Hej, hej, hej.
Jag heter Anders och jag är 19 år gammal och älskar soluppgång, zenit och solnedgång.
Jag pluggar praktisk filosofi i Lund (B-kurs just nu) och har inga bestämda framtidsplaner. Jag är i allmänhet ganska mållös.
Jag ogillar analytiskt hårklyveri och älskar filosofer som vågar lita till intuition och känsla. Verklighetsanknytning klår logisk begreppsnödvändighet varje dag, iallafall i min bok.
Jag älskar att prata om mig själv, men är just nu trött lite lätt oinspirerad p g a en lång dag. Ställ gärna frågor så lovar jag att svara dem med en nyfunnen energi och glädje snarast!
[Jätteintressant ämne som får er att läsa]
Moderator: Moderatorgruppen
- andersholmstrom
- Kontakt:
Bäste Anders Holmström!
Jag är också mållös. Och oerhört trött efter en lång, lång dag. Men inspirerad är jag. Och mycket glad över att just du hittat hit. Jag ser att du behövs här och har omedvetet väntat på dig. Ta det som en man - låt det varken stiga dig åt huvudet eller golva dig!
Hoppas du slår rot och trivs. Jag vattnar mera en annan dag. Välkommen!

Jag är också mållös. Och oerhört trött efter en lång, lång dag. Men inspirerad är jag. Och mycket glad över att just du hittat hit. Jag ser att du behövs här och har omedvetet väntat på dig. Ta det som en man - låt det varken stiga dig åt huvudet eller golva dig!
Hoppas du slår rot och trivs. Jag vattnar mera en annan dag. Välkommen!