Mänskliga värderingar/universiell kärlek
Moderator: Moderatorgruppen
Jag har väldigt svårt att säga exakt hur länge min första och hittils starkaste upplevelse varade eftersom det känns som att man hamnar på ett icke fysiskt plan.
Strömmarna i mitt fall var förlamande jag kunde inte röra mig alls där jag låg hur mycket jag än försökte, hade slutna ögon och upplevede samtidigt att jag föll igenom en tunnel.
skulle rent gissa på att det vara från 30sek till 2min vet inte alls kan varit mer eller mindre.
efteråt uppstod ett lugn i min kropp kände mig renad men samtidigt tagen och chockad av upplevelsen.
Strömmarna i mitt fall var förlamande jag kunde inte röra mig alls där jag låg hur mycket jag än försökte, hade slutna ögon och upplevede samtidigt att jag föll igenom en tunnel.
skulle rent gissa på att det vara från 30sek till 2min vet inte alls kan varit mer eller mindre.
efteråt uppstod ett lugn i min kropp kände mig renad men samtidigt tagen och chockad av upplevelsen.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Man blir ett med en gudomliga kärleken,och bär med sig den även i det vardagliga livet i jobbet och stress,även i den djupaste smärtan känner man frid,det man möter på sina andliga utanför kroppen resor påverkar än på djupet,och man förändras,även då man e helt vaken....man blir på nåt sätt förenad med energin när man möter den och då kan den växa och det blir ändå starkare,mitt hjärta flödar av glädje,det flödar och strömmar likt en källa inom mig som aldrig kan sina.....för jag är källan....svårt att ta emot ibland då min hjärna mitt ego vill tvivla....känns ovant för mig fortfarande dom man tror man nått toppen men att det ständigt dyker upp nya platåer,mitt medvetande vidgas ju hela tiden och jag får djupare och djupare erfarenheter hela tiden....erfarenheten
av att vara i enhet i total frid och trygghet,att vara närvarande i varje andetag, alla känslor känns som enastående upplevelser,tom att diska
känns fint.nu pratar jag inte om extatisk glädje,nä nu pratar jag om att leva i kärlek utan konflikter i sitt inre,om allt är frid i ens inre då ser man oxå på sin omvärld med samma ögon
allt är en spegel och reflektion
KRAMELIKRAM
av att vara i enhet i total frid och trygghet,att vara närvarande i varje andetag, alla känslor känns som enastående upplevelser,tom att diska
allt är en spegel och reflektion
KRAMELIKRAM
sethny: Upplevde du det också känslan som att du blev scannad?
Scannad på vilket sätt ?
Under upplevelsen kände jag mig iaaktaget av ett övre väsen på ett sätt som både var skrämmande och väldigt rogivande , kändes som att det var detta som framkallade upplevelsen, svårt att förklara med ord.
Efter detta hände första gången har jag bara snuddat vid den första intensitet mässigt eller vad man ska säga.
Har känt energin i kroppen men den har likson inte stegrat så som den gjorde första gången , de andra gångerna har jag fått en massa "closed eye visions" bilder av människor och situtationer som jag aldrig tidigare stött på. iaf inte i min nuvarande organism :lol:
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Healingen som jag har fått kan jag nu "kalla" på men när det blir så kraftfullt så att man upplöses i sin fysiska kropp och badar i ljus och flyger,det händer bara huxflux....
men det är en väldigt kärleksfull känsla en gång träffade jag en person som verkligen utsrålade ovillkorslös kärlek på en sån "resa" det var det finaste jag varit med om,han sa att han alltid varit med mig i mitt hjärta och att jag alltid varit med i hans,han sa att jag skulle tillåta mig ta emot,allt det fina utan att försöka förtjäna det på nåt vis,för kärleken fanns där redan,den är
KÄRLEKEN ÄR
KÄRLEKEN ÄR
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Nä,du tror jag e en flummare,Jag e faktist en väldigt jordnära och intellektualiserande tjej som jobbar o umgås med kompisa precis som alla andra det e just därför som jag har varit rädd för "närvaron" förut tro mig det e inget jag valt,det e det senaste året som jag har fått positiva upplevelser,som verkligen har förändrat mig fastän enbart på ett positivt sätt,jag e väldigt fokuserad på vad jag gör,i närvaro,hihi så jag e inte uppe i det blå när jag e vaken tvärtomKRAM
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto