Idag är jag inte lika bra som i går

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

klorofyll

Inläggav klorofyll » 20 aug 2012 10:57

kan det inte snarare vara så att man klarar av att processa informationen?

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 aug 2012 06:55

rent statistiskt är jag den populäraste skribenten på FF. ingen annan har haft så många trådar med så många visits som jag, men jag delar då in detta i två grupper, dels medlemmar, dels icke medlemmar som besöker FF, och jag uppfattar att min popularitet är stor bland icke-medlemmar, för periodvis har jag varit totalt utfryst av medlemmarna, mycket på grund av ägaren Johan Ågrens felaktiga nedvärdering av mig, t.ex. ifall en tråd jag har säger viktiga saker brukar alltid Johan försöka att omplacera den någonannastans så tillfälliga besökare görs förvirrade, men också stoppa trådar ifall de innehåller viktig information, t.ex. den om ..modern.. som hade över 10 000 visits ganska snabbt och handlade om hinduismen, men trots detta har jag fortsatt att skriva på detta FF.

och att en ägare själv skriver på forumet och uppträder maktfullkomligt och då försöker attackera den typ av information som han ej själv uppskattar genom att hota skribenter som han gjort med mig många gånger och fick Minded att skriva flera trådar om min betydelse som skribent visar att det är helt fel att en ägare ska involvera sig själv som skribent.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 aug 2012 08:32

klorofyll skrev:kan det inte snarare vara så att man klarar av att processa informationen?

detta du säger är en bra beskrivning av Vad Marx menar med alienation.

Återgå till "Tankar och känslor"