Barbarattackerna i Frankrike

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Jörgen
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 18 jan 2015 19:11

Det är viktigt att händelsen diskuteras.
Hets mot folkgrupp är straffbar.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 18 jan 2015 20:20

Varken kristna eller muslimer är en folkgrupp, däremot kan judar vara det, men när det gäller hets mot folkgrupper
rent allmänt så förekommer det främst från de folkvalda och då riktat mot de etniska majoriteterna, vår regering befinner
sig enligt så som jag uppfattar det, i ett pågående folkkrig mot etniska svenskar. Vi ser detta inom allsköns områden,
uppifrån är det styrt av politik, media, men här finns det i sin tur en rad tankesmedjor som de använder sig av, främst då det
gäller att skapa opinion för företeelser som annars aldrig skulle gå hem, nu senast visade ett av deras resultat att sverige var
det land, förmodligen i världen, som var mest positivt till invandring, självklart är hela verket beställt och resultatet exakt
det de behöver för sina fortsatta förtryck av etniska svenskar.

Så, hur kommer det sig att de som styr oss vill göra detta? Ja, först och främst så är de inte genuina svenskar själva,
många av dem har förvisso ett led som går tillbaka på skandinavisk hög och lågadel, men däremellan har mycket skett,
köpmän från övriga Europa har nästlat sig in, genom en bättre ekonomi har dera barn fått bättre utbildningar och därmed
bättre jobb som resulterat i att de idag är den styrande eliten, lägg därtill att de sannolikt inte själva i första hand
identifierar sig som svenskar, så har ni förutsättningen klar för det som nu sker.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 18 jan 2015 21:30

Till SALU
Bild
Landet hette Sverige,
vi har nu tömt landet på tillgångar,
lagt ned all industri och så
gott som allt inom jordbruk.

Landet är ypperligt stort och planen
är att göra om Sverige till en
gigantiskt flyktingmottagning,
en basstation för människor i nöd.

Utropspriset startar på 1 krona,
OBS!!
endast godkända köpare tillåts.

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator

Inläggav Pilatus » 18 jan 2015 21:35

Zokrates skrev:Till SALU
Bild

Bittert.
Moderator

Antic

Inläggav Antic » 18 jan 2015 22:24

DÖDSHOT STOPPAR ANTI-ISLAMISTISK DEMONSTRATION

16:01 2015-01-18 - Pegida ställer in måndagens demonstration mot ”islamiseringen” i Dresden. Anledningen är att en av arrangörerna ska ha mordhotats. Måndagens demonstration i Dresden skulle bli den trettonde i ordningen sedan starten i slutet av oktober. Den förra måndagen deltog 25.000 personer i tåget genom centrum. Pegida (Patriotiska européer mot islamiseringen av västerlandet) hade inför morgondagen i vanlig ordning kallat sina anhängare via Facebook. Senare under söndagen kom kontraordern – demonstrationen är inställd. Det som varit ett abstrakt hot hade, enligt Pegida, utvecklat sig till ett konkret mordhot från IS-kretsar mot en av Pegida-arrangörerna.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/dodsho ... nstration/

Tja, vem vågar demonstrera mot islam...

BOKO HARAM MASSKIDNAPPADE BARN

20:38 2015-01-18 - Kano. Extremiströrelsen Boko Haram tros ännu en gång ha genomfört en masskidnappning. Uppgifterna om hur många som förts bort varierar, men det talas om 60-80 personer - och de flesta sägs vara barn. Överfallen mot flera byar i norra Kamerun genomfördes tidigt på söndagen, enligt officiella källor i Kamerun. Tre människor dödades när milisen tog sig in över gränsen från Nigeria.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 0179854.ab

Ledaren skryter så om hur de säljer kvinnor, tydligen gäller samma sak med barn. Allt är lika fegt.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jan 2015 16:55

När jag var ute på en liten promenix så mötte jag Anders Eklund, Englamördaren, frisläppt. Han sa att han fått
ett stödjobb av kommunen och gick på rehabilitering, bra. En liten bit framåt gatan mötte jag Breivik, nyss
utsläppt och jätteglad. Han var tvungen att lämna Norge trots att han släpptes ut, men han hade också fått
en praktikplats och med hjälp av kontinuerliga psykologsamtal fått lov att vara fri så länge han sköter sig.
-Inga mer skott i pannan på ungdomar då, utbrast jag? -Nej, inte på ett tag, sa han och smålog.

I verkligheten så händer inget av detta, vi släpper inte ut mentalt störda brottslingar, trots det tvingas vi
dagligen vistas ute tillsammans med personer som begått både liknande och tusen gånger värre brott.
Bild

Vi har inget val. Mannen på bilden t.h ovan. fasar över att vi i väst kan se lättklädda kvinnor överallt, själv deltar
han i en organisation som mördar kvinnors män och söner för att ta deras kvinnor och utnyttja dem sexuellt,
det har han inga problem med, sådana jävla fanskap går helt lösa mitt ibland oss och tillåts göra det.
Varenda jävel av dem är en Anders Eklund gånger 1000 värre, en Anders Breivik gånger 1000 värre.

En politiker i Sverige kräver hårdare tag...
http://www.metro.se/nyheter/fp-kraver-s ... TmRvpQMLA/

Antic

Inläggav Antic » 21 jan 2015 17:13

Mördar man i Sverige får man fängelsestraff, åker man ned och gör det plus en massa annat som är nästan lika illa så får man jobb när man kommer tillbaka.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jan 2015 17:17

Traumatiserade, en del av dem sönderknullade....
Var är hjälteglorian? SexIS terrorister...
Mannen som intervjuades i SVT, det var den skönaste resan jag gjort,
kan inte bärga mig innan jag skall ned igen, knulla barnrumpor,
vem tar hand om dessa globalt störda psykfall?
http://www.dn.se/nyheter/varlden/is-fri ... er-i-irak/

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jan 2015 17:18

Måla upp verkligheten utifrån dess konsekvenser.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jan 2015 17:25

Ingår en person i en verksamhet som skadar kvinnor och barn, dödar civila genom attentat, då kan man inte hävda att nej,
jag gjorde inget sånt, eller, jag deltog bara i strider, eller jag hackade bara datorer. Man är medskyldig i alla övergrepp som
sker, punkt

Antic

Inläggav Antic » 21 jan 2015 21:16

Flera partier vill utvisa återvändande IS terrorister.
http://www.svt.se/nyheter/sverige/sa-sk ... errorister

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator

Inläggav Pilatus » 22 jan 2015 01:29

Antic skrev:Flera partier vill utvisa återvändande IS terrorister.

Miljöpartiet förespråkar hjälp. De som varit ute i strid för Isis måste ju kunna vila upp sig här i Sverige så de orkar jobba på ordentligt för kalifatet.

Bild
Moderator

Antic

Inläggav Antic » 22 jan 2015 12:04

Miljöpartiet verkar vara ganska ensamma om att tycka det som tur är när man läser vad de olika partierna vill göra.

SigurdV

Inläggav SigurdV » 23 jan 2015 00:11

Dom Muslimska Extremisterna inspireras av Sauidi Arabien och Prästerskapet i Kaba. Vi kan kalla dem Wahhabis ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Wahhabism

//Wahhabi Islam is the state religion of Saudi Arabia and its law requires that all citizens be Muslims. The government does not legally protect the freedom of religion.//

//The majority of the world's Wahhabis are from Qatar, UAE and Saudi Arabia.46.87% of Qataris and 44.8% of Emiratis are Wahhabis. 5.7% of Bahrainis are Wahhabis and 2.17% of Kuwaitis are Wahhabis.

Wahhabis are the "dominant minority" in Saudi Arabia. There are 4 million Saudi Wahhabis(concentrated in Najd) representing 22.9% of the population.With the help of funding from petroleum exports (and other factors), the movement underwent "explosive growth" beginning in the 1970s and now has worldwide influence.The movement is centered on the principle of Tawhid, or the "uniqueness" and "unity" of God. The movement also draws from the teachings of Medieval theologian Ibn Taymiyyah and early jurist Ahmad ibn Hanbal. //

Antic

Inläggav Antic » 24 jan 2015 16:08

SÅ STYR IS-TERRORISTERNA MED BLODIG JÄRNHAND

LONDON. Straffen är medeltida. Korsfästning, piskrapp, avhuggna händer. Så skipar IS sin egen brutala rättvisa i de områden de styr.

http://www.expressen.se/nyheter/sa-styr ... -jarnhand/

Kolla listan på brott och straff får ni se, patetiskt.

Återgå till "Politik och samhälle"