The Highlander!

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Lasmanowner
Inlägg: 14
Blev medlem: 21 feb 2007 07:49

The Highlander!

Inläggav Lasmanowner » 23 mar 2007 07:52

Helloews folket!

Det här är Lars Johansson speaking, im currently 22 years old and i appear to be living in Karlstad.

Well, har bestämt mig eller mindre för att invadera detta forum, jag är mer eller mindre en person som alltid befinner mig i skyarna och det som finns under fötterna är inte riktigt det mest intressanta, det mest intressant brukar vara det som finns i skyarna men som diskuteras under fötterna.

Jag har mer eller mindre spelat WoW (World of Warcraft) under en längre tid det är verkligen ett spel som man förorar mycket tid på, och om man kommer till insikt att man förlorat mycket tid, så blir det naturligt att man börjar ifrågasätta allt och alla.
Personerna som befann sig i spelet eller vilken chat som helst brukar ge vika för mig mest pga att jag alltid lyckas byta perspektiv med hastigheten av blixten själv. Vissa människor har lite svårt att hänga med då jag drar igång.

Allt detta har iaf lett till ökat välmående och förståelse av min omgivning, även om bara 75% av tiden har bestått i att tänka själv. jag vet själv att detta är något som endel är emot, dom menar att ökad förståelse för andra och sig själv sker genom att sitta vid ett bord och diskutera med andra, för mig är inte detta fallet.

Ska ta och använda mig av min beksrivning som jag skrev då jag var runt 9 år . Japp det rör sig om den gammla goda varje bosktav i namnet bildar ett adjektiv leken.

LARS

Lat
Arg
Rolig
Stark

Detta är jag ganska bra beskrivet, tycker det är ganska underhållande att en 9 åring kan veta så mycket ändå.
Det där rolig är går dock att diskutera då mer eller mindre folk brukar upfatta mig som rolig fast jag själv inte tycker det. Men att göra andra glada gör mig glad så det funkar both ways.

Jag kommer nog förpesta eller förgylla erat forum ett tag framöver iaf. Det kan jag med 75% sannolikhet garantera.

Anledningen till att jag döpte tråden till The Highlander är för att jag blivit anfallen av en rad kloner på senare tid. Vilken roll dessa kloner kommer spela i mitt liv vet jag inte riktigt ännu. Bara dom inte spelar min roll.

Användarvisningsbild
hovnarr
Moderator
Inlägg: 2732
Blev medlem: 26 jul 2004 10:39
Ort: Början

KLONERNA ANFALLER!

Inläggav hovnarr » 23 mar 2007 13:52

Välkommen hit Lasmanowner!

Vi har en lång tradition av heliga dårar på forumet och jag undrade just vem som skulle ta över stafettpinnen. Det ser ut som det blev du. Jag kan dock försäkra dig att forumet bestått många prövningar under årens lopp och närmast är att betrakta som idiotsäkert.

Gör dig så hemmastadd som du törs, läs regler och FAQ om du inte gjort det redan, och ge oss en otyglad hästdos av dig själv! :smt049

-narr-


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster