Hej---hittade just detta forum och

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

libero
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 nov 2004 07:48
Kontakt:

Hej---hittade just detta forum och

Inläggav libero » 13 nov 2004 08:04

blev nyfilen.Håller också på att tjata på omgivningen om allt möjligt som --verkar det som--bara jag är intresserad av.

Tror inte att det är så.Har redan sett många frågor här som liknar mina.
Hoppas på flera bra diskussioner!
Titta på konsekvenserna ,inte på reglerna.

Jag behöver inte inledas i frestelse-jag kan gå själv.

Vi lever i en tid när det är enklare att klyva en atom än att ta bort en fördom.
(Einstein)

Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst