Det lilla roliga idag...

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
LJUSUPPLEVELSE
Inlägg: 939
Blev medlem: 20 nov 2008 11:45
Ort: någon som söker sin själ.

Det lilla roliga idag...

Inläggav LJUSUPPLEVELSE » 16 nov 2011 20:05

Jag tänker träna upp min förmåga att se det humoristiska i vardagliga situationer , mest på jobbet...
Alla är välkomna att skriva här (om de vill). :) Det kommer kanske inte att vara roligt för alla , men roligt för mig själv ,kanske .
Jag kommer också att försöka vända på saker som jag ofta retar mig på , till något roligt,eller försöka iaf...
Jag börjar :

...Möte idag ...kl 16:00...ytterliggare någon timme av betalt döende...
En fet dam , med ett stort öga och ett litet ,som säkert inte fått ligg på jag vet inte hur länge och som ofta luktar  naturell , så att hennes egen kroppslukt kommer fram, har något att säga :

Host host ...börjar stamma ...host host ...stammar ...säger något ogenomtänkt och trögt ...host host ...tappar rösten ...jag börjar tappa tålamodet ...host host , tappar rösten ,stammar ...jag tappar tålamodet !

Jag avbryter henne och tycker tvärtom , hon spänner det stora ögat vidöppet , cyklopen har kommit ut ur henne , jag får en arg blick ... :shock:

Jag tänker : säg det då...säg det !!!!säg vad du har att säga din jävla cyklopval !!!...öppna din mustaschprydda mun och sääääg deeet!!!...hela mitt helvetes helvete kokar inom mig...!!!Buddha skulle definitivt ha kritiserat mig i det ögonblicket , jag är aaaarrrrgggg!!!!

Host host host host...hon försöker att stamma fram något men blir överröstad av fler än jag ...hon känner säkert inom sig att hon inte får utrymme och innerst inne anklagar hon mig för att jag tog initiativet...jag orkar inte bjuda på det utrymmet , jag skiter i  kraftigt ,fett , jag skiter i lugnt och säkert med ett leende... ! :)

Jag klarar inte av att samarbeta med tröga hjärnor  väl ... de får anklaga mig för det då... :roll:

Jag har varit dum...bad boy , dumma mig , dumma dumma , dumma dumma , dumma ...mig!!! :twisted:
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.

Återgå till "Tankar och känslor"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster