Stockholmare, se hit!
Moderator: Moderatorgruppen
Jag kan alla dagar förutom onsdag och söndag. Ett förslag är att vi träffas på Gula Villan (Universitetet) på fredag för detta:
18 feb Samtalspub
Karim Jebari (Filosofiska föreningen) och Kalle Grill (Filosofiska föreningen) samtalar om autonomi och paternalism.
Plats: Gula Villan
Tid: 18:00
Medtag: studentleg + id
Jag tror inte att det ska vara några problem även om man inte har studentleg. Jobbar du kvar där, Rasmus?
18 feb Samtalspub
Karim Jebari (Filosofiska föreningen) och Kalle Grill (Filosofiska föreningen) samtalar om autonomi och paternalism.
Plats: Gula Villan
Tid: 18:00
Medtag: studentleg + id
Jag tror inte att det ska vara några problem även om man inte har studentleg. Jobbar du kvar där, Rasmus?
Huh! Det låter politiskt. Vore Druiden och zilv3r intresserade? Jag kan tänka mig fredag (eller torsdag) hursom. Är det trist kan man ju alltid sitta i ett hörn och prata analyticitet.
Hej hopp!
§
Om inte Druiden slutar upp med sina ohyggligt fula smiley-varianter (en Jimi Hendrix-smiley?!), så funderar jag på att sluta närvara vid våra möten (som då blir era möten). Nu på fredag hade jag i alla fall tänkt närvara. Samma tid, samma kanal, d.v.s. Café la Rose 18:00, eller skall vi ta utanför Kulturhuset 19:30, eller någon kombination av de två? (En av varje alltså, inte "utanför kulturhuset klockan café la Rose", utan en (1) plats och en (1) tid).
Trevligt med tillskott till Skäggstrykarmötet!
Måhända även laotzu närvara nu på fredag?
Trevligt med tillskott till Skäggstrykarmötet!
Måhända även laotzu närvara nu på fredag?