Fysisk attraktion och förhållande

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 24 jan 2010 15:07

Ja, antagligen är det väl så... ack, detta eviga sökande, man får ju träningsvärk.

Användarvisningsbild
nytt namn

Inläggav nytt namn » 24 jan 2010 15:23

Ja, vad fasen är det man söker? Gud eller kvinnan i ens liv.

Religiösa upplevelser, Tunga droger, Dominanssex, Fånga publikens uppmärksamhet och leka med deras föväntningar...

...helt klart är det det en powertrip man söker...

...problemet är bara, får man smak på det goda är det lätt att man blir kräsen....

...man kan få för sig att vilja offra blonda oskulder i blodsritualer till satan...

...i de sex buddhistiska världarna så är människornas värld den näst sista och titanernas värld den sista, det är lätt hänt att man som titan tippar över och hamnar i den första världen igen, dvs. helvetet...

...så än så länge så nöjer jag mig med att flirta med tjejer jag dansar inför på tunnelbanan efter intag av lätta droger på vägen till jobbet...

http://www.youtube.com/watch?v=qMe3pnvWYYk

People, Can U Hear Me ?
Here's a message that I'm sending out.
I've got the answer to all your problems
and tonight I'll be singing it loud.

Just surrender yourself to the rhythm,
with your Hands up in the sky.
Feel the energy deep inside your system
and leave this world behind!

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 24 jan 2010 15:25

nytt namn skrev:Ja, vad fasen är det man söker? Gud eller kvinnan i ens liv.

Religiösa upplevelser, Tunga droger, Dominanssex, Fånga publikens uppmärksamhet och leka med deras föväntningar...

...problemet är bara, får man smak på det goda är det lätt att man blir kräsen....

...man kan få för sig att vilja offra blonda oskulder i blodsritualer till satan...

...så än så länge så nöjer jag mig med att flirta med tjejer jag dansar inför på tunnelbanan efter intag av lätta droger på vägen till jobbet...

Kicksökande? När blir man nöjd, om någonsin?

Användarvisningsbild
nytt namn

Inläggav nytt namn » 24 jan 2010 15:28

enligt mig blir man nöjd först när man inser sina begräsningar, både som människa i allmänhet, och som den partikulära människa man råkar vara (Jimmy i mitt fall), och håller sig inom "goda marginaler" av lagens ramar (och då menar jag naturligtvis den "Gudomliga lagen") :)

Användarvisningsbild
nytt namn

Inläggav nytt namn » 24 jan 2010 15:36

..nej nu e re dags för att beställa en mögelostpizza från den lokala pizzerian... c u girls.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 24 jan 2010 15:48

Mögelostpizza... blääääh! Vet du vad jag undrar, jimmy - är du som mest nöjd strax innan orgasmen, under orgasmen eller efter orgasmen? Personlig fråga, jag vet, så svara bara om du vill.

CAUSTIX

Inläggav CAUSTIX » 24 jan 2010 16:25

Men är inte det att vara "mest nöjd" just det som är orgasmen och något skilt just från ejakulation etc?

"Jävligt nöjd" i alla fall :)

Olof Andreasson

Inläggav Olof Andreasson » 24 jan 2010 16:29

Tror ni människan någonsin blir nöjd? Det gäller nog att gör sig fri från uppfattningen "att gräset alltid är grönar på andra sidan". Vara nöjd med det man har och göra det bästa av sin situation. Finns en filosofisk inriktning där man inte ska sträva efter att söka lust, utan avsaknaden av olust. Intressant!

Användarvisningsbild
nytt namn

Inläggav nytt namn » 24 jan 2010 17:05

Skogsälvan skrev:Mögelostpizza... blääääh! Vet du vad jag undrar, jimmy - är du som mest nöjd strax innan orgasmen, under orgasmen eller efter orgasmen? Personlig fråga, jag vet, så svara bara om du vill.
haha, komma är för tjejer. jag praktiserar kinesisk kärlekskonst och arbetar mig sakta men säkert mot "odödligheten", efter 10 knull utan ejakulation är man tydligen en "stor man", 100 knull "en mästare" och efter 1000 "odödlig" :)

Nej skämt å sido, jag har enligt "säkra källor" hört att 4:e orgasmen ska vara skönast, vid den 5:e och 6:e är man som tjej tydligen väldigt öm... :)

För mig är njutningen av orgasmen ganska varierande, ibland är det bara ett "ont måste".

De gånger jag verkligen uppskattar den, är då jag själv tillfredställt min partner så pass mycket att jag förtjänat att vara få vara riktigt oförskämd.... ja du kanske förstår... :)

för mig har den största känslan av "tillfredställelse" just kommit då jag gått in i ett rum som annars anses som "restricted area". :)

När jag penetrerade en tjej i xxx första gången fick jag riktiga "overklighetskänslor", ungefär (ganska exakt) som när jag fick min en leksak på min födelsedag som jag hade sett framemot när var 6 år. får jag inte behandla min partner som min privata leksak, tycker jag att det kan vara tråkigt - dock betyder det inte att jag inte kan uppskatta vilddjur :)

Antagligen är detta min form av känsla av "erövring".

För mig är det inte "att" man har sex, utan hur man har det. Samma sak med orgasmen, handlar mycket om en förvänting som förverkligas.

Har fortfarande ett par sexuella fantasier jag ännu inte levt ut, får se om/när/hur det förverkligas :)

Olof Andreasson

Inläggav Olof Andreasson » 24 jan 2010 17:14

nytt namn skrev:När jag penetrerade en tjej i xxx första gången fick jag riktiga "overklighetskänslor", ungefär (ganska exakt) som när jag fick min en leksak på min födelsedag som jag hade sett framemot när var 6 år.

det där känner jag igen ^^

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 24 jan 2010 17:15

Nu kommer jag in här som rena tråkmånsen Allan, men att leva ut alla sexuella fantasier är rena döden för de bästa sexfantasierna som är bättre som just och endast fantasi. :wink:

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 24 jan 2010 17:21

Vad har du för fantasier då, Zokrates:)? Nä, jag förväntar mig inget svar.

Fundra

Re: Fysisk attraktion och förhållande

Inläggav Fundra » 24 jan 2010 18:53

Olof Andreasson skrev: Men min tanke/fråga är: varför vi väljer att visa upp oss betydligt mer för främmande människor än för dem som vi ingår en djupare gemenskap med (förhållande, älskar, etc).

Tja du, man funkar som ett hus eller en bil, vilka man kanske vill få värderade lite då och då utan att för den skull vilja sälja. Nyfikenhet på den öppna marknaden: "Vems blickar är jag värd? Är jag åtråvärd?"

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 24 jan 2010 19:04

Zokrates skrev:Nu kommer jag in här som rena tråkmånsen Allan, men att leva ut alla sexuella fantasier är rena döden för de bästa sexfantasierna som är bättre som just och endast fantasi. :wink:

Jag är absolut beredd att hålla med dig Zokrates. Blir det inte som man fantiserade om kommer ju besvikelsen...på mig själv eller partnern. Vissa fantasier ska nog hållas som just fantasier.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 24 jan 2010 19:38

nytt namn skrev:Religiösa upplevelser, Tunga droger, Dominanssex, Fånga publikens uppmärksamhet och leka med deras föväntningar...

Vill bara flika in en grej angående droger.

I höstas hade jag bestämt mig för att bli narkoman. Jag är nästan helt beslutsam om att sluta att testa och söka efter droger nu, tänkte aldrig på det innan jag fick medicinbiverkningar jag ville lösa upp. Agerar oftast utifrån en nästan fängelsepsykotiskt kontext eftersom jag inte vet var jag är på väg riktigt.

Droger är äckligt, men jag har inga fördommar. Människor som använder droger sitter fast i sitt liv, det blir absurt. Det handlar om sökande efter gemenskap men på ett annat plan än "det andra". Rus och trippar känns helt meningslösa, helt ärligt.

Återgå till "Tankar och känslor"