Demokratisk uteslutning!

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Vill du suspendera Jbig i en vecka från politikforumet, till fördel för hans utveckling under psykologi och filosofi?

Ja
4
31%
Nej
3
23%
Utestäng honom från alla ämnesområden
1
8%
Äh han är gullig och vi kan ha han som maskot
5
38%

Antal röster: 13

ayatolla

Inläggav ayatolla » 21 jul 2007 07:57

whaaoo 12 röster på en vecka, när är det tänkt att omröstningen skall vara klar då.

och om vi nu mot för modan lyckas komma upp i ett röstantal över 20 röster det kommande året och och resultatet färdigställts har resultatet på något sätt någon demokratisk legitimitet om 20 personer av 2500 har röstat?

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jul 2007 10:02

Jbig skrev:Hejsan...

Det tager sig för de totalitära, och naturligtvis skall vi göra dem till viljes, eftersom vi lovade dem det! De har välan fått tillräckligt med smisk nu, så det får välan räcka, kan vi anse! Samtidigt har vi spritt vårt budskap under mer än åtta månaders tid, och det kan räcka nu...... :lol:

De fick åtminstone en liten delseger till slut, de totalitära och åsiktspoliserna, naturligtvis med vår hjälp, att äntligen bli av med den däringa jbig som ständigt gjorde dem så frustrerade så ofta! Ho ho ho ho.... :wink:

Adjöken...... :wink:

MVH
jbig

Tackar för din kamp mot kapitalismen och dess totalitära förespråkare,
men kastar du verkligen in handduken?
Ett eko från förr får väl representera denna förlust isåfall.

http://www-cdf.lbl.gov/~av/SSB-optical-version.wav

Lycka till! :wink:

MVH
Zokrates

Användarvisningsbild
Sökande

Inläggav Sökande » 21 jul 2007 13:53

Suchanother skrev:
Avantgardet är hyperintelligent och har fattar "tinget i sig" på ett realistiskt sätt.
Angelina är aggressiv och en manshatare fast hon gillar män men vet inte riktigt hur de tages om hand, ambivalent.
Zokrates verkar ha en gedigen kunskapsbank. Dock handfaller han ibland till amatörism då han alltid har en åsikt i varje fråga.
Sökande, presenterar också åsikter i varje fråga. Varför?

Har ingen aning om det är menat som ett retoriskt stilmedel för att påvisa att jag yttrar mig utan att veta något, men eftersom det är formulerat som en fråga kan jag ju lika gärna svara;
Jag gör det för att det roar och stimulerar mig, dessutom anser jag det vara min plikt att  dela med mig av mitt upplysta vetande för att på så vis förbättra livet för samtliga.

Varför svarade jag nu? Det roade mig.
Quod nihil illi deerat ad regnadum praeter regnum...

Återgå till "Politik och samhälle"