Hej människor ... :)

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Kajsa-Stina
Inlägg: 4
Blev medlem: 22 jun 2010 00:47
Ort: Malmö

Hej människor ... :)

Inläggav Kajsa-Stina » 22 jun 2010 01:16

... trveligt att det var (såklart som man ju ändå trodde) så lätt att hitta ett filosofiforum.
Jag har "utsatts" för lite för mycket fasta övertygelser & tvärsäkra åsikter på sista tiden & kände ett pockande behov av ...filosoferande helt enkelt. Googlade & ...här är jag. Jag hoppas för min egen del att jag inte är 100% säker på nåt - men jag är ändå tolerant mot & t.o.m. nyfiken på dom tvärsäkra människorna också. En del saker tror jag på mer än andra - men inget är så uppfriskande som att förstå att man haft fel. Säkert händer det oss alla allt för sällan. Hoppas på kul samtal & en massa nya tankar.

Användarvisningsbild
Algotezza
Inlägg: 18485
Blev medlem: 21 jul 2006 21:36
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Hej människor ... :)

Inläggav Algotezza » 22 jun 2010 08:23

Kajsa-Stina skrev:... trveligt att det var (såklart som man ju ändå trodde) så lätt att hitta ett filosofiforum.
Jag har "utsatts" för lite för mycket fasta övertygelser & tvärsäkra åsikter på sista tiden & kände ett pockande behov av ...filosoferande helt enkelt. Googlade & ...här är jag. Jag hoppas för min egen del att jag inte är 100% säker på nåt - men jag är ändå tolerant mot & t.o.m. nyfiken på dom tvärsäkra människorna också. En del saker tror jag på mer än andra - men inget är så uppfriskande som att förstå att man haft fel. Säkert händer det oss alla allt för sällan. Hoppas på kul samtal & en massa nya tankar.


Välkommen hit! Till ditt nya hem, din framtida kajplats i etern/ cyberrymden!

http://www.youtube.com/watch?v=bodllYxe2eo

/Algotezza
Göran Egevad egevad@gmail.com

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto
Inlägg: 5809
Blev medlem: 28 jun 2005 18:54

Inläggav Skogsälvan » 23 jun 2010 16:29

Vilken skön inställning du verkar ha, Kajsa-Stina! Välkommen!


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 29 och 0 gäster