Forumet flyttar - till Sverige!

Information till medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör
Inlägg: 3368
Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
Ort: Gävle

Forumet flyttar - till Sverige!

Inläggav Johan Ågren » 18 mar 2006 22:13

Japp då var det bestämt; forumet flyttar hem till Sverige. Valet föll på det väletablerade webbhotellet Oderland www.oderland.com efter det att jag fått vänlig och snabb support från dem. Det kan hända att det blir lite nertid för forumet under själva förflyttningen, men går det smidigt så kommer det inte att märkas. Detta kommer förhoppningsvis att bli en vitamininjektion för forumet, och det kan behövas med tanke på hur det betett sig på sista tiden.

Johan

suchanother
Avstängd
Inlägg: 4110
Blev medlem: 14 feb 2004 23:37
Ort: Göteborg

Inläggav suchanother » 18 mar 2006 22:31

Jag behöver inga fler vitaminer, kör B-12, B-6, sägs vara bra för humöret och intellektet.

Men Luipas ide om pg/bg-nummer är bra. Inga jättesummor men "formunderhållande" så att Johan inte behöver stå för allt själv.
Jag sponsrar gärna.
Skapa ett eget nummer för FF så slipper du blanda in din egen ekonomi i detta.

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör
Inlägg: 3368
Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
Ort: Gävle

Inläggav Johan Ågren » 20 mar 2006 01:41

Då var flytten klar. Njut av hur sidorna laddas :). Låt mig veta om ni stöter på några buggar.

Johan

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör
Inlägg: 3368
Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
Ort: Gävle

Inläggav Johan Ågren » 21 mar 2006 22:50

suchanother skrev:Jag behöver inga fler vitaminer, kör B-12, B-6, sägs vara bra för humöret och intellektet.

Men Luipas ide om pg/bg-nummer är bra. Inga jättesummor men "formunderhållande" så att Johan inte behöver stå för allt själv.
Jag sponsrar gärna.
Skapa ett eget nummer för FF så slipper du blanda in din egen ekonomi i detta.


Nu är det inte några pengar att tala om för att behålla status quo på forumet, men det skulle vara kul att generera något mer. Så fort man börjar att nämna pengar så blir det inte lika trevligt längre. Vill inte sätta upp en skylt på startsidan "donera nu!". Men jag skulle kunna göra en tråd här under information med kontonummer.

Johan

dangdang
Inlägg: 167
Blev medlem: 29 jan 2006 11:32
Ort: skåne
Kontakt:

Inläggav dangdang » 21 mar 2006 23:00

Jag donerar gärna även utan skylt eller med eller utan.....
Får ut mycket av det som står här och den ofta supersnabba feedbacken är ju fantastisk. Helt annorlunda än vad jag stött på innan.
"It's not a lie, if you believe it."


Återgå till "Information"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster