Inläggav Minded » 15 dec 2007 11:43
Nu börjar du bli irriterande på allvar...
Hela den här diskussionen började som en dialog, med frågor som fick svar. Sen hände någonting, och det blev bara en massa frågor, dvs ingen av oss två, fromm, ville svara på en fråga ställd av den andre. Vad hände? Jo, Jag slutade svara på dina frågor, eftersom att du aldrig svarade på mina. Vanlig jävla etikett ger att om du vill ha någonting, så behöver du ge något också. Och du har inte gett någonting alls under den här tråden.
Vill du ha svar på någon mer av dina frågor, börja med att ge mig svar på någon av mina.
Och för att replikera på ditt sista inlägg, äh, skitsnack. Ditt inlägg säger ingenting alls, det tillför ingen poäng eller extra information till tråden. Ditt sista inlägg saknar mening och betydelse. Eftersom att du inte kan definiera inuition, så kan vi lika gärna prata om frihet, stolthet eller valfritt annat som inte går att definiera och därför inte heller skilja åt från precis Allting vi gör. Dvs du pratar om någonting odefinierat, vilket helt saknar värde och mening, det är själva språkets kontext, att för att kunna prata om något, anledningen till att vi pratar om något, är eftersom att vi kommit överens om en definition av det vi pratar om. Dvs, vi vet vad vi pratar om. Det är själva anledningen till att språket över huvud taget existerar!
Alltså: Definiera den intuition du pratar om!
(Att insistera på att det ska förtydligas på hemsidan att intuition är av stor betydelse, när du inte ens kan säga vad intuition är... Tja, avgör själv.)
Alternativt, som saker står nu, så gäller följande: oavsett om mensas test är beroende av intuition eller inte, så saknar det Helt betydelse om detta nämns eller inte, eftersom att Precis Allting vi gör, också gör detta.
Om det likväl skulle nämnas på hemsidan så vore det informationsmässigt likställt med att förtydliga vi andas luft, både nattetid, dagtid, och middagstid. Att hemsidan har blivit skriven och finns på internet. Att föreningen mensa heter mensa. Att vi har medlemmar, men att det finns människor som inte är medlemmar. Vilket inte tillför någon som helst extra information, och därför inte görs.
Betrakta den här, våran, diskussion som över.