Nybliven medlem

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
FIG
Inlägg: 836
Blev medlem: 21 apr 2006 20:04
Ort: Bortom All Tid
Kontakt:

Inläggav FIG » 12 dec 2006 19:59

Jag blir röd,  kartina :oops:  

Sen finns det en drös med skumsvampar som giftsvampat
är det någon skälid du tänker på :P
får hålla med dig, det finns endel som kan vara ganska elka,
och sedan så har vi dom spamrobotarna, som gilla forumet också.
undra varför tycker att deras filosofi inte är så geomtänk som endel andra är  :P
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com

Katana

Inläggav Katana » 12 dec 2006 20:53

FIG skrev:Jag blir röd,  kartina :oops:  

Skoj, för jag är blå... blir lite balans där då.

FIG skrev:det finns endel som kan vara ganska elka

Har kommit på att det finns inget som heter elak, bara dumhet i alla dess grader och former. Så så var det med det mysteriet.

Användarvisningsbild
FIG
Inlägg: 836
Blev medlem: 21 apr 2006 20:04
Ort: Bortom All Tid
Kontakt:

Inläggav FIG » 12 dec 2006 20:58

Katana skrev:Skoj, för jag är blå... blir lite balans där då.

vad mena du med att du är blå?
tycker fersten att det skulle vara lite kul om johna hade lust att julpynta forumet lite.
ta en titt på  min hemsdia,så kan det gå när man har förbortom.
http://users.maxxflow.com/~fig-ghd742/admin.php
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd

www: Fig.Maxxflow.com

Mail: fig.ghd742@gmail.com

Katana

Inläggav Katana » 12 dec 2006 21:00

FIG skrev:vad mena du med att du är blå?

Do no... just blue you know...

Användarvisningsbild
FIG
Inlägg: 836
Blev medlem: 21 apr 2006 20:04
Ort: Bortom All Tid
Kontakt:

Inläggav FIG » 12 dec 2006 21:04

Katana skrev:Do no... just blue you know...
Sory, kan du översäta åt mig, är inte bra på engliska.?
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd

www: Fig.Maxxflow.com

Mail: fig.ghd742@gmail.com

Katana

Inläggav Katana » 12 dec 2006 21:07

FIG skrev:
Katana skrev:Do no... just blue you know...
Sory, kan du översäta åt mig, är inte bra på engliska.?

Jag skrev: Vet inte, bara blå duvet...

Användarvisningsbild
FIG
Inlägg: 836
Blev medlem: 21 apr 2006 20:04
Ort: Bortom All Tid
Kontakt:

Inläggav FIG » 12 dec 2006 21:09

Okej.
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd

www: Fig.Maxxflow.com

Mail: fig.ghd742@gmail.com

Psy
Inlägg: 14
Blev medlem: 11 dec 2006 22:58
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inläggav Psy » 12 dec 2006 21:15

Katana skrev:Ja FIG är en ovanligt fin människa. En pralin. Sen finns det en drös med skumsvampar som giftsvampat. Själv har jag pekats ut som den prickiga, men eg. är jag väldigt snäll. Säger oxå velkommen, fast jag inte är så pigg att diskutera riktigt på ett vis som behagar samtliga...

Haha, en väldigt intressant paralell må jag säga. Prickigt är alltid bra att ha... Så får man se om jag blir sedd som någon skumsvamp, giftsvamp, prickig, grön, blå eller röd varelse... o.o

På vilket sätt är du inte pigg att diskutera på samma sätt som behagar alla? Alla behöver inte behagas när man diskuterar, om man bara diskuterar för att behaga så förlorar man lätt sin integritet och karaktär. Bra att kunna hålla sig till att göra saker på sitt sätt :)

Tack för ditt välkomnande i alla fall. Väldigt trevligt att träffa dig också, Katana.
"Människor är svårlurade, så svårlurade att vi till och med kan lura oss själva i processen att skilja lögn från sanning."

Katana

Inläggav Katana » 12 dec 2006 21:20

Psy skrev:På vilket sätt är du inte pigg att diskutera på samma sätt som behagar alla?

Nå, har rätt bestämda åsikter men dom är inte oövervinnerliga... sen så är jag inte så frisk att jag orkar debattera alltid fast det skulle viljas. Uppfattas som .. ? ja inte bra iaf. det har jag fattat. Men yeah. Sitte same.

Psy
Inlägg: 14
Blev medlem: 11 dec 2006 22:58
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inläggav Psy » 12 dec 2006 21:32

Katana skrev:Nå, har rätt bestämda åsikter men dom är inte oövervinnerliga... sen så är jag inte så frisk att jag orkar debattera alltid fast det skulle viljas. Uppfattas som .. ? ja inte bra iaf. det har jag fattat. Men yeah. Sitte same.

Ah, men ingens åsikter är egentligen oövervinnerliga om man ser det som så. Jag gillar själv att argumentera för att bli motbevisad. På så sätt kan jag lätt få snappa upp argument och få nya tankar kring ämnet. Kanske någon helt ny vinkel, eller helt enkelt nya saker att bygga sig argument mot!

Härligt med bestämda åsikter i alla fall, så länge man har såna så går det nog bra. :)
"Människor är svårlurade, så svårlurade att vi till och med kan lura oss själva i processen att skilja lögn från sanning."

Katana

Inläggav Katana » 12 dec 2006 21:34

Lika bestämda åsikter skulle inte skada  :) Trött på att 'pinka revir'... på ett vis.

Psy
Inlägg: 14
Blev medlem: 11 dec 2006 22:58
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inläggav Psy » 12 dec 2006 21:37

Katana skrev:Lika bestämda åsikter skulle inte skada  :) Trött på att 'pinka revir'... på ett vis.

Haha, menar du åsikter som är bestämda och som stämmer överens med dina åsikter då? Jo, ibland får man allt känna sig som att man måste bryta isen och komma med någon sida av en fråga som man tycker är ignorerad, även om man känner att man inte har ett tillräckligt understöd för det... o.o
"Människor är svårlurade, så svårlurade att vi till och med kan lura oss själva i processen att skilja lögn från sanning."


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster