Omyndigförklarandet av sexarbetare

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 03 dec 2009 17:49

J R Auk skrev:Zokrates det hade alls inte framgått klart, åtminstone inte så klart att det belyste mig om ditt ställningstagande.

Men så är det när Jbig trollar till det lite också, åsikter föröver den högröstades försvinner i mängden.

Och se de fiktiva "vi" som florerar tar till slut fäste och allt som återstår är ett ställningskrig där karaktären hos den andra sidans representanter skall skjutas i sank.

Men som sagt har hopp än om att den där konstruktiva drunkningen skall komma till skott. Håller mina fingrar korsade.

Dock undrar jag varför det är 1-0 till Jbig om du nu har den där nyanserade inställningen och om du "sätter inte jag mig till doms över dem som vill detta."

Ack vad sker med oss i denna församling? Vem skall fördriva det onda, och få demonen att fly mot porten?

Vill du veta min åsikt i denna tråd så är det ju bara att gå igenom mina svar, de är ju trots allt inte vare sig långa eller många, tar max 2 minuter.

Biggj leder i åsiktskriget just för att han klargjort var han står, medan t.ex kalle, matahari och teoretikern inte preciserat något konkret alls.
Sedan det där med att läsa mellan raderna, jag har tydligen väldigt svårt för det som läser texten som den står. Inkonsekvent i frågan har jag redan förklarat mig vara, anser att sex skall vara gratis, eller vi kanske borde betala för att andas med, eller skitskatt? ( på sätt och vis gör vi redan det). Men eftersom jag inte tror att man kan lagstifta bort prostitutionen, så anser jag att det vore bättre med en statligt kontrollerad sådan, än en som är helt i händerna på maffiaorganisationer som verkligen knullar skiten ur "kossan" innan den slaktas.

matahari

Inläggav matahari » 03 dec 2009 17:59

R Auk

Nähä du det har skapats här av de "röda" annars brukar det skapas av de "blåa". Det är ju inte de "röda" som tillskriver mig "vänstertomteri".

?? Miss tolkar inte du lite av vad jag poängterar?
Kalle tex kallde mig länge för vänstertomte när jag noterade vissa
av hans argument kring Gaza de röda vänstern framförallt Avanten var tyst som muren, ja allt var ju bra han trodde att jag var ännu en lam vänsternisse, men sen när det gick upp för denne blav han syraker och helt plöttsligt tillskrevs jag ett höger epitet!!Ingen än andra tillskriver mig epitet utifrån deras skeva synsätt!

Den där generaliseringen går inte. Vad höger och vänster är är väl irrelevant, båda är ju vänster, och ingen höger.

Trams! Skulle allians högern reelt vara vänster bara för att de kör en floskel om arbetslinjen och det nya arbetar partiet,ja då jävlar har du fått allt om bakfoten.

Populismen löser också upp resterna av positiv identitet till att bara lämna det negativa "inte som dem" kvar. Där ser jag inte heller någon skillnad mellan lägren. Varför också vi bara bör kalla dem demagoger, vilket inget i dagens läge motsäger.

Så du menar att kommunismen inte alltid varit demagoger med tanke på vad som har hänt?

För övrigt är jag kommunist, eller kommunallist passar bättre. Så passa dig för vem du söker svära in som lierad. En högst tillfällig förbindelse kanske för att göra exorcismen är väl kanske bäst att avtala? ;)

Sa du kolumnist? Ja trot fan det!

Har alldrig svärjt in dej som lierad,  du tar saker på förhand,det är det röda laget (retoriskt) som skapar denna projicering om vem, vilka som ingår i ett lag. Jag å min sida iakttar bara folk tex dig Auk under 3-4 veckor nu och ser en koppling mellan din tråd om hat och ditt agerande gentemot biggen, vilket skulle tolkas av en psykoanalytiker som just som hat likt ett sociointelektuellt förräderi från en före detta vän numera fiende som du så elegant deklarerat i denna tråd.

