hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?
skriver om ekonomi ur ett betraktande och filosofiskt perspektiv
bara för att nämna ett ämne av flera
beskriver hur man kan skippa 30% skatt och köra en pengamaskin med 5% kommission istället upp till första miljonen med en säkrare marknad och bättre investeringsmöjligheter än dom robotar som finns för börsen
hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?
Moderator: Moderatorgruppen
Re: hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?
unik skrev:hej får man nämna en bloggs namn i detta forum?
skriver om ekonomi ur ett betraktande och filosofiskt perspektiv
bara för att nämna ett ämne av flera
beskriver hur man kan skippa 30% skatt och köra en pengamaskin med 5% kommission istället upp till första miljonen med en säkrare marknad och bättre investeringsmöjligheter än dom robotar som finns för börsen
Javisst, det går bra. Posta gärna den i kategorin "Länkar" i så fall, om det inte är specifik fråga du vill diskutera. Har du diskussionsfråga kring något du skriver om på bloggen, kan du posta här i ny tråd annars.
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Återgå till "Politik och samhälle"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster