Ägnade mig åt detta forum innan det blev ett forum av kaliber. Var med i ett antal diskusioner vid 2003.
Sedan har Jobbet och åter Jobbet hållt mig borta från allt detta och alla sköna människor som tänker något längre än vad näsan räcker.
Nu har jag förändrat min tillvaro något och arbetet innbär en hel del resanda, då jag har tid att läsa och Tänka.
Karin Armstrong är för mig en ny upptäct. Helst på Engelska och med tyngd tex "The great transformation" inte "new age" utan historia och utveckling.
Hoppas på nya utmaningar och givande diskutioner.
Long time no se.
Moderator: Moderatorgruppen
Välkommen tillbaka!
Jag är relativ ny här. Har desperat försökt få liv på det här forumet, ibland kan det kännas rätt så tomt. Men men, alltid bra med nya ansikten
Jag är relativ ny här. Har desperat försökt få liv på det här forumet, ibland kan det kännas rätt så tomt. Men men, alltid bra med nya ansikten
"I would not know what the spirit of a philosopher might wish more to be than a good dancer." - Fredrich Nietzsche
Plecto skrev:Välkommen tillbaka!
Jaså... Levde det inte innan du kom hit?
undrar Algotezza som något försenat även vill hälsa Marksa välkommen tillbaka. Själv har jag varit med här sedan 2006 i juli, om jag minns rätt.
Algotezza aka Algotezza