Så tag dig i aktning när du trollar runt i ditt gatsmarteri Auk!

Sen att jag är a politisk för det mesta betyder ju inte att jag kan gradera den skit som jag söker slippa med denna min hållning.

A politisk? En som anser att det är bättre att hellsangels patrullerar
gatorna än en medioker Polismakt? Tillåt mig le herr Auk. :)
Din rädsla för medhåll är påtaglig.

(edit: och må fan ta denna Php motor/server som konstant fördröjer inläggen!!).

matahari

Inläggav matahari » 03 dec 2009 18:04

J R Auk säger till biggen skrev:Timide? Det går ju fan att se tonsilerna i ditt jättegap som basunerar ut lögner dagarna i ända från där jag sitter.

Sedär vad jag poängterar för dig Auk, din hat tes fallerar likt ett skevt
korthus, du är precis som alla vi andra!

Du har nu basunerat ut ett antal gånger att biggen är praktiserande pedofil, vad har du källmaterialet till detta påstående?

Dags för dig att bevisa detta, en länk till de rader han erkänner detta torde vara på sin platts herr Auk!

matahari

Inläggav matahari » 03 dec 2009 18:18

Vill du veta min åsikt i denna tråd så är det ju bara att gå igenom mina svar, de är ju trots allt inte vare sig långa eller många, tar max 2 minuter.

Springer du efter den grönt markerade nödutgången Zokrates?
Biggj leder i åsiktskriget just för att han klargjort var han står, medan t.ex kalle, matahari och teoretikern inte preciserat något konkret alls.

Inget annat än skitsnack mister besserwisser , jag var tidigt ute och deklarerade min ståndpunkt att vissa inom vänstern skiter fullständigt i att tala med horan i person och det har ni klargjort gång på gång du och biggen.

Era projicseringar är enastående! Var får ni allt i från?

matahari

Inläggav matahari » 03 dec 2009 19:19

teoretikernFast sin period i Thailand beskrev han ju som "en härlig tid" (tror jag säkert!), så jag har inte sett någon omvändelse alls. Är det månne kapitalismens fel att han hade en blöt period i Thailand och drev en bar där?

Du menar att biggen hade fått stålar av sin polare finnansmannen?
Sätter 100 spänn på att biggen och denna hans polare sitter på avenyn på nån av barerna och skrockar över kommunisternas fåfängda enfald! :D

Sen drar dom till Thailand på lyx semester! Ho ho ho!

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 04 dec 2009 00:45

matahari skrev:

Springer du efter den grönt markerade nödutgången Zokrates?

Inget annat än skitsnack mister besserwisser , jag var tidigt ute och deklarerade min ståndpunkt att vissa inom vänstern skiter fullständigt i att tala med horan i person och det har ni klargjort gång på gång du och biggen.

Era projicseringar är enastående! Var får ni allt i från?

Efter halva tråden har du knappt ens berört ämnet.
För att göra det lite lättare för dig matahari, har jag markerat din text i rött.

Ditt första inlägg, Skrivet: 20 Nov 2009 16:42 sidan 9
biggj skrev:
Hejsan!

Som fan läser Bibeln, läser Justin Case vad kallekula sysslar med. Gör kallekula annat än trollar? Fler verkar se det! Att sedan våran bigj-bojkottare Justin Case är lite syraker på bigj beror ju enbart på att han just förlorat en debatt. Men så är det ofta! Bigj brukar segra eftersom källorna alltid utgör skillnaden mellan den goda sidan och den icke-goda sidan! Men ett gott råd Justin Case, försök besvara det vi påtalar och inte ignorera det hele, så är det lättare. Och gör som bigj, använd källor som täcker upp det du påstår. Så kan det gå bättre för dig! Om du sedan lyckas vinna debatter mot bigj är dock osäkert, hittills har ingen gjort det!  

MVH
bigj

Och där kom den, källor som biggen trollar med för att passa dennessyften ochså fortsätter biggus dickus sin resa i historie förfalskarnas skidspår, nu senast i sin maoist tråd där han förminskar lidande och död för miljoner av kineser, vilka idag tvångssteriliserar Tibetaner för att minska dem så att Han kineser ska kunna flytta in, men det vill inte kommunisten Jan vilja kännas vid i vanlig ordning.

Biggens goda sida består av analogier av planekonomi, med våld övertagande av företag, själv klarar han inte av att bemöta sin egen argumentation. Men så är ju Jan formad i baltikum, av dess nazzist eller dess kommunist arv? Troligen av båda till denna perverterade totalitära attityd mot alla som inte delar hans syn.......villa.

Ditt andra inlägg
Skrivet: 23 Nov 2009 04:38    Ämne:

Jag har sett en bög Ko som slickade på en annan Ko's p,.p,ee,,ppenis! Muuuu!

Senast ändrad av matahari den 23 Nov 2009 04:47, ändrad totalt 1 gång

Ditt tredje inlägg

krivet: 23 Nov 2009 04:43    Ämne:

biggj skrev:

Matahari har blivit så frustrerad över att bigj så ofta har rätt och ständigt vinner debatter att han börjat helt gå på person och inte längre sak! Senast fanns, enligt matahari, bigj skapad i - Baltikum!  Påminner om en annan tjomme för några år sedan, han sökte få reda på vart bigj bodde för att åka dit och utföra en våldshandling. Ja de är allt granna, desse frustrerade, okunnige och korkade sverigedemokrater!

Aha! Nu är biggen nervös igen! Satt just och inväntade fläsk bergets
otålighet. Biggus Dickus klarar helt enkelt inte av matahari fast han
är ett litet dammkorn..... i biggens öga!  Joda, Mao var en mördare.

Nu är det ju som så att det är ju DU själv Jan som har sagt att
du kommer från Baltikum. Men du, hur gick det  med ditt företagande
i Thailand, din pedofil förmedling? Konken?  

Vad finns det att diskutera? Ett gäng svettiga fetto gubbar som tycker
saker ÖVER kvinnor som är i en erbarmlig situation! Tänk själv hur det
skulle vara om du skulle  behöva suga av 20 kukar per skift för pengar
till knark! Inte allt för ballt kanske? Bara enfaldiga tror att ett förbud är
dessa kvinnor till hjälp! Typiskt Sosse-Kommunist-Nazzist förbuds dynga!

Ditt fjärde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 19:29    Ämne:

Biggen sätter referens ramen på den politiska dyngan som ältas!

Ditt femte inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 19:52    Ämne:

Akta dig Suchen annars kommer bögen Kalle och pökar på dig!  
Kan ingen köpa ett fylle låss till suchens tangentbord i present?
Han har nämligen börjat supa från fredag till måndag.

Ditt sjätte inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 19:56    Ämne:

Bra! Ta och nyktara till nu det är måndag!

Ditt sjunde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 21:59    Ämne:

Har det slagit måndags fyllon som Suchen att det kanske är det som
är meningen? Ser ingen annledning att du ska vara på FF och hota folk
med stryk, att du känner dig förföljd av Zokrates är ju ren komik!
Det är genant biggen å dina vägnar att se hur du konstant greppar
efter minsta halmstrå!
http://www.filosofiforum.com/forum/vie ... 069#102069

Ditt åttonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:19    Ämne:

Jamen det var då sjutton å k s å? Super du hela dagarna nuförtiden suchen?

Ditt nionde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:21    Ämne:

Tycker det var helt rätt av Bengt Dennis och se till att en massa västkust drägg fick sina villa taxeringar höjda, helt korrekt och riktigt gjort.

Ditt tionde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:28    Ämne:

Ändrat? Inte alls bara retar suchen för hans infantila b e t e e n d e.

Nu ska vi se , elemäntära sakkunskaper sa du? Ja om vi tar och citerar
dig då några inlägg bakåt och tittar på dina sakkunskaps utlåtanden:

>Teoretikern verkar mest intresserad av personangrepp, troligen eftersom
>du kommer till korta med dina amatörteorier om sakernas tillstånd!

>Dra åt helvete din jävla bög.

Oj, det var hög klass!
Tycker du kan börja fylleälta dina gymnasie betyg igen.

Ditt elfte inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:30    Ämne:

Du är sur Suchen för du tål inte bögiga Svenskar, samma folk som ockuperade det patriotiska Mannerheimska Finland i 600 år, eller hur?

Ditt tolfte inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:36    Ämne:

suchanother skrev:
Står bakom varje rad.
Är inte född igår och vet precis vad jag pratar om!

Exakt, och det är DÄRFÖR du och din kollega bombade biggen är dem
som konstant har blivit utslängda från FF, Gratulerar Suchen till en
enastående prestation återspeglar definitivt nivån på dina gymnasie betyg.

Din tur nu Suchen!

Ditt trettonde inlägg

krivet: 23 Nov 2009 22:37    Ämne:

suchanother skrev:
Visst fan super jag men det ska du inte bry dej om din hjälte.

Bockar och tackar, inte varje dag man blir kallad hjälte, ska sola mig i glansen några minuter!

Ditt fjortonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:39    Ämne:

Citat:
"Logos
Hade korna verkligen penisar?

Muterade kor från tjernobyl! Vad hade du förväntat dig på suchens retarderade utfall mot Kalle?

Ditt femtonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:48    Ämne:

Citat:
suchanother
Inte vet jag riktigt om vi har blivit utslänga från FF, jbig och jag. Om det händer så må vara hänt, då blir FF två giganter fattigare och natti natti då, inget jag bryr mej om isåfall.

Ja, absolut, naturligtvis, ni har bara *självmant* lämnat FF vid några
*få* tillfällen och så låter det ju alltid från folk med storhetsvansinne.

Ditt sextonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:51    Ämne:

Logos skrev:
Så om en ko muterar och får en penis så har vi fortfarande att göra med en ko? Intressant! Går vi på kromosomsammansättningen då eller finns det några andra attribut som är mer avgörande? Eller bör vi kanske låta korna själva avgöra sin könstillhörighet?
Hur kom du förresten fram till att korna var bögar? Borde de inte snarare ha varit flator?

Nja, de kunde ha vart lesbiska bögar, dvs inverterade transistorer!
Men att Kalle skulle vara en bög som ska dra åt helvete är väll ändå
att ta i?

Ditt sjuttonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 22:53    Ämne:

Jadu Logos, Maskar och vandrande pinnar är tvåkönade, så vad är problemet med en bög Ko? En alkoholiserad muslim som äter griskött?

Ditt artonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:00    Ämne:

Citat:
Irriterande, men jag gick ut gymnasiet med toppbetyg. Det som sänkte medelvärdet var betyg i svenska ( två betyg, i svenska språket och litteratuskunskap), hade fenomenala kunskaper i litteraturkunskap, men lärarinnan, von Brömsen, såg mej som invandrare och vägrare ge en femma fast jag var värd detta. Annars fick jag toppbetyg i naturvetenskapliga ämnena. En studiekompis som siktade på läkarutbildning frågade mej vad jag ska utbilda mej till. Vet inte sa jag.

Haha, där kom den, var är Kalle när han behövs som mest?  
Suchen super på måndagar!

Fan det här har du ältat sedan 2004 har du inget nytt att komma
med eller är du bara mentalt handikappad?

Ditt nittonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:08    Ämne:

Om du nu hade så enastående  betyg varför super du då och är allmänt otrevlig mot alla? Borde du inte blivit en trevlig rekorderlig läkare i stället?

Ditt tjugonde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:16    Ämne:

Citat:
Alla varelser är givetvis fria att utforska sin sexualitet precis så som de önskar enligt mitt tycke, jag tyckte bara att du hade gjort en intressant observation och det förvånade mig att du reagerade mer på kornas sexuella beteende än på deras muterade egenskaper. Men det kanske var mer relevant i sammanhanget som presenterades här?

Du tillskriver det mer än det är befogat, däremot sagt att du inte får det
bara en aning inkonsekvent i pågående bajskastning mellan diverse FF
användare.

Om vi förbiser driften med Suchen och går an det underförstådda i min
utläggning så är det inte märkligt alls med homosexualitet in om andra
arter, om vi ens ska kalla det homosexualitet överhuvudtaget!
Dokumenterat om ank hanar som slagit följe med varandra, hingst
med en tjur, en tjur som slickar penis på andra tjurar, för att inte tala
om dvärg schimpansen beteende med att kopulera med alla inom sin
art synes mera accepterat inom sin art än hos homosapiens
beskådande detta! Märkligt?

Senast ändrad av matahari den 23 Nov 2009 23:22, ändrad totalt 1 gång

Ditt tjugoförsta inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:19    Ämne:

suchanother skrev:
Men matahari, som har ett tjejnick men som är en kille (kanske bög?), s

Sedär, bög hatet pyser sakta fram! Kalle hade nog rätt ändå!
Synd att du retarderar hela tiden ,men ack så är det ju med fylle finnar
som har bög fobi.

Ditt tjugoandra inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:27    Ämne:

Matahari vs Suchen=1-0.

Vet du vad suchen? Jag tror att den där bögen som sög av dig egentligen
tog en rejäl tugga och därför är du hatisk mot bögar och vill tillskriva alla
det epitetet när du blir allmänt fylle otrevlig! Vad tror du om det gymnasie
hjälten?.......... Vart to biggen vägen föresten? Var den rena goda kraften
som matahari utstrålade för stor för biggen att greppa?

Senast ändrad av matahari den 23 Nov 2009 23:31, ändrad totalt 1 gång

Ditt tjugotredje inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:32    Ämne:

Nämen? D e t gick 1min ut ochNu är dU til lbA ka? BehÖ vde du FYLLa på glaset?

Ditt tjugofjärde inlägg

Skrivet: 23 Nov 2009 23:42    Ämne:

Du får inte mer än vad ditt intellekt förtjänar suchen! (gammal klyscha men ändå). Men du,fan i helvete nu blir jag besviken på dig!Hur fan kunde
du med dessa extraordinära gymnasie betyg missa *bög fobi*?

Senast ändrad av matahari den 23 Nov 2009 23:44, ändrad totalt 1 gång

Det där var halva tråden hittills och bara en enda gång har du berört trådens sakfråga, eller för den sakens skull ämnet som diskuteras. Sidan 16 får vi väl tillägna dig helt och hållet, det är dina monologer om suchanother, har du tillfört något vettigt sedan dess, nej, du mal vidare med dina förvrängningar och utkastande av epitet till både höger men främst vänstern. Jag antar att du med ditt sk. tidigt ute syftade du på det här citatet där du klart deklarerade att du var emot förbud mot prostitution, klart hur skulle du annars få till det?

Vad finns det att diskutera? Ett gäng svettiga fetto gubbar som tycker
saker ÖVER kvinnor som är i en erbarmlig situation! Tänk själv hur det
skulle vara om du skulle  behöva suga av 20 kukar per skift för pengar
till knark! Inte allt för ballt kanske? Bara enfaldiga tror att ett förbud är
dessa kvinnor till hjälp! Typiskt Sosse-Kommunist-Nazzist förbuds dynga
!

Så hur tänker du att man kan hjälpa dessa kvinnor, du menar att det räcker med att du och dina gelikar står i kön och viftar med pengar i ena handen och k*ken i den andra och rent logiskt, det måste ju vara då du menar dig tala med horan som du uttryckte det, inte sant!

Kom med ett konkret förslag istället för att trolla runt i tråden, till hur de prostituerade kan få det bättre som människor, ett förslag som majoriteten skulle kunna stödja.

matahari

Inläggav matahari » 04 dec 2009 04:17

Vad är ditt problem Zockan, för litet huvud, för stort ego eller bara patetisk?

