Det blir åtminstone laotzu och jag, Camilla. Archaxe tror jag är bortrest (?) Druiden kanske dyker upp?
Jag blir med madrass mellan 17-19 idag, så jag kan komma lite sent. Men annars är det 19.30 idag utanför huvudentrén till Kulturhuset vid sergels torg som gäller. Hör av mig till laotzu om madrasseländet drar ut på tiden.
Vi ses!
Stockholmare, se hit!
Moderator: Moderatorgruppen
Hovnarren har alldeles riktigt - jag är tyvärr bortrest denna vecka (tyvärr för min egen del, jag vet ju inte om ni jublar över min frånvaro). Och jag ser väldigt gärna att Camilla infinner sig fler gånger, så att jag får chans att träffa henne.
Ha så trevligt ikväll. Själv ska jag skära pumpor och dricka tequila i goda vänners lag.
Ha så trevligt ikväll. Själv ska jag skära pumpor och dricka tequila i goda vänners lag.
-
laotzu
Jag kan också ikväll.
(Missa inte Hanna Hartmanns presentations av sina verk "Cratere" och "Longitude 013° 26’ E" på Zita 3 klockan 15:00 i eftermiddag! Läs mer på http://www.tempofestival.se/radio.asp.)
Lev väl,
Gustaf
(Missa inte Hanna Hartmanns presentations av sina verk "Cratere" och "Longitude 013° 26’ E" på Zita 3 klockan 15:00 i eftermiddag! Läs mer på http://www.tempofestival.se/radio.asp.)
Lev väl,
Gustaf
Hur står det till med intresset för att realisera planerna på att se filmen Waking Life tillsammans?
Någon som har en bra setup hemma man kan köra på?
Vore bra om vi kunde lokalisera DVD'n någonstans också, det var väl ingen blockbuster precis så jag vet inte hur det är med tillgången på den för hyrning och så.
Jag har en divx variant av den men då får man klara sig utan subtitles... vilket kanske inte är att rekommendera då språket stundtals kan vara lite svårt om man inte är duktig på engelska osv.
Någon som har en bra setup hemma man kan köra på?
Vore bra om vi kunde lokalisera DVD'n någonstans också, det var väl ingen blockbuster precis så jag vet inte hur det är med tillgången på den för hyrning och så.
Jag har en divx variant av den men då får man klara sig utan subtitles... vilket kanske inte är att rekommendera då språket stundtals kan vara lite svårt om man inte är duktig på engelska osv.
Hihi, precis nu när jag skulle skriva detta inlägg tryckte jag på en knapp på vilken jag tyckte det stod "Besvära" istället för "Besvara". En freudiansk fel-läsning, kanske.
Nåväl hoppas jag att vi kan träffas även imorgon (fredag) samma tid, samma kanal som alltid, utom för hovnarr som skall vara där 19:20.
Någon däremot? Någon som inte kan?
Nåväl hoppas jag att vi kan träffas även imorgon (fredag) samma tid, samma kanal som alltid, utom för hovnarr som skall vara där 19:20.
Någon däremot? Någon som inte kan?