Ny Medlem
Moderator: Moderatorgruppen
Ny Medlem
Hei ser at alle andre sender innleg for å presantere seg selv.
Jeg er da en jente fra Norge. Så skriver norsk, ikke svensk foreløpig, Men norsken min er heller ikke helt perfekt.
Så Nicet mitt er da fra Tidshjulet, en forædersk og hjernevasket mann som kaller seg Darlin Sisnera, syns det er komisk, og bruker Sisnera og det er ingen andre som bruker det.
skal se om jeg får meg avatar ettervert.
Ellers er jeg 15år noe som kanskje ikke er så mye, men man rekker og tenke mye på 15år. Men for få bekreftet det man mener/tenker må man få diskutert det litt, og ofte kommer man på enda bedre konklusjoner etter det.
Nå babler jeg, pleier det.
Jeg er da en jente fra Norge. Så skriver norsk, ikke svensk foreløpig, Men norsken min er heller ikke helt perfekt.
Så Nicet mitt er da fra Tidshjulet, en forædersk og hjernevasket mann som kaller seg Darlin Sisnera, syns det er komisk, og bruker Sisnera og det er ingen andre som bruker det.
skal se om jeg får meg avatar ettervert.
Ellers er jeg 15år noe som kanskje ikke er så mye, men man rekker og tenke mye på 15år. Men for få bekreftet det man mener/tenker må man få diskutert det litt, og ofte kommer man på enda bedre konklusjoner etter det.
Nå babler jeg, pleier det.
Hva er vitsen med fristelse, vis du ikke lar deg friste?
Er Norsk
Er Norsk
Vitsen med frestelser är att falla för dem och lära sig av sina misstag så att man inte faller två gånger för samma frestelse. Skulle man ändock falla tre gånger så får man räkna med att tillhöra kategorin obotligt dumma.
Tyvärr är vi alla obotligt dumma när det gäller vissa frestelser, så välkommen in på forumet Sisnera.
MVH
Zokrates
Tyvärr är vi alla obotligt dumma när det gäller vissa frestelser, så välkommen in på forumet Sisnera.
MVH
Zokrates
Morsom filosofi. De fleste skjønner ikke hva jeg babler om...
Det jeg mener er at hvorfor skal man la være? Hvorfor skal man ikke si hva man mener, gå i den toppen alle syns er rar. Hvorfor skal man ikke være seg selv, gang på gang på gang.
Det jeg mener er at hvorfor skal man la være? Hvorfor skal man ikke si hva man mener, gå i den toppen alle syns er rar. Hvorfor skal man ikke være seg selv, gang på gang på gang.
Er Norsk
Er Norsk
-
suchanother
- Avstängd
Sleit litt med noen ord der. Men vender meg vel til svensk etter vert, kan man vende seg til Nynorsk kan man vende seg til alt.
et tag betyr?
Men tusen takk.
men blir borte fra tirsdag da, så tar vel litt tid før jeg blir engasjert, er ikke tilbake igjen før August...
et tag betyr?
Men tusen takk.
men blir borte fra tirsdag da, så tar vel litt tid før jeg blir engasjert, er ikke tilbake igjen før August...
Er Norsk
Er Norsk
- Avantgardet
Zokrates skrev:Vitsen med frestelser är att falla för dem och lära sig av sina misstag så att man inte faller två gånger för samma frestelse. Skulle man ändock falla tre gånger så får man räkna med att tillhöra kategorin obotligt dumma.
Eller kallas det förälskelse? Har problem med distinktionen. Ansvarsflykt? NA som gäller alltså?
Förresten: Välkommen! (höll på att glömma)
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
http://www.youtube.com/watch?v=EBQlcLb5ocw
..Men välkommen ska du vara.
Synd bara att jag inte förstår norska
Förstår *** inte ens vad vissa skriver (här) på svenska.
Tycker inte att man bör underskatta värdet av texternigsremsor:
http://www.youtube.com/watch?v=1oP2i5gXOFU
Att vara upplyst är detsamma som att lida av vårtvirus? Det är min slutsats av filmen. Känns som jag förstått det viktigaste denna gång..
Tack och lov!
..Men välkommen ska du vara.
Synd bara att jag inte förstår norska
Förstår *** inte ens vad vissa skriver (här) på svenska.
Tycker inte att man bör underskatta värdet av texternigsremsor:
http://www.youtube.com/watch?v=1oP2i5gXOFU
Att vara upplyst är detsamma som att lida av vårtvirus? Det är min slutsats av filmen. Känns som jag förstått det viktigaste denna gång..
Tack och lov!
miss x skrev:Förstår *** inte ens vad vissa skriver (här) på svenska.
Förlåt!
Jag ska försöka vara tydligare i fortsättningen.
Det kanske skulle vara lättare om jag försökte mig på att skriva på norska, ett av alla språk som jag förövrigt inte hanterar alls.
Varför nöja sig med ETT inlägg, när man lika gärna kan skriva två?
Sliter foreløpig med å forstå svensken jeg da... Må tyde det, har funnet Norsk svensk ordbok på nettet, meget praktisk.
Så kan hende jeg kommer med en del Oftopic innimellom siden jeg enten ikke har lest hele greia, eller fordi jeg har misforstått. Men spør så skal jeg prøve å forklare.
Så kan hende jeg kommer med en del Oftopic innimellom siden jeg enten ikke har lest hele greia, eller fordi jeg har misforstått. Men spør så skal jeg prøve å forklare.
Er Norsk
Er Norsk