Hittade sidan efter en sökning på Google, desperat efter filosofiska diskussioner som jag är...
Jag är en kvinna på 27 år som försöker ta mig fram i den inte helt okomplicerade akademiska världen och finna min plats i den. Är samhällsvetare och har inte läst filosofi på högskolenivå, men stöter dock på en hel del sådana resonemang i mitt arbete. I övrigt är jag mycket intresserad av skönlitteratur och läser en hel del. Ska bli intressant att följa diskussionerna här; som det ser ut just nu tror jag att mina främsta bidrag kommer att bestå av frågor...!
Och förstås: applåder för inititativet!
/Alex