger dig ett smakprov smyckena, igen, sminket, igen, gå ut nu, kom tillbaka när du våldtagit jorden och skövlat dess resurser, plågat andra människor och förtryckt dem, startat krig i mitt namn... om du gör detta för mig, då är jag din..då får du ta del av mig, skörda frukterna av ditt slit, vila i mina armar, trösta dig och låta mig torka av svetten i din panna.
Och mannen går en utbildning, han tar ett jobb, han går in i armén, han dödar, han uppfinner tekniska hjälpmedel, han suger ut jorden, skövlar,
förslavar, förpestar hela världen, för där hemma ligger tyrannen och kråmar sig, vältrar sig och han väntar och väntar, sliter, han skall få smaka, men bara om, bara om han gör allt detta, då när han kommer hem, skall han sätta henne på en pidestal, ära henne som den skönaste i världen, bedyra sin kärlek, ja knäböja på sina bara blodbesudlade ben, med händer fulla av blod smeka hennes hår, och då, sedan..
Men medan han är fullt upptagen så måste ju kvinnan ha någon annan så länge, bara han inte får veta, hon väljer ut ett organ med sina ögon, vadsomhelst som inte ställer krav, hon tar byfånen, han som står och runkar sin 30 centimetare mot ett träd samtidigt som han skriker som en apa, eller i brist på honom en dildo eller en kant på ett bord, en dörrpost, hon skiter i smutsen, inget är heligt därnere för henne, detta är hennes andra dynghål, för henne bara ett rent skithål, det är redan smutsigt, förstört och vanärat, bara inte mannen som skall ge henne allt det där andra får kännedom om detta så är allt ok, det är ok, bara han inget får veta...och under tiden, så förstörs sakta världen...
Barnen, frukten av hans slit, de kommer, hon ljuger och säger att det är hon som därmed har offrat sig för honom, hon har lidit genom barnafödandet, det andra korset som mannen nu är ansvarig att bära fram tackoffer inför....nya krav och nya deadlines, nya delmål, allt som han ännu ej hunnit att uppfylla, hot om snabb sorti om inte han klarar av detta...
Hon lär sina döttrar idiotierna, för över vanvettet på dem,
kärlek, det finns inget sånt, det är du som gäller, det är din lust och det är din makt att med hålet få det du vill ha, att förvrida huvudet på männen, att sätta upp dem mot varandra, få dem att mörda, skövla, förslava och att låta deras dumhet komma dig till gagn genom offer,
det finns ingen solidaritet, det finns ingen barmhärtighet, det finns ingen rättvisa eller sanning, det finns inget systerskap,
det finns inget systerskap,
ära dina föräldrar, nej, du skall ära mig, enbart mig, din moder,
vilken idiot som helst kunde vara din fader, skall du ära en idiot, en åsna till man som inte förstått sitt eget bästa eller sitt rätta värde?, nej min dotter, ta för dig, världen ligger där utbredd mellan dina ben, utnyttja den gåvan du har fått till skillnad från din stackars broder,
en nästan idiot och ve han om han inte kommer ihåg mellan vilka ben han är sprungen ur, ja, han skall få veta hur jag led för att föda fram honom, vilken smärta han innebar, även han skall ära mig och ge sig på dem som hånar mig, dem som kallar mig vid mitt rätta namn, en hora!
Hon tar bort det rena och ersätter det med en vidrighet, hon äcklar sig och roterar runt i sin dynga, förvrider mannen med sjuka begär av lyx, som presentpappret runt kartongen som skall dölja dyngans alla offer.
Hon onanerar konstant och fantiserar om sex med flera män, andra kvinnor, om djur, föremål, allt är lust och kärleken är lust, sin egen lust enbart, i hennes värld är allt objekt, hon är lyckojakten personifierad, och ve den som går emot henne, som ratar eller nekar henne, hon kan bara spela två roller, horan eller madonnan, hon känner inga äkta känslor, hon låtsas känna sig sårad när hennes vilja gås emot, hon är som en psykopat som så länge allt går enligt hennes plan spelar medgörlig, men det finns inget stopp för hennes falskhet, ena stunden kan hon gråta sina krokodiltårar framför mannens ögon, för att i nästa sekund svara i telefonen med ett glatt; -Hej! som vore den nyss visade sorgen bortblåst i ett trollslag...
