Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
..att jag saknat er. 
Intellektuella ansträngningar kan ibland vara ett hinder för djupare inre insikter.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 413643126#
http://video.google.com/videoplay?docid ... 413643126#
-
transversal
Zokrates skrev:Marko skrev:Ranchi skrev:Försöker tänka något, men kan bara känna.
Hur tänker man?
hur man tänker ?
Ladda hem virtual desktop girls... och du kommer att tänka, oj vad många vackra brudar det finns : )
(leker med det programmet just nu..)
Är det inte något annat du leker med då? :wink:
så roligt får man inte ha det... brudarna gillade inte min dator och satte den lite ur spel.
inte ens virtuella fruntimmer är helt obesvärliga.. dom sög ut all min cpu kraft direkt.
Men dom var ju vackra och förföriska i några minuter.
undrar om poker brudarna är bättre ? (sist jag spelade strip poker var på min amiga500 och samantha fox var motspelaren)
-
transversal
transversal skrev:Är så jäkla trött på migrän. Har haft migrän i två dagar nu. Känner mig helt spak. Vad göra ...?
vila och hoppas på att det går över ?
jag vet inte vad migrän beror på, men stress borde vara en del av det.
vila och sova.. och ha muskelavslappande övningar. kanske någon kan ge dig lite massage ?
varmt bad är nog kanske bra med.
-
transversal
stackars:(Är så jäkla trött på migrän. Har haft migrän i två dagar nu. Känner mig helt spak. Vad göra ...?
Jag brukar också få migrän,
hemskt de är, då är det enda som gäller att bege mig till apotek om jag inte har hemma
de effektivaste är ju klart zomic-nasal... men svindyrt men det går över på mig av det annars fastnar det.
Jo, jag tänkte just så här:
Det var ju Marie Bebådelsedag nu i veckan. Tänkte, "tänk om det inte var en bebådelse", tänk om Maria verkligen blev kn*llad av vår herre? Det är väl inte så hädiskt att tänka sig? Och DÄR kan man nog tänka sig en kvinna som sa "herregud" efteråt.
Och det utan att missbruka herren sin guds namn. Hoppas det gick till så.
Det var ju Marie Bebådelsedag nu i veckan. Tänkte, "tänk om det inte var en bebådelse", tänk om Maria verkligen blev kn*llad av vår herre? Det är väl inte så hädiskt att tänka sig? Och DÄR kan man nog tänka sig en kvinna som sa "herregud" efteråt.
Och det utan att missbruka herren sin guds namn. Hoppas det gick till så.
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Jag tänker på civil olydnad.
Jag lade ut en pitchad och förvrängd låt från katie meluas senaste album.
Trodde att den skulle bli raderad efter en vecka, men nu har det gått fem månader, (dom hittade min låt idag som kommersiell kopia)
Istället för att varna eller blocka som vanligt, så kom detta upp:
köp den på itunes eller emusic.
Bra det, för jag skämdes lite över att sabotera hennes låt till det sämre.
Många gör på samma sätt.. förvränger och saboterar äkta låtar och sen lägger ut dessa.
olydnaden vann ett litet slag : P
Jag lade ut en pitchad och förvrängd låt från katie meluas senaste album.
Trodde att den skulle bli raderad efter en vecka, men nu har det gått fem månader, (dom hittade min låt idag som kommersiell kopia)
Istället för att varna eller blocka som vanligt, så kom detta upp:
köp den på itunes eller emusic.
Bra det, för jag skämdes lite över att sabotera hennes låt till det sämre.
Många gör på samma sätt.. förvränger och saboterar äkta låtar och sen lägger ut dessa.
olydnaden vann ett litet slag : P
Återgå till "Tankar och känslor"