Bravo det var det lamaste drag hitentills av den församlade vänstern!

Jaja detta är ju bara gammal skåpmat så som du redan vet så varför
påpeka nått för en idiot som du som endast är ute efter att pyssla
med personangrepp? Du kan ju se det som retoriskt Zokrates.

Okej då kör vi:

Biggen hann till sitt andra inlägg och trådens 6'e inlägg sen började den allmänna epiteringen, och utmålningen av folk som totalitära våldtäktsmän:
Biggen sa:
Nu sällar sig de totalitäre till försvar för prostitution, våldtäkter, handel med flickor och de ständiga övergrepp de prostituerade utsätts för. Senast Andreas

Vid sitt fjärde inlägg började individ epiteringen av personer som inte
ens hade deltagit i tråden nämligen av Kalle och Matahari. Loke fick
naturligtvis hänga med av bara farten!
Du är rolig du Loke, du är grinig när vi demokrater ironiserar lite då och då. Det tager du vid dig av, eftersom du inte tål andra åsikter än dem du själv, kallekula med flere icke-demokrater framför!
matahari : 04 Okt 2009 22:40  etc, etc, material från andra trådar.

Ja nu är vi plötsligt icke demokrater, så behändigt! Av vilken anledning skall dessa konstanta av biggen gjorda brott mot forumets regler tolereras med annat än förakt speciellt när han hade gjort avbön för sitt beteende till Johan för någon månad sen?

Men du, glöm för all del inte bort vad biggen sa till Justin en bit in i tråden, och då ska vi all vara på det klara med att biggen hade gjort det ena efter det andra påhoppet på Justin vilket resulterade i att Justin ville ha en ursäkt och på detta svarar biggen med:
Biggen sa:
Skulle jag be nyliberal dynga om ursäkt? Lille Justin Case, dynga skall inte behandlas som något annat än dynga. Det är det jag gör, och det är jag stolt över. Så lille grabben, inse en sak, du och den totalitära dynga du representerar kommer jag i alla sammanhang ständigt att trampa på - och det skall ni som tillhör dyngan ständigt prisa och tacka gode och humanistiske bigj för! Nyliberalt avskum skall hållas kort!

Att du Zokrates dessutom stödjer biggen i sådana påhopp är väll
talande för ditt senaste rödmålade inlägg och dej som person?

matahari

Inläggav matahari » 04 dec 2009 05:11

Men visst sokkan, vi kan leka dadda hela dagen lång om du vill! Vi kan Gräva bakåt i hur många trådar som helst, låt oss ta Myter om det stora språnget tråden:

http://www.filosofiforum.com/forum/vie ... 4&start=45

Det var ju synd att du inte kände till att enligt kinserna, så står de högst i den mänskliga evolutionära utvecklingen, vita däremot, befinner sig snäppet över "negern" som du så smaklöst uttryckte dig!
Rätt ska vara rätt Janne svenne banan.

Fantastiskt, ditt första och enda inlägg i den tråden är ett personangrepp, det är väldigt behändigt att plocka ur fraser och vända på det till att se legitimt ut? Du är ju expert på det zokkan! Inte undra på att Suchen anklagar dej för att förfölja honom, du är ju en slags stalker med glaskäft när det kommer till kritan men du kanske är polare med Suchen nuförtiden, vem vet!

matahari

Inläggav matahari » 04 dec 2009 05:47

Eftersom du fort farande inte har förstått frågan i denna tråd Zokrates
har väll att göra med alla de karatesparkar du brukar ta emot med din
skalle, så tar vi den igen:
skall vi omyndigförklara dem som säljer sex, sen kan man fråga sig vad skall prostitution ha för status inför lagen?

Justin avslutade sitt första inlägg med:
Förtjänar verkligen kvinnor som säljer sex att betraktas
som mindre kapabla att förstå sitt eget bästa.