Du din ynka man, du som inte kan stänga av dina känslor som när man trycker på en knapp, du är för känslig, du är en krake, du är ingen riktig man, en toffel att trampas på, passa dig, när du sover klipper jag av den med en sax...varför bryr du dig om svält, nöd, katastrofer, vad kan du förändra, regnskogar i Afrika, bor du där? Vilken solnedgång, vadå vackert, solen går ju ned varje kväll, vilka stjärnor, vadå naturen, är du en grottmänniska eller...svältande barn, skaffa mat åt dina egna och låt deras föräldrar skylla sig själva, vänta ohh, ohh, GUD, kom igen nu, lite till, nej, inte så, blir du aldrig klar, gör det nått om jag sover under tiden, 1 2 3 4 5 6, jag räknar tills du är färdig, zzz håller du på än, är du nekrofil eller? vadå jag är skönast när jag sover, är tyst, kravlös?
-JA.
- Harald Davidsson
MODERN
Välkomna ut ur kollektrivet, välkomna ut ur moderns hål, där ni gömt er tusentals år nu för de bistra vinderna i universum,
vet ni inte att Isis väntar på er,
vet ni inte att hon är den andliga modern, som ni hållet er undan, därför att ni är så rädda för att bli ensamma, bli abstrakta, bli andliga väsen.
ISIS är luften vi andas. Hon är Horus moder. den nya människans moder.
vet ni inte att Isis väntar på er,
vet ni inte att hon är den andliga modern, som ni hållet er undan, därför att ni är så rädda för att bli ensamma, bli abstrakta, bli andliga väsen.
ISIS är luften vi andas. Hon är Horus moder. den nya människans moder.
Och detta är vad kvinnan gör?
Kvinnan lika rationell som mannen gör vad mannet bjuder henne
Kvinnan lika rationell som mannen gör vad mannet bjuder henne
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno
- seekeroftruth
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Vad är ert problem egentligen? Det främmande är det skrämmande? Att peka ut några få individer som ONDSKAN, vidareutveckla kaskadspyorna till religioner och folkslag, och nu ger man sig på kvinnorna, sluter sig till att man är den ende gud älskar. *skakar på huvudet* :roll: - vad annat kan man göra? Ni firade inte mors dag igår förmodar jag? Vad k o n s t i g t att inte fler kvinnor skriver här---- Det är p g a sånt här jag överväger att ta min skugga som jag skänkt till andra i besittning igen, då ni inte tycks uppskatta dess innebörd.
seekeroftruth skrev:min kvinna är inte perfekt... men hon är en troende kvinna...och jag älskar henne med nästan ingen rädsla...ty hon rädds för gud... och hon drar sig inte undan att nedfalla i bön!
hon är min guds-skatt! porten till ljuset...
De flesta kvinnor räds för kollektivets dom, att uteslutas ur gemenskapen, familjen, att för alltid förlora sin heder, att bli stämplad som lösaktig, sällan räds de Gud, har du däremot en kvinna som är dig trogen,så gratulerar jag dig, det är extremt sällsynt i västvärlden och jag har aldrig stött på en kvinna, hur gudfruktig hon än varit, som inte förr eller senare varit otrogen, det har bara gällt om en tidsfråga när de faller dit. Förvånas du inte över varför kvinnor dömer andra kvinnor när de väl avslöjats, eller varför kvinnor ser ned på kvinnor som är trogna en man som de själva tycker är hopplös? En kvinna som inte ställer krav är det värsta de själva vet om, synonymt med tom i bollen, ett airhead mm.
Kvinnlig frigörelse i väst, handlar enbart om att slippa förnedringen efter att ha levt som slampor i ett helt liv, snacka om stora knullträd och det skall fan till för att ha koll på det.
Grattis i efterskott på horsdag!
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- seekeroftruth
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- seekeroftruth
skogsälvan...
ja förstår om vissa saker är lite luddiga... det är väl det som menas med charader??? ord gåta...
jag skall upp tidigt imorgon.. men jag stannade ändå en stund för att besvara din fråga... så ingen illa mot dig...
om du inte förstår dig på abstrakta ting som jag o harald o zokrates ibland pratar om... då kan jag försöka förklara... men enbart en själv kan komma till insikt om vissa saker...
respekt...
/gudsfrid
ja förstår om vissa saker är lite luddiga... det är väl det som menas med charader??? ord gåta...
jag skall upp tidigt imorgon.. men jag stannade ändå en stund för att besvara din fråga... så ingen illa mot dig...
om du inte förstår dig på abstrakta ting som jag o harald o zokrates ibland pratar om... då kan jag försöka förklara... men enbart en själv kan komma till insikt om vissa saker...
respekt...
/gudsfrid
- Skogsälvan
- Avslutat konto