Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Severus Snape
Inlägg: 754
Blev medlem: 23 sep 2019 15:31

Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet

Inläggav Severus Snape » 13 apr 2021 22:55

tack för bilder tog de 2 sista och sparade ---jag har många bilder sparade på datan

Användarvisningsbild
Algotezza
Inlägg: 18495
Blev medlem: 21 jul 2006 21:36
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet

Inläggav Algotezza » 14 apr 2021 08:14

Allt längre inlägg på Filosofiforum. Forum för Filibustrar? Många verkar bosatta här. Intressanta frågor tas upp i och för sig. Jag har varken tid eller ork att plöja igenom allt. Kanske ger det något, kanske inte. Förmodligen har de flesta inte tid att fatta sig kort.

Den här boken jag läser nu är mycket givande, lagom omfattande och mycket inspirerande.

Bild
Göran Egevad egevad@gmail.com

David H
Moderator
Inlägg: 5203
Blev medlem: 13 nov 2005 22:29
Ort: Knivsta/Uppsala

Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet

Inläggav David H » 15 apr 2021 21:30

Algotezza skrev:Allt längre inlägg på Filosofiforum. Forum för Filibustrar? Många verkar bosatta här. Intressanta frågor tas upp i och för sig. Jag har varken tid eller ork att plöja igenom allt. Kanske ger det något, kanske inte. Förmodligen har de flesta inte tid att fatta sig kort.


Att inläggen generellt sett skulle blivit längre stämmer inte. Om du söker gamla trådar från forumets begynnelse och några år framåt typ 2004-2007, då kan vi snacka om trådar med verkligt långa inlägg, vilket nästan inte alls existerar nu. Däremot är det möjligt att inlägg postas oftare.
För nåt år sen införde vi regel för att kunna stävja masspostning. En medlem som skriver mer än 15 inlägg per dag eller mer än 60 (?) inlägg per vecka kan bli varnad, och efter varning också få en temporär avstängning. Men det förutsätter att någon annan först också anmäler medlemmen.
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Severus Snape
Inlägg: 754
Blev medlem: 23 sep 2019 15:31

Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet

Inläggav Severus Snape » 16 apr 2021 09:45

You're a song written by the hands of God...



Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 44 och 0 gäster