Det universella 3

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
tomtartroll
Inlägg: 61
Blev medlem: 06 apr 2011 14:42

Det universella 3

Inläggav tomtartroll » 10 jun 2012 19:54

Skall ge en bild av kosmologin i det evigt skapande nuet, enligt min egen uppfattning, lidandets fas är okunskap så länge vi är i denna fas utvecklas vi inte  till den fulla potential vi besitter, i glädjens fas, det är den vi skall vara i och visualisera, men undantag finns alltid i omständigheternas makt. 11 är talet för de
existerande dimensioner parallellt varande  med våran, läs
Stephen Hawkins, CG Jung  mycket som för mig var ett mysterium, gåta förstod jag att i det evigt skapande nuet finns en mening med livet. Evigheten är svår att förstå jag har grubblat på varför universum expanderar detta är beviset på att nya världar ständigt föds och att "big bang" inte "var" en isolerad företeelse frågan om tid blir aktuell läs om det nedan. . förklaringen för de 11 dimentionerna I utvecklingen från barnets födelse kommer i det tidigaste skedet
innan befruktningen, skapas det själv som harmoniserar med de 11dimensionerna,
barnet vilar i sin bestämmelse, för det är redan fött, levat, dött, men svängningar i livet och i det evigt skapande nuet, lever vi för evigt som intelligent energi som nuet inte är bundet av det förflutna eller det kommande, nuet är som evigheten svårt att ta till sig, men det är ett faktum. Därför strävar det evigt skapande nuet mot balans, vi föds varken onda eller goda i detta fins livsväven vi är beroende av varandra i våran existens. Livsväven är det som håller det evigt skapande nuet intakt.

Jag har funderat på om varje nu lagras i minnesbanken, och därför behöver detta
bibliotek där våra liv är som holografiska filmer, och därför expanderar universum, men detta skulle innebära att tiden existerade i det eviga nuet, vilket den inte gör tid existerar inte i det evigt skapande nuet. Vi säger ibland att något är tidlöst, ett konstverk t.ex det påminner oss om evighetens natur, skapandet finns säkert i andra världar befruktade av de 11 dimensionerna, som det ser ut behövs denna intelligenta energi, som ett fostervatten för skapelsen av nya världar med liv, vi vet inte hur detta liv ser ut, eller
hur långt gånget, det är i planen, har dessa världar befruktats av de 11 dimensionerna, och de har redan uppstått funnits och förintats. Detta är ofattbart!
men en del i det mysterium, och kanske får vi veta mer om de gåtor som omger det Universella.  i del 4 fördjupning av de 11 dimensionerna            


jag är dyslektiker.

Återgå till "Politik och samhälle"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster