hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
unik
Inlägg: 1511
Blev medlem: 08 aug 2024 14:41

hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?

Inläggav unik » 10 aug 2024 12:01

hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?

skriver om ekonomi ur ett betraktande och filosofiskt perspektiv

bara för att nämna ett ämne av flera
beskriver hur man kan skippa 30% skatt och köra en pengamaskin med 5% kommission istället upp till första miljonen med en säkrare marknad och bättre investeringsmöjligheter än dom robotar som finns för börsen

Användarvisningsbild
David H
Moderator
Inlägg: 5726
Blev medlem: 13 nov 2005 22:29
Ort: Knivsta/Uppsala

Re: hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?

Inläggav David H » 10 aug 2024 12:08

unik skrev:hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?

skriver om ekonomi ur ett betraktande och filosofiskt perspektiv

bara för att nämna ett ämne av flera
beskriver hur man kan skippa 30% skatt och köra en pengamaskin med 5% kommission istället upp till första miljonen med en säkrare marknad och bättre investeringsmöjligheter än dom robotar som finns för börsen


Javisst, det går bra. Posta gärna den i kategorin "Länkar" i så fall, om det inte är specifik fråga du vill diskutera. Har du diskussionsfråga kring något du skriver om på bloggen, kan du posta här i ny tråd annars.
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196


Återgå till "Politik och samhälle"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster