Business

Traditionella religionsriktningar, men även andlighet ur ett mer generellt perspektiv.

Moderator: Moderatorgruppen

Esther
Inlägg: 6736
Blev medlem: 15 jan 2018 19:53
Ort: Österlen

Re: Business

Inläggav Esther » 21 aug 2018 22:21

scirocco skrev:Same,same. Du besvarar inget viktigt utan kör på med din katolisismpropaganda i varje tråd.
Ditt sätt att skriva på forum är vidrigt. Men du vaknar aldrig upp.


Jag vet inte hur många posts jag har skrivit här och hur få av dem någonsin handlat om kyrkan. Det som du - på grund av någon fördom du själv lider av mot Kyrkan - uppfattar som propaganda är för mig det som jag upplevt, tror och håller för sant.
Att du tycker att jag skriver vidrigt är också din egen upplevelse. Tänker du på detta? Att det kanske inte alls är som du uppfattar saker? Vad ska jag vakna upp ifrån? Det som jag fått som ger mig oändlig inre djup sann glädje, det som fyllt mitt liv till bredden utan yttre kickar?
När det jag hade förr var tomhet och elände mitt i allt jag ägde och hade?

Din vrede över något som du menar jag är skuld till eller som jag gjort - kanske du skulle överväga när du ser att jag frågade dig en serie frågor som du tolkade som upprördhet.
Jag har svårt att gå till sängs utan att säga förlåt för att jag var otrevlig. Förmodligen tar du inte emot min ursäkt men jag säger den ändå.
Veritas vos liberabit


Återgå till "Religion och andlighet"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 32 och 0 gäster