Horoskop

Hittat intressant information på internet? Ge bra länktips till andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

FrökenLisa
Inlägg: 2
Blev medlem: 18 apr 2021 12:29

Horoskop

Inläggav FrökenLisa » 27 dec 2021 12:16

Tycker du om att läsa horoskop precis som jag?
Vill du läsa ditt dagliga horoskop, så kan du läsa gratis här;
[borttagen länk]//moderator

chikara
Inlägg: 2
Blev medlem: 09 okt 2023 10:16

Re: Horoskop

Inläggav chikara » 09 okt 2023 10:18

FrökenLisa skrev:Tycker du om att läsa horoskop precis som jag?
Vill du läsa ditt dagliga horoskop, så kan du läsa gratis här;
[borttagen länk]/moderator

Det är alltid intressant att höra om olika intressen och aktiviteter som människor delar. Att läsa horoskop är något som många personer tycker om som en rolig och underhållande aktivitet. Länken du delar verkar vara en resurs för att läsa dagliga horoskop, och det kan vara användbart för dem som är intresserade av astrologi och vad horoskopen säger om deras dag. Tänk dock alltid på att horoskop är baserade på astrologiska tolkningar och inte nödvändigtvis vetenskapligt bevisade förutsägelser. Det är viktigt att ta dem med en nypa salt och inte använda dem som den enda vägledningen i livet.

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator
Inlägg: 17382
Blev medlem: 08 mar 2012 03:25
Ort: Quid est veritas?

Re: Horoskop

Inläggav Pilatus » 09 okt 2023 10:50

FrökenLisa skrev:Tycker du om att läsa horoskop precis som jag? Vill du läsa ditt dagliga horoskop, så kan du läsa gratis här;

Spam är inte ok på detta forum.
Moderator

David H
Moderator
Inlägg: 5208
Blev medlem: 13 nov 2005 22:29
Ort: Knivsta/Uppsala

Re: Horoskop

Inläggav David H » 09 okt 2023 11:25

Pilatus skrev:
FrökenLisa skrev:Tycker du om att läsa horoskop precis som jag? Vill du läsa ditt dagliga horoskop, så kan du läsa gratis här;

Spam är inte ok på detta forum.


Nyregistrerade medlemmar som postar inlägg med länk/länkar borde väcka varningssignaler, och ganska tydlig indikation på att de registrerat sig på forumet med syfte att sprida reklam snarare än att diskutera.

Spamkontrollen har blivit bättre på forumet sedan vi införde att nyregistrerade medlemmar måste få sitt första inlägg granskat av moderator innan det får publiceras... men här var det ett inlägg som vi missat att stoppa, och nu när det passerat två år, ser jag inte mycket skäl att ta bort heller.

Sen måste det förstås vara tillåtet att diskutera horoskop och astrologi på det här forumet...men vill man göra det är det bättre att göra det i andra trådar.

EDIT: tog nu ändå bort länken som postats i tråden, då den bryter mot forumets reklam/spam-regler
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/

David H
Moderator
Inlägg: 5208
Blev medlem: 13 nov 2005 22:29
Ort: Knivsta/Uppsala

Re: Horoskop

Inläggav David H » 09 okt 2023 11:31

chikara skrev:Det är alltid intressant att höra om olika intressen och aktiviteter som människor delar. Att läsa horoskop är något som många personer tycker om som en rolig och underhållande aktivitet. Länken du delar verkar vara en resurs för att läsa dagliga horoskop, och det kan vara användbart för dem som är intresserade av astrologi och vad horoskopen säger om deras dag. Tänk dock alltid på att horoskop är baserade på astrologiska tolkningar och inte nödvändigtvis vetenskapligt bevisade förutsägelser. Det är viktigt att ta dem med en nypa salt och inte använda dem som den enda vägledningen i livet.


Hej chikara och välkommen till forumet!
Vill du diskutera horoskop och astrologi på forumet, rekommenderar jag trådar som finns länkade här
Astrologi, humbug eller vetenskap? - viewtopic.php?f=3&t=5208&p=101494
Astrologi - viewtopic.php?f=17&t=4624&p=81840
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/


Återgå till "Länkar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst