Länge tid inte sett

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
kWee
Inlägg: 425
Blev medlem: 10 jul 2008 22:06

Länge tid inte sett

Inläggav kWee » 24 nov 2012 11:29

Hejsan här staplar man in efter några års frånvaro. Frånskild, utbränd o. trött, vilken resa må ja säga. Säkert en massa nytt folk här, ja vad mera ska man säga. Tänkte posta en sång på samma gång musikintresset har i valje fall inte dött. Får se om man minns hur allt länkande o grejer funkade :D Kippis på er!!


förstår mig själv
Inlägg: 3058
Blev medlem: 13 maj 2012 19:32

Länge tid inte sett

Inläggav förstår mig själv » 24 nov 2012 12:08

Då har du ju lärt dig en massa om livet blivit mer oberoende och fri. Lidandet är inget egenvärde tvärt om något som uppstår ibland. Det gäller att dra lärdom av detta. Det som hänt ska bli information om livet som kan användas till att förstå och må bättre resten av livet.

Användarvisningsbild
kWee
Inlägg: 425
Blev medlem: 10 jul 2008 22:06

Länge tid inte sett

Inläggav kWee » 24 nov 2012 12:52

förstår mig själv skrev:Då har du ju lärt dig en massa om livet blivit mer oberoende och fri. Lidandet är inget egenvärde tvärt om något som uppstår ibland. Det gäller att dra lärdom av detta. Det som hänt ska bli information om livet som kan användas till att förstå och må bättre resten av livet.


Det har jag och tacksam är jag :) levt i bitterhetens tecken en stund, tills jag bröt helt. Har redan nu fått till sundare vanor o. lyssnar mera på mig själv.


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster