Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Moderator: Moderatorgruppen
- Severus Snape
Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
När kommer en riktigt mörk skräckfilm om Alice i Wonderland
- Severus Snape
jag sitter på OKQ8 och sneglar på tiden
- Severus Snape
lynx skrev:Det vegetariska är på stark frammarsch. Märker du inte av det? Nu frukost lunch och kvällsmat. Inte så bra, kämpar mot bättre vanor. En strimlad paprika stekt i olja. Några oliver och en bit fetaost. Tips! Om du har någon "invandrarbutik" i närheten brukar de ha lägre priser. Linser och bönor brukar vara jättebilliga. Inte letar du väl efter mat i sopkorgar, snape? Är det så knapert, eller gör du det av andra skäl?
jag gillar inte sport, så jag degar i soffan jämt. betyder, att jag inte orkar gå till en turkbutik för bönor. steker bönorna, värmer dem, sen äter jag dem som dem är. tycker det är jättegott.
jag kollar i soptunnor ibland för skojs skull. det underhåller mig. det beror på nöjet. inte något annat. inte dålig ekonomi
- Severus Snape
self.exe error not found try again
- Severus Snape
enda uppoffringen med vegetarian är väl kyckling- och biffnudlar ............... men svampnudlar är lika goda. så det finns 1 sort kvar. men bara 1.
det finns enn liten karmisk prick för mig... vet inte hur det räknas andligt sett... men det finns ett koenzym i ost. men det råkar jag förbise med ögat mitt. kan jag sluta reinkarnation med ett koenzym förtärt?
är 99,9% karmisk balansering/utjämning 100% för Gud?
det finns enn liten karmisk prick för mig... vet inte hur det räknas andligt sett... men det finns ett koenzym i ost. men det råkar jag förbise med ögat mitt. kan jag sluta reinkarnation med ett koenzym förtärt?
är 99,9% karmisk balansering/utjämning 100% för Gud?
- Severus Snape
tant-ateism. jag ser ateister som tanter. de har liksom pensionerat sig. ordentligt. resten är jäntor dårå.
haha
honeybadger/bitch - kommer ateist-moderatorn radera detta meddelande?
vart är humorn i chatt-tråden?
haha
- Severus Snape
ja det här sverige där man lyser av retardation andligt sett --- de tror ju nästan inte på nåt alls
Två med korv, två med brie och en kopp the
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Jonathan Haidt - A righteous mind
Juli 2026
Jonathan Haidt - A righteous mind
Juli 2026
Severus Snape skrev:tant-ateism. jag ser ateister som tanter. de har liksom pensionerat sig. ordentligt. resten är jäntor dårå.
haha
Ateism säger inget om hur en människa är som person.. Det innebär bara förnekande av det övernaturliga och förnekande av Gud som något övernaturligt.
Jag är panteist och ser kosmos som Guds organism - liksom vi är kungar/drottningar över vårt mikrokosmos, den fysiska kroppen. På så vis vet jag att Gud finns och jag behöver inte tro på Gud och Gud blir inte heller något övernaturligt utan lika naturligt som du och jag och kosmos.
Algotezza aka Algotezza
- Severus Snape
Ateism existerar bara i form som -att man säljer sin själ till det, hur man nu önskade sig det. Försimplar sig.
Det finns inga biologiska orsaker till nåt alls, allt har en orsak i den andliga världen. Får man t.ex cancer och dör av det så är det av karmiska anledningar. Den fysiska världen är inte den riktiga världen. Det är den andliga världen som är det. Den fysiska världen är en praktisk skola.
Den andliga världen är mycket mer komplex än den fysiska världen.
Vad kyrkan illustrerar t.ex. är barnsliga magiskt overkligt tänkande. Om att "Jesus fixar baletten". Den oerhörda makten över ens eget öde -ligger i ens egna händer. Genom karmisk rening, främst.
Det finns inga biologiska orsaker till nåt alls, allt har en orsak i den andliga världen. Får man t.ex cancer och dör av det så är det av karmiska anledningar. Den fysiska världen är inte den riktiga världen. Det är den andliga världen som är det. Den fysiska världen är en praktisk skola.
Den andliga världen är mycket mer komplex än den fysiska världen.
Vad kyrkan illustrerar t.ex. är barnsliga magiskt overkligt tänkande. Om att "Jesus fixar baletten". Den oerhörda makten över ens eget öde -ligger i ens egna händer. Genom karmisk rening, främst.
- HoneyBadger
Severus Snape skrev:
honeybadger/bitch
lol
xion! Jag ser dig 
Vad är det för kreativt du har sysselsatt dig med, xion?
- HoneyBadger
90-talet var bättre.
2020-talet är dogshit
2020-talet är dogshit
- HoneyBadger
Folk som suger direkt ur vattenkranen när dom dricker är undermänniskor.