Söker vänner/Looking for new friends

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9945
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 26 sep 2010 03:09

existentialisten skrev:Jag borde egentligen inte börja droga nu (fullt upp med diverse uppsatser), men jag kan göra ett undantag, för vad du än går på så verkar det spännande.


Oj, nästan en komplimang, man tackar! Ok, skall du göra undantaget så får du börja med följande.

Bli brutal misshandlad ett antal gånger, få din skalle krossad, käken, näsan, tänder utslagna, helst skall du låta gäng banka på dig, minst tio så du vet att de garanterat sparkar dig i skallen när du ligger ned. Därefter, du behöver inte låta något läka, så kör du in i ett stort träd med bil i 70 knyck, efter det slänger du dig ned i asfalten från 10 meters höjd,
sedan går du igenom två skilsmässor, blir av med två ungar, låter en tredje kvinna abortera i femte månaden, lever på svältgränsen i ett par års tid och blir så undernärd att det som är kvar av hjärnan lätt fixar resten, där har du din drog.

Användarvisningsbild
existentialisten
Inlägg: 11
Blev medlem: 26 sep 2010 01:57
Kontakt:

Inläggav existentialisten » 26 sep 2010 13:08

Zokrates skrev:
existentialisten skrev:Jag borde egentligen inte börja droga nu (fullt upp med diverse uppsatser), men jag kan göra ett undantag, för vad du än går på så verkar det spännande.


Oj, nästan en komplimang, man tackar! Ok, skall du göra undantaget så får du börja med följande.

Bli brutal misshandlad ett antal gånger, få din skalle krossad, käken, näsan, tänder utslagna, helst skall du låta gäng banka på dig, minst tio så du vet att de garanterat sparkar dig i skallen när du ligger ned. Därefter, du behöver inte låta något läka, så kör du in i ett stort träd med bil i 70 knyck, efter det slänger du dig ned i asfalten från 10 meters höjd,
sedan går du igenom två skilsmässor, blir av med två ungar, låter en tredje kvinna abortera i femte månaden, lever på svältgränsen i ett par års tid och blir så undernärd att det som är kvar av hjärnan lätt fixar resten, där har du din drog.

Är det här din livshistoria?
Jag vill födas om som en katt.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto
Inlägg: 5809
Blev medlem: 28 jun 2005 18:54

Inläggav Skogsälvan » 28 sep 2010 00:50

Hur fasiken ska jag kunna lämna det här stället med alla dess "rosa-fobiker"?

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9945
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 28 sep 2010 02:53

existentialisten skrev:
Zokrates skrev:
existentialisten skrev:Jag borde egentligen inte börja droga nu (fullt upp med diverse uppsatser), men jag kan göra ett undantag, för vad du än går på så verkar det spännande.


Oj, nästan en komplimang, man tackar! Ok, skall du göra undantaget så får du börja med följande.

Bli brutal misshandlad ett antal gånger, få din skalle krossad, käken, näsan, tänder utslagna, helst skall du låta gäng banka på dig, minst tio så du vet att de garanterat sparkar dig i skallen när du ligger ned. Därefter, du behöver inte låta något läka, så kör du in i ett stort träd med bil i 70 knyck, efter det slänger du dig ned i asfalten från 10 meters höjd,
sedan går du igenom två skilsmässor, blir av med två ungar, låter en tredje kvinna abortera i femte månaden, lever på svältgränsen i ett par års tid och blir så undernärd att det som är kvar av hjärnan lätt fixar resten, där har du din drog.

Är det här din livshistoria?


Nej, det var ju drogreceptet mitt, som du efterfrågade, men jag kom på att en viktig detalj saknades, du kan lägga till att dra in en fransk träskruv i knäskålen och dra ut den långsamt, bara minnet av smärtan får det att svartna till ordentligt och låter inte detta tillräckligt intressant så kan jag komplettera med fler ingredienser, men vissa saker kanske är svårare att återskapa, som t.ex en traumatisk uppväxt, men det kan vi säkert kringgå på nått sätt.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 02 okt 2010 19:11

Vanföreställingar.


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 57 och 0 gäster