Tjena killar och tjejer

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Patrik Persson

Tjena killar och tjejer

Inläggav Patrik Persson » 05 dec 2004 14:03

Det är ju jag: Han Kabila i Kongo! Nej det var ju inte jag. Kanske jag är läkare utan gränser i Kongo? Kanske man ska släppa en bomb på dessa läkare utan gränser innan dom sätter dumcitat på dig Kabila. Jag vet om en massa läkare Kabila och dom är vanliga studenter som jag! Så man kan nog döda dom Kabila. Precis så som man dödade din far Kabila och kallade honom Negerkung.

Jag är inte heller Raocavic eller Mlade Popovic eller Zlatko Radocavevic (ursäkta om jag inte kan stava deras namn) Tv 4 Texttv och Tv1 och Tv 2 text.

Kanske det står någon och väntar på dom Kabila! När journalisterna från Text Tv stockholm kommer ut från Texttv: Då får dom möta den riktige Zlatko Radecavevic som jag hade sådana problem med som ung. Zlatko Radecavevic har förresten meddelat mig att jag är satan och att han Zlatko Radecavic inte vill vara mig eller sammanblandas med mig. Han hade den kontakten från en kille i Jugosavien. Zlatko kör taxi och klarar sig bättre än jag.

Döda dom Kabila! Texttv gubbarna och kärringarna vill dö och klarar inte av med ens ett självmordsförsök. Tänk som offer för din pappa! Men dom klarar inte sådant! Dom klarar inte offer för andra.

Tänk detta är jag! Och jag tycker att sådant här bör ske i hela världen.

J R Auk

Inläggav J R Auk » 05 dec 2004 17:04

Du verkar vara en trevlig prick Kabila
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

Återgå till "Politik och samhälle"