Det Största Äventyret ............,.
Moderator: Moderatorgruppen
Lukas
Egentligen är det inte så roligt att göra mål i öppen kasse men du slår ju huvudet så på spiken.
"Tänk att det finns personer som frivilligt vill Blamma och Göra Bort Sig
Så. Det verka också vara kroniskt dvs. obotligt!"
Du kanske har mer insikt än vi tror. Begrunda nu på vad du själv skriver Lukas. Även en blind höna kan hitta ett korn.
Själv ska jag förbereda mig för resan till kioskvurren.
Som brandchef Greger sa ja det är huuuumor det.
Egentligen är det inte så roligt att göra mål i öppen kasse men du slår ju huvudet så på spiken.
"Tänk att det finns personer som frivilligt vill Blamma och Göra Bort Sig
Så. Det verka också vara kroniskt dvs. obotligt!"
Du kanske har mer insikt än vi tror. Begrunda nu på vad du själv skriver Lukas. Även en blind höna kan hitta ett korn.
Själv ska jag förbereda mig för resan till kioskvurren.
Som brandchef Greger sa ja det är huuuumor det.
Kallekula kan inte låta bli...måste....kan inte...jo....eller
Vi måste fortsätta på punkt IIa innan vi går vidare Lukas.
Ska på affärsmöte i Milano nästa vecka. Vad ska jag köpa för skor? Hjälp mig Lukas att finna de mest optimala skorna. Tänk på att det är milanesare jag ska träffa.
Är det portabla köket en nödvändighet?
Vi måste fortsätta på punkt IIa innan vi går vidare Lukas.
Ska på affärsmöte i Milano nästa vecka. Vad ska jag köpa för skor? Hjälp mig Lukas att finna de mest optimala skorna. Tänk på att det är milanesare jag ska träffa.
Är det portabla köket en nödvändighet?
Det är bra Lukas att du låter dem som är naturligt överviktiga få betala ett högre pris än alla andra, samtidigt som du skulle uppmuntra till självsvält. Dem som svälter tillräckligt kan till slut också gå som "handbagage", och dem riktigt överviktiga får aldrig råd att sätta sin fot utanför landet.
Jag är glad över att du inte valt politikens vägar.
Det du borde tänka på först och främst under din resa är en god partner som håller dig sällskap. Kallekula har redan nämnt det, och jag kan inte göra annat än hålla med. I övrigt borde du försöka att vidga dina vyer lite mer...
Så, nu ska jag låta dig vara i fred. Du vill ändå inte diskutera något.
Lycka till med din packning.
Jag är glad över att du inte valt politikens vägar.
Det du borde tänka på först och främst under din resa är en god partner som håller dig sällskap. Kallekula har redan nämnt det, och jag kan inte göra annat än hålla med. I övrigt borde du försöka att vidga dina vyer lite mer...
Så, nu ska jag låta dig vara i fred. Du vill ändå inte diskutera något.
Lycka till med din packning.
Jag har lämnat forumet. Filosofi är inte så trevligt som jag hade hoppats på.
Enfero skrev:
Jag var eg. lite elakare än så. Omydighetsförklarade personer får goda män.
Hursomhelst Lukas. Du har två dagar på dig att ta dig till Rom från Sverige. Du får inte stå utmed vägkanten och lifta. Hur tar du dig dit?
Du har 500 kr på fickan (du ska ha så mycket pengar du bara kan kvar när du är i Rom) . Du har två dagar på dig att ta dig till Rom från Sverige. Mest kulor kvar när du är framme? Hur gör du? Hur reser du osv. Räkna på det får vi se var mr resenär gör.
Så har du lite att bita i istället för att köra "grundkursen" och rabblja goja om skor och ryggsäckar.
Återgå till "Tankar och känslor"