http://www.esoterictube.com/doomsday-20 ... -days.html
Nå vad säger ni? Tror ni profetior kan stämma.
Så som jag ser det så vet jag att man med hjälp av datorer kan på olika sätt simulera scenarion och få väldigt sanna resultat. Jag själv har kunnat förutse vissa saker. Tror ni att en människa, precis som en kvant dator kan hantera tillräckligt många variabler för att kunna förutse framtid.
2012
Moderator: Moderatorgruppen
- LJUSUPPLEVELSE
Händer det så händer det...vad ska jag göra då...?
Jag har ingenstans att ta vägen ändå...
Jag vill inte åka till någon annan planet ...
Och vad är det som säger att just den filmen är inte propaganda av jehovas vittnen el liknande ...
Jag kan ibland , föreställ dig inte något överdrivet , förutse vissa händelser precis som många andra kan...det kanske är resultatet av slutsatser eller erfarenheter ...eller kan det vara resultatet av någon sekunds trans i att förutse...?
Det kan hända att de som förutser har lärt sig att komma i trans på det sättet och förlänga/förstärka detta dessutom...
Men jag tror inte att man kan addera alla floder som finns och alla fjärillar och allting annat , eller snappa upp ett ord här och ett ord där , och tänka 2+2 blir 22 och på det sättet förutse framtiden...
mvh
Jag har ingenstans att ta vägen ändå...
Jag vill inte åka till någon annan planet ...
Och vad är det som säger att just den filmen är inte propaganda av jehovas vittnen el liknande ...
Tror ni att en människa, precis som en kvant dator kan hantera tillräckligt många variabler för att kunna förutse framtid.
Jag kan ibland , föreställ dig inte något överdrivet , förutse vissa händelser precis som många andra kan...det kanske är resultatet av slutsatser eller erfarenheter ...eller kan det vara resultatet av någon sekunds trans i att förutse...?
Det kan hända att de som förutser har lärt sig att komma i trans på det sättet och förlänga/förstärka detta dessutom...
Men jag tror inte att man kan addera alla floder som finns och alla fjärillar och allting annat , eller snappa upp ett ord här och ett ord där , och tänka 2+2 blir 22 och på det sättet förutse framtiden...
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
- LJUSUPPLEVELSE
aha , jag trodde att det var den film som menade på att polerna på jorden kommer att rubbas när vi kommer i bana med planeten venus 2012 ...hursomhelst nu har jag ingen planet att gå till heller...
mvh
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Personligen tror jag att alla datorer kraschade vid millennieskiftet. Ingen dator som jag har ägt har funkat sedan dess.
Den ekonomiska undergången kom ju även den, bevisligen, även om den var lite fördröjd.
Den ekonomiska undergången kom ju även den, bevisligen, även om den var lite fördröjd.
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
But I think it's YOUR MIND
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
Magister Rolf skrev:Personligen tror jag att alla datorer kraschade vid millennieskiftet. Ingen dator som jag har ägt har funkat sedan dess.
Din tes håller inte, mina datorer började krascha redan 1983!'
Muskot:
>Så som jag ser det så vet jag att man med hjälp av datorer kan på olika
>sätt simulera scenarion och få väldigt sanna resultat. Jag själv har kunnat
>förutse vissa saker. Tror ni att en människa, precis som en kvant dator
>kan hantera tillräckligt många variabler för att kunna förutse framtid.
Fråga schrödingers katt? Eller varför inte kattens låda?
matahari skrev:Magister Rolf skrev:Personligen tror jag att alla datorer kraschade vid millennieskiftet. Ingen dator som jag har ägt har funkat sedan dess.
Muskot:
>Så som jag ser det så vet jag att man med hjälp av datorer kan på olika
>sätt simulera scenarion och få väldigt sanna resultat. Jag själv har kunnat
>förutse vissa saker. Tror ni att en människa, precis som en kvant dator
>kan hantera tillräckligt många variabler för att kunna förutse framtid.
Fråga schrödingers katt? Eller varför inte kattens låda?
Satte in den här tråden mest för skojs skull, mupp jävel. Det här är en dess utom en teori som har men vårat solsystems position i vintergatan.
timehacker.blogg.se
matahari skrev:Magister Rolf skrev:Personligen tror jag att alla datorer kraschade vid millennieskiftet. Ingen dator som jag har ägt har funkat sedan dess.
Uppenbarligen ett järtecken
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
muskot skrev:Satte in den här tråden mest för skojs skull, mupp jävel. Det här är en
dess utom en teori som har men vårat solsystems position i vintergatan.
Mupp jävel!
1:det här är en, vadå?
2:dessutom en teroi, om vadå?
3:men vårat solsystemsposition i vintergatan, som relaterar till vadå?
Tyvärr muskotnöten, jag förstår inte vad det är du vill beskriva?
Ahh, du kanske är en sån där Matrixare med tanke på vad du skriver
på din blogg?
>Muskotnöten sa:
>Man kan förutse framtiden och man kan välja sitt eget öde, Inte genom
>att bara se En framtid utan Flera. Låt mig ge er en bit av ett pussel som
>kan ändra världen och styra vår framtid till en bättre miljö och för
>hoppningsvis att vi människor lever kvar för evigt.
Återgå till "Religion och andlighet"