Yrke/Sysselsättning
Moderator: Moderatorgruppen
Yrke/Sysselsättning
Jag är nyfiken på vad ni sysslar med.
Det vore kul att veta.
Det vore kul att veta.
"It's not a lie, if you believe it."
Har du tid över så tycker jag definitivt du skall pröva det. Det roliga börjar vid lvl60 när man är i ett bra gille, men för att ta sig dit måste man spela helt sjukt mycket. Räkna med 10-14 dagar (10-14*24 timmar alltså) för att bli lvl60 och få skojigt. Har du en addictive personlighet kan det vara riskabelt, men så länge du håller ditt spelande på en för dig behaglig nivå är det väl inga problem.
De borde sätta en sån där varningstext på spelet, eftersom det är sjukt beroendeframkallande. Det fula är att med spelet följer ett gratis gamecard, så man kan bjuda sina vänner på 10 dagar gratis spelande - första trippen är alltid gratis.
De borde sätta en sån där varningstext på spelet, eftersom det är sjukt beroendeframkallande. Det fula är att med spelet följer ett gratis gamecard, så man kan bjuda sina vänner på 10 dagar gratis spelande - första trippen är alltid gratis.
Jag jobbar som patenthandläggare och har tills alldeles nyligen pluggat arslet av mig för att komma in på veterinärutbildningen - och det tycks ha gått vägen. Annars spelar jag mycket Oblivion just nu, har renoverat flickvännens kök mkt den senaste tiden. Kanske blir det en och annan kloakhistoria nu när det lugnat sig med pluggandet.
Det är mycket underhållande, och där finns nåt för alla tror jag. Just nu är jag ffa intresserad av att inreda mitt hus, och kommer troligtvis att leka lite med construction set för att fixa till min källare. Jag spelar igenom det för andra gången med en gubbe som inte använder föremål alls (blev enkelt och trist) och dessutom på högsta svårigheten. Då får man tänka två gånger för att klå upp motståndet. Inte så konstigt att man ägnar sig åt heminredning en del då, såklart.

- * KYREUS *
- Ort: Antiken, agoran, piazzan, Stadion, syns ibland i Palaestran, dock aldrig iklädd cykelhjälm ...
- KADMOZ, då?
Nej men KADMOZ, då! Återuppstånden från Antiken... Gör vad i modern tid?
KADMOS = jag är präst i den (protestantiska ) Svenska Kyrkan
tillhör LUNDS STIFT, jobbar fn i en förstad till Malmö, dvs Trelleborg
KADMOS = jag är präst i den (protestantiska ) Svenska Kyrkan
tillhör LUNDS STIFT, jobbar fn i en förstad till Malmö, dvs Trelleborg
Tro inte; sök!
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
- Johan Ågren
- Administratör
Jobbar som utställningstekniker/finsnickare på länsmuseet i Gävle. Gör en totalrenovering av vår villa. Påtar i trädgården. Fjällvandrar, paddlar kajak. Festar och lyssnar/spelar musik. Tycker mycket om att sitta ute i solen och grilla i glada vänners lag, med bra musik. Producerar musik. Gör konst. Samlar på designade grejer; typ 50tals modernism (håller på och ska starta en ny site som kommer att heta retroform.se). Har haft perioder då jag spelar schack och strategispel. Skriver ofta svar på inlägg som jag aldrig lägger ut på forumet, men det är ändå bra för det egna tänkandet. Sedan försöker jag få tid med sin son och fru emellanåt också
Rekomenderar ni något strategispel? Jag gillade förut spel som stronghold. Har alltid varit fashinerad av bygga befästningar för att sedan se om de kan stå emot fiendens angrepp. Men det ska vara många olika ingredienser som ska stämma; med jordbruk ETC. Jag höll på att få spel när jag såg sagan om ringen och slaget vid Helm's Deep, och grämde mig över att de inte hade en vindbrygga vid stora porten
Johan
Rekomenderar ni något strategispel? Jag gillade förut spel som stronghold. Har alltid varit fashinerad av bygga befästningar för att sedan se om de kan stå emot fiendens angrepp. Men det ska vara många olika ingredienser som ska stämma; med jordbruk ETC. Jag höll på att få spel när jag såg sagan om ringen och slaget vid Helm's Deep, och grämde mig över att de inte hade en vindbrygga vid stora porten
Johan
Har en total passion för bibeln men kallar mig inte kristen, av olika anledningar.
Funderar just på vikt med vidare studier? Har länge funderat på neurolog men har inte bestämt mig riktigt, trivs med att inte vara så tvungen att göra något hela tiden. Har dock sökt utbildningar till hösten, kan ju alltid tacka nej om man kommer in.
Samhällets syn på lycka överrenstämmer tämligen dåligt med min syn.
Är livrädd att en utbildning ger en förändrad människo och världssyn, trivs med min naiva enkla inställning och längtar inte efter en komplicerad tillvaro.
Vid sidan av allt annat som livet erbjuder i form av rekreation och samvaro med nära och kära så jobbar ? jag på ett akutsjukhus i Götet, nu natt för att njuta av sommaren, snart dag för att kunna ta ledigt mer.
Verkligen avskyr heminredning, tyvärr. Planen är att gifta mig med min motstats
Alternativet leja ngn att sätta upp den där tavlan...nästa vecka.
Jag antar att jag är sådär lagomt tråkigt hemkär, som min pojkvän säger "det där är en konservativ tanke det där"...Blev ngn gång kallad för 40årig tant här på ff, vill gärna tillägga att det är 14år kvar...minst
Vill ha 17barn, bo på landet och köra vovlo...combi. Men ha ett arbete där det är fart och fläkt, det är livet det.....
Funderar just på vikt med vidare studier? Har länge funderat på neurolog men har inte bestämt mig riktigt, trivs med att inte vara så tvungen att göra något hela tiden. Har dock sökt utbildningar till hösten, kan ju alltid tacka nej om man kommer in.
Samhällets syn på lycka överrenstämmer tämligen dåligt med min syn.
Är livrädd att en utbildning ger en förändrad människo och världssyn, trivs med min naiva enkla inställning och längtar inte efter en komplicerad tillvaro.
Vid sidan av allt annat som livet erbjuder i form av rekreation och samvaro med nära och kära så jobbar ? jag på ett akutsjukhus i Götet, nu natt för att njuta av sommaren, snart dag för att kunna ta ledigt mer.
Verkligen avskyr heminredning, tyvärr. Planen är att gifta mig med min motstats
Jag antar att jag är sådär lagomt tråkigt hemkär, som min pojkvän säger "det där är en konservativ tanke det där"...Blev ngn gång kallad för 40årig tant här på ff, vill gärna tillägga att det är 14år kvar...minst
Vill ha 17barn, bo på landet och köra vovlo...combi. Men ha ett arbete där det är fart och fläkt, det är livet det.....
Innan ni går: För till från knappen från till till från. Tänk på miljön....