blev nyfilen.Håller också på att tjata på omgivningen om allt möjligt som --verkar det som--bara jag är intresserad av.
Tror inte att det är så.Har redan sett många frågor här som liknar mina.
Hoppas på flera bra diskussioner!
Hej---hittade just detta forum och
Moderator: Moderatorgruppen
Hej---hittade just detta forum och
Titta på konsekvenserna ,inte på reglerna.
Jag behöver inte inledas i frestelse-jag kan gå själv.
Vi lever i en tid när det är enklare att klyva en atom än att ta bort en fördom.
(Einstein)
Jag behöver inte inledas i frestelse-jag kan gå själv.
Vi lever i en tid när det är enklare att klyva en atom än att ta bort en fördom.
(Einstein)
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst