Jag tänkte först skriva det här under rubriken kriminalitet men tänkte sen att det nog var bara dålig common sense och usel social kompetens som det var frågan om.
Jag pratar som ni säkert vet om flashbackmoderatorer. De raderar ämnen som skrevs under rätt rubrik eller subforum. De flaggar och raderar och motar bort inlägg/trådar som är valida. Och sist men inte minst verkar det vara något slags krav att man är psykopatiskt lagd för att gå med för jag har inte haft kontakt med en flashbackmoderator eller före detta flashbackmoderator ännu som inte var konstig, säger fel saker, har en extrem politisk åsikt eller kan inte stava.
akta er för flashback
Moderator: Moderatorgruppen
-
förbryllad
akta er för flashback
Bless you and your mother.
akta er för flashback
Flashback, innebär inte det att öppet visa sitt rövhål? 
akta er för flashback
Jo Flashback är lite skumt.
Men det ÄR sveriges största och vi vanligamänniskor bör nog INTE lämnadet ifred!
Men det ÄR sveriges största och vi vanligamänniskor bör nog INTE lämnadet ifred!
akta er för flashback
SigurdV skrev:Jo Flashback är lite skumt.
Definiera "vanlig människa"! "Verklighetens folk"?
Algotezza aka Algotezza
akta er för flashback
Det betyder att du vill gå med i ett forum som har en wannabee Idi Amin som admin. Och som säger att han gör som han vill i sitt forum. Det passar säkert de flesta svenskar utmärkt då de inte tänker i alla fall. På Facebook får du prata om ingenting, men på Flashback får du prata i sann gemenskap med Idi Amin. DET är väl en god orsak för vem som helst att gå med i Flashbacks utmärkta forum, där vanligt folk är moderatorer och trollen står som spön i backen.
akta er för flashback
På Flashback kan man ju även ställa frågor om man har problem med datorn, så det är väl inte bara nät-trollerier och Idi Admin där, antar jag. Jag skaffade konto där för ett antal år sedan men har inte varit inne där och kollat.
Algotezza aka Algotezza
Återgå till "Tankar och känslor"