Skamlös egocentrisk egenreklam

Hittat intressant information på internet? Ge bra länktips till andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

antor

Skamlös egocentrisk egenreklam

Inläggav antor » 12 jul 2024 15:54

kissochbajs.se

Jag undrar om nåt förlag vill komma i närheten av mig. Vet inget om publiceringsprocesser och så.

Användarvisningsbild
David H
Moderator

Re: Skamlös egocentrisk egenreklam

Inläggav David H » 16 jul 2024 08:20

antor skrev:kissochbajs.se

Jag undrar om nåt förlag vill komma i närheten av mig. Vet inget om publiceringsprocesser och så.

Vad handlar sidan om? Vill inte klicka på sådan länk utan att ha fått närmare förklaring
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196

antor

Inläggav antor » 16 jul 2024 21:49

David H skrev:

Vad handlar sidan om? Vill inte klicka på sådan länk utan att ha fått närmare förklaring

Det är min blogg, som liksom utvecklats till en postapokalyptisk bok. Det är kul om man gillar absurd humor.

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator

Inläggav Pilatus » 09 aug 2024 21:21

antor skrev:
David H skrev:

Det är min blogg, som liksom utvecklats till en postapokalyptisk bok. Det är kul om man gillar absurd humor.

Jag läste litet, men tror inte att det du skriver är moget för en kritisk redaktör. Kanske skall man placera sina personer i en miljö? Har du läst Sandro Key-Åbergs prator?
Moderator

Återgå till "Länkar"