Mitt svar har hela tiden tiden vart, nej man ska inte omyndigförklara en prostituerad. Inför lagen står hon som alla vi andra. Hennes horeri skall inte kriminaliseras. Vilket vi inte har gjort heller i detta land. Men det har du ju medvetet missat i din rödmålnings utlägg ovan!

Ditt svar är däremot fortfarande oklart fast du har gjort en jävla massa inlägg!
1:anser att sex skall vara gratis,
2:eller vi kanske borde betala för att andas med, eller skitskatt?
3:anser jag att det vore bättre med en statligt kontrollerad prostitution

Du däremot vill ha gratis sex, dessutom statligt kontrolerad gratis sex, du vill kunna nyttja horan gratis på dina premisser och knulla henne sönder och samman! Statlig kontrollerad påbuds sex, det är fina grejjer de Zokrates? är väll helt i linje med ditt övriga hat mot kvinnor som du
har basunerat ut i andra trådar?

Men om vi går tillbaks till ditt sandlåde daddande sen så har vi ju biggen
som du så kärt försvarar Zokrates, vet inte hur du ställer dig till detta:

För pedofili och trafficking äro följande:
Matahari
Kallekula
J R Auk
Loke/Andreas
Velputte
Justin Case

Vet inte va du har för menatala problem förutom ditt ego men de där
karate sparkarna som du snackade om att du tog med skallen tycks
ha en viss effekt på dej.

Du kan ju förkovra dig lite om det går kring sexköpslagen:

http://www.sweden.gov.se/sb/d/2593/a/116601
http://www.newsmill.se/artikel/2009/11/ ... t-kopa-sex
De allra flesta personer i prostitution har också en mycket svår social situation.

Och fundera på hur din statligt finansierade gratis sex skall tillgodo
ses för dej med problem att ragga kvinnor på krogen!?

Användarvisningsbild
biggj
Avstängd

Inläggav biggj » 04 dec 2009 08:05

Hejsan!

Intressant avklädning av trollet matahari, Zokrates. Bra jobbat! Här ser man ju vad de är ute efter, och varför. Grabben vill märkas, vara med, men hans kunskaper räcker inte till debatt, det är därför han enbart går på person, för i sak är han okunnig. Ho ho ho ho ho....stackars lille matahari.....han vill så gärna vara med och spela med de store pojkarna, men han är för kort i rocken.....ho ho ho ho.....bra Zokrates, där havade du in några poänger!  :lol:

MVH
bigj
Den goda sidans försvarare

Användarvisningsbild
Fromm

Inläggav Fromm » 04 dec 2009 08:14

matahari skrev:
Zokrates skrev:
matahari skrev:Men som kines står denne ju lägre ner på den mänskliga skalan, förvisso ett trappsteg ovanför negern!

Det var ju synd att du inte kände till att enligt kinserna, så står de högst i den mänskliga evolutionära utvecklingen, vita däremot, befinner sig snäppet över "negern" som du så smaklöst uttryckte dig!

Rätt ska vara rätt Janne svenne banan.

Fantastiskt, ditt första och enda inlägg i den tråden är ett personangrepp, det är väldigt behändigt att plocka ur fraser och vända på det till att se legitimt ut? Du är ju expert på det zokkan!

Zokrates (och tidigare Logos) försöker här tillrättavisa dig och de skall ha beröm för det. För du har väl inte skrivit något förutom destruktivt trams här på FF? Ta gärna fram något inlägg som visar på att jag har fel?
When you play the fiddle at the top of the state, what else is to be expected but that those down below dance?
Karl Marx

J R Auk

Inläggav J R Auk » 04 dec 2009 14:26

matahari skrev:
J R Auk säger till biggen skrev:Timide? Det går ju fan att se tonsilerna i ditt jättegap som basunerar ut lögner dagarna i ända från där jag sitter.

Sedär vad jag poängterar för dig Auk, din hat tes fallerar likt ett skevt
korthus, du är precis som alla vi andra!

Du har nu basunerat ut ett antal gånger att biggen är praktiserande pedofil, vad har du källmaterialet till detta påstående?

Dags för dig att bevisa detta, en länk till de rader han erkänner detta torde vara på sin platts herr Auk!

Ja inte har jag en teori för er och en för mig. Nej jag tror mig vara, om inte samma så, lik er.

Hur faller min hat tes? Menar du att jag för att jag menar mig veta vad hats ontologiska mening i ett socialt sammanhang som detta leder till att jag inte uttycker mig nedlåtande?

Har du missat att det här är ett spel, vi kämpar ju alla för någon vinst. Jag vet inte vad, men det måste vara något särskilt gott eftersom så mycket möda ödslas på att vinna.

Om du spelar monopol och utbrister -Det där är mitt norrmalmstorg, och jag har hotell där också!
Skall vi då avkräva dig ett ägandebevis för de hotell som vi kan finna där, eller ser vi att det är inom spelet, med spelets regler, och tolkar utsagan i den kontexten?

Sen har vi problemet med att man faktiskt kan äga hotell på norrmalmstorg både i ett spel och på riktigt. En situation som kunde sägas vara närvarande här, och då kanske du skulle ha skäl för ditt påpekande, men tills dess....  ;)
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

J R Auk

Inläggav J R Auk » 04 dec 2009 14:32

biggj skrev:Hejsan!

Intressant avklädning av trollet matahari, Zokrates. Bra jobbat! Här ser man ju vad de är ute efter, och varför. Grabben vill märkas, vara med, men hans kunskaper räcker inte till debatt, det är därför han enbart går på person, för i sak är han okunnig. Ho ho ho ho ho....stackars lille matahari.....han vill så gärna vara med och spela med de store pojkarna, men han är för kort i rocken.....ho ho ho ho.....bra Zokrates, där havade du in några poänger!  :lol:

MVH
bigj

Jasså det är stora pojkar du vill leka med, jag som trodde det var små flickor. Men men, då kanske vi har förklaringen till din attityd. För uppmärksammat att det finns manliga prostituterade har du visst inte.

Det finns Biggen så även du kan få dina lustar tillfredställda (eller är du bara en man av bred smak?).
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

matahari

Inläggav matahari » 04 dec 2009 15:18

Appropå det Zokkan du har inte tänkt på en sak?
Tycker det var sketa bra att du grävde i mina svar. Vet du varför?
Jo, nämligen, du har ju nu sagt nu flera gånger att du håller på biggen och att biggen har rätt när han säger att Matahari, Kalle, Auk, Justin, Velputte etc, är pedofiler, men nu när du så noga har gått igenom mina svar i
hela 26 inlägg i så hittar vi ju inte ett enda inlägg där jag skulle ha sagt
att jag var för pedofili!

Det måste ha tagit dig minst en 1,5timme av ditt värdelösa liv att gå igenom mina inlägg för att konstatera att så är fallet, eller hur Zokkan?

Nog för att jag tycket Logos var enfaldig men du slår nog alla rekord papphjärna!
Det är kul att vara lite rabiat, inte undrapå när vänstern är så lam! :)

matahari

Inläggav matahari » 04 dec 2009 15:23

Fromm.
Zokrates (och tidigare Logos) försöker här tillrättavisa dig och de skall ha beröm för det. För du har väl inte skrivit något förutom destruktivt trams här på FF? Ta gärna fram något inlägg som visar på att jag har fel?

Tjena Fromm'en!
Kul att se en menlös Saltsjöbodare ute på hockey rinken igen!
Tillrättaviselse? ho ho ho ja det kom ju från rätt käft! Knappast Frommen, det handlar om biggen och hans epiterande inte om nått annat.

Vill du hitta så får du väll leta precis som Zokkan! Självupphöjda filosofer har jag inget problem med, de lägger krokben för sig själva hela tiden.

Du kan väll inte mena att jag inte ska vara sämre än biggen?

Kram påre Frommen.

Återgå till "Politik och samhälle"