Hej

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

adr
Inlägg: 2
Blev medlem: 10 sep 2008 10:24

Hej

Inläggav adr » 10 sep 2008 11:23

Hittade hit när jag googlade efter filosofiskt forum  :D

Har under senare år förstått vikten av att för mig att prata med folk, få nya idèr, nya syner på saker och ting, då alla runt mig bara varit intresserade av det du kan se.
Behöver få motargument och andra som säger "men har du tänkt på..." "Du, det är faktiskt så här.." "Tyvärr, du har fel"
i stället för svar som "Allvar..." "Är det sant..." "Fan va sjukt"

Tal/skrift/bild/kommunikation har intresserat mig sen jag kan minnas på dagis, eller det är nog fel ord, för det intresserar inte mig som en hobby utan är helt enkelt en del av en, lika personligt som födelsemärken att för mig kunna byta tankar och grubblerier med andra,MEN som jag inte har någon som helst möjlighet att göra då jag inte har några människor omkring mig som passar mig vardagligt att kunna prata med.

Tror det är därför bla jag var stygg mot tex klasskamrater under min uppväxt för jag hade så mycket tankar och funderingar som ingen kunde bemöta mig och därför fann dom ointressesanta och att jag då automatiskt störde mig på dom och därefter hackade,retade och var allmänt jävlig, det har varit en ond cirkel och det har dragit en längre och längre bort från den man egentligen är.


Ska bli kul som fan att kika rundor här.

Ha det bra

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator
Inlägg: 17353
Blev medlem: 08 mar 2012 03:25
Ort: Quid est veritas?

Mobbning

Inläggav Pilatus » 09 jul 2012 01:24

adr skrev:Tror det är därför bla jag var stygg mot tex klasskamrater under min uppväxt för jag hade så mycket tankar och funderingar som ingen kunde bemöta mig och därför fann dom ointressesanta och att jag då automatiskt störde mig på dom och därefter hackade,retade och var allmänt jävlig, det har varit en ond cirkel och det har dragit en längre och längre bort från den man egentligen är.

Du beskriver dig själv som en otrevlig mobbare. Hur gick det sedan då? Blev det något vettigt av dig?

PS. Du stavar ordet ointressesanta fel "adr". :?
Moderator


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster