JimmyAberg/Avantgardet

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

JimmyAberg/Avantgardet

Inläggav Anna Sara » 18 okt 2009 16:05

Vill någon av er donera sperma till mig..?


Det är det sexigaste "anspråket" man kan göra, jag mår hemskt dåligt över att människomassorna tvångsmässigt undertrycket sitt nakna själv. Livet är en saga och inget plågar mig mer..


Helt ärligt. (Skrev om detta förut runt den 10 aug i år)..

Det jag menar är att -som enda lösning, pga våra filosofiska orgier.. jag vill ge liv, jag vill se vad som händer.. Jag är t.o.m helt distanserad kontexten, jag är ett geni.

Jag söker återfödelse men jag har inte hybris längre.




Jag börjar släppa förankringen i den djupt förnekande verklighetsuppfattningen. Dricker bara vatten och genomlider "lidandet" (...)

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 18 okt 2009 17:07

freedom


Titta upp raya på helgon.se

Användarvisningsbild
Logos
Inlägg: 1827
Blev medlem: 23 nov 2008 23:32
Ort: Stortån och uppåt
Kontakt:

Inläggav Logos » 18 okt 2009 18:25

Be båda två skicka en skvätt så kan du köra med en blandad kompott och låta slumpen avgöra. Vill du sedan veta vem som är farsan är det bara att plocka fram en Buddhastaty och en Marxbyst och se vilken ungen väljer.
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
But I think it's YOUR MIND

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 2627
Blev medlem: 17 okt 2003 21:44
Ort: Årsta
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 18 okt 2009 18:30

Kanske ingen vågar svara på frågan, så då ger jag mitt svar: Nej.

redigerat: Oops, såg just att du redan hittat två kandidater
-de får väl svara för sig själva


Vill inte bli uppsökt av ett barn som vill veta mer om sin pappa om några år, vill inte bli förföljd av en mor som kräver underhåll, vill inte behöva oroa mig om ett barns uppväxt utan att ha uppsikt, vill inte att det ska springa en dålig kopia av mig själv omkring, ställa till det för sig själv, och sen ge mig skulden.

Då behöver du nog mest en helt okänd person, som du inte vet någonting om, Visst finns det spermatjänst i Danmark, donatoren får till och med några hundringar på kliniken, tillsammans med ett porrblad om han så önskar.

Kanske i Sverige också - ring och kolla med stadsdelsnämnden???

JimmyAberg
Inlägg: 932
Blev medlem: 05 aug 2008 01:56

Inläggav JimmyAberg » 18 okt 2009 19:24

Anna Sara jag har ett annat förslag: vi äter en god middag.
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

Användarvisningsbild
Kallekula
Inlägg: 5394
Blev medlem: 24 maj 2005 17:23

Inläggav Kallekula » 18 okt 2009 19:28

Så talar en gentleman.  Förrätt, huvudrätt och efterrätt. Det ska vara tre rätter. Bra med gammla hederliga traditioner. Sådant gillar tjejerna. Din förförare.  :)
Fridens Liljor

JimmyAberg
Inlägg: 932
Blev medlem: 05 aug 2008 01:56

Inläggav JimmyAberg » 18 okt 2009 19:35

:)
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 18 okt 2009 19:42

JimmyAberg skrev:Anna Sara jag har ett annat förslag: när min brutna fot läkt och jag slutat knapra snri, går vi på fest: jag skaffar fram speed och/eller opioider till förfesten, du skaffar fram lite fraktalmedicin som mainevent, vi gå på housedisco: http://www.youtube.com/watch?v=_HMP36Jb0EM och slutligen på efterfesten bjuder jag på rökat?


ja visst.. v 44 är jag uppatagen hur som helst..

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 18 okt 2009 19:42

jag har upplevt det här förut

JimmyAberg
Inlägg: 932
Blev medlem: 05 aug 2008 01:56

Inläggav JimmyAberg » 18 okt 2009 19:43

Vi kan bjuda in Avantgardet också, röka fredspipa, lägga allt gammalt bråk bakom oss, titta frammåt och se möjligheterna :)
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

Användarvisningsbild
Kallekula
Inlägg: 5394
Blev medlem: 24 maj 2005 17:23

Inläggav Kallekula » 18 okt 2009 19:49

Nej fy så trist, så får vi hoppas det inte slutar. För de unga tu. Till rökandet på slutet av festmåltiden rekommenderar jag som en piece de resistance: Karamelliserad äppelmillefeuille med kardemummaglass och kanelbrulèe samt dryck en Sauternes från Bordeaux. Förvisso bäst med anklever men det går utmärkt även med detta stycke.
Fridens Liljor

JimmyAberg
Inlägg: 932
Blev medlem: 05 aug 2008 01:56

Inläggav JimmyAberg » 18 okt 2009 19:52

Tack för tipset, ska garanterat försöka slänga ihop nått, verkar dock väldigt avancerat :)

Har du lyckats tillaga detta själv någon gång?
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

Användarvisningsbild
Kallekula
Inlägg: 5394
Blev medlem: 24 maj 2005 17:23

Inläggav Kallekula » 18 okt 2009 20:07

Inte just den, men skit i millefeuille om du inte ska krångla till det (fast det inte är så svårt) . Äpplen och kanel är i och för sig alltid gott. Kanelbrulèe är inte svårt att göra och varför som sagt inte kardemummaglass. Bara googla. Går att finna enkla goda recept. Och skysst röka har ju i sig en söt smak så det löser sig nog (ta med extra sött, socker etc så stillar sötbegäret ni får med rökat).

Gulligt ni tu. På fest.

Ska du köra på, varför inte tex:

http://www.bidhim.com/cm/2.145/mat-dryc ... l-1.955844
Fridens Liljor

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9945
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 18 okt 2009 21:16

Droger och sedan tillverka barn? Väldigt ansvarslöst av dig A.S, finns det inte tillräckligt många dampbarn i världen.

Tycker ingen missbrukare ska skaffa barn, detsamma gäller dem som går på läkemedel, har iofs hört att även lakrits ger dumma ungar, vilket gör att jag inte heller tycker att storkonsumenter av det bör alstra barn.

Världen är full av obehövda barn, varför då medvetet skaffa fler?

JimmyAberg
Inlägg: 932
Blev medlem: 05 aug 2008 01:56

Inläggav JimmyAberg » 18 okt 2009 21:19

Gud är ansvarslös.
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster