Kapad - Behind the scenes.

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Kapad

Inläggav Kapad » 22 jun 2007 21:27

miss x skrev:
He,he! Gillar din ton. Älskar egoistiska människor. Du tycks vara one of a kind. Intressant.

Oh, you're flattering me.  8)
Kapad - Filosofiforum 1-0

Användarvisningsbild
Kapad

Inläggav Kapad » 23 jun 2007 17:06

hovnarr skrev:Är det inte bättre att den får vara kvar, fastän den är off topic? Du besvarar ju själv valda delar av miss x inlägg bl.a., så man kanske förlorar sammanhanget tänker jag. Även dialogen här i tråden säger ju något om dig - inte minst senaste inlägget - så det kanske är mer värt att bevara den? Fundera en gång till och hör av dig!

-narr-

Om det inte går emot reglerna och du inte anser att sammanhanget går helt bort så vill jag att du tar bort Damiens två första inlägg på sida 1 och Mizz kryss:s två responser på vardera hans inlägg. Men det är du som call the shots så att säga.

Användarvisningsbild
Kapad

Inläggav Kapad » 27 jun 2007 21:13

Det verkar som att detta forum kryllar av skitnödiga människor och finvänsterister. Mitt bland detta finns det en del guldkorn som debatterar sakligt och för fram intressanta synvinklar som jag - även om jag inte håller med dem - känner att jag kan lära mig något av. Ganska tidigt blev jag varnad om självhävdelsebehovet hos människorna här, något jag fått erfara. Jag säger inte adjöss för evigt, men min motivation försvinner gradvis och jag kommer nog inte skriva 15 längre inlägg per dag framöver.

Återgå till "Mötesplatsen"