Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Moderator: Moderatorgruppen
- Severus Snape
- HoneyBadger
- Severus Snape
Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Jag gillar butiken "Flying Tiger Copenhagen" för om man har god smak (bestämd) och någorlunda känsla för värde så går det att göra ganska bra köp. Vad jag tänker på är att det är sådan variation av produkter och låt säga att det är extra bra pris på 1/30 av alla produkter. Antagligen så säljer dom vissa produkter utan att göra vinst, lockvaror med andra ord.
En butik som faschinerar mig är everything five pounds. Beläget i UK, men beställer man före den sista denna månad slipper man tullavgift. Lite blandat bråte och guldkorn.
- Severus Snape
hej lynx jag äter fil o fiberhavregryn som flingor + kaffe
- Severus Snape
nyduschat. skönt som fan att bli helt ren, ibland. man mår som på topp ett tag efteråt.
Vilken kommers, är man på stan så kan man inte undvika att beröras av penningens värde. De flesta har inte lärt sig hur man täljer guld, ofta är det mer tur än skicklighet, en sak är säker, försäljarna håvar in pengar. Tro inte att du har ett övertag bara för att du har sedlar på dig. Utgången är redan given. Addera lite trängsel, dålig musik, corona, och du har en soppa som spär på den stress du redan upplevde när klockan ringde imorse...
- HoneyBadger
– Jag har tittat på utvecklingen, skakat på huvudet och frågat mig själv: Hur är detta möjligt? Det är en sak hur Anders Tegnell har bedömt situationen, men Sverige är ett land med en regering och en riksdag, säger Brundtland till VG.
- Severus Snape
klorofyll skrev:Vilken kommers, är man på stan så kan man inte undvika att beröras av penningens värde. De flesta har inte lärt sig hur man täljer guld, ofta är det mer tur än skicklighet, en sak är säker, försäljarna håvar in pengar. Tro inte att du har ett övertag bara för att du har sedlar på dig. Utgången är redan given. Addera lite trängsel, dålig musik, corona, och du har en soppa som spär på den stress du redan upplevde när klockan ringde imorse...
Beställde allt jul online. Har inte varit på stan. Var det mycket folk ute och sprang?
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
4 november 2017
Vad åt ni till frukost idag?
Har inte avslutat min än, det kommer bli 1 kopp te 2 koppar kaffe, 1 briemacka 1 korvmacka 1 ostmacka 1 rosting och en trippelchokladcookie.
Har inte avslutat min än, det kommer bli 1 kopp te 2 koppar kaffe, 1 briemacka 1 korvmacka 1 ostmacka 1 rosting och en trippelchokladcookie.
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
4 november 2017
4 november 2017