Vega skrev:Hur skulle ni beskriva er egen attityd?
Ifrågasättande.
Besvärlig,
Svårt att "hålla käften" när jag tycker att något är fel.
Kanske borde jag det?
Det blir ju enklare så.
Moderator: Moderatorgruppen
Vega skrev:Hur skulle ni beskriva er egen attityd?
xion skrev:Vega skrev:Hur skulle ni beskriva er egen attityd?
Ifrågasättande.
Besvärlig,
Kanske borde jag det?
Det blir ju enklare så.
Algotezza skrev:xion skrev:Vega skrev:Hur skulle ni beskriva er egen attityd?
Ifrågasättande.
Besvärlig,
Kanske borde jag det?
Det blir ju enklare så.
Går besvärlig in i din spontana självbild eller har du "köpt" omvärldens syn på dig? Varför har du i så fall gjort det?
xion skrev:Algotezza skrev:xion skrev:
Ifrågasättande.
Besvärlig,
Kanske borde jag det?
Det blir ju enklare så.
Går besvärlig in i din spontana självbild eller har du "köpt" omvärldens syn på dig? Varför har du i så fall gjort det?
Att ifrågasätta är aldrig populärt.
Detta blir man påmind om allt som oftast.
Varför kunde inte Jorden få vara platt och Gud trygg i sin Himmel?
Varför måste vissa människor krångla till allting?
Vega skrev:Det är en bra idé att ha en organisation av likasinnade runt sig.. Känner ni att ni har det??
Algotezza skrev:Vega skrev:Det är en bra idé att ha en organisation av likasinnade runt sig.. Känner ni att ni har det??
Digitalt ja, fysiskt delvis.
Vega skrev:Det är en bra idé att ha en organisation av likasinnade runt sig.. Känner ni att ni har det??
Anders skrev:Vega skrev:Det är en bra idé att ha en organisation av likasinnade runt sig.. Känner ni att ni har det??
Finns inga som är likasinnade med mig. Inte i närheten. Inga som jag träffat i alla fall. Vore kanske kul att träffa nån.
Algotezza skrev:Anders skrev:Vega skrev:Det är en bra idé att ha en organisation av likasinnade runt sig.. Känner ni att ni har det??
Finns inga som är likasinnade med mig. Inte i närheten. Inga som jag träffat i alla fall. Vore kanske kul att träffa nån.
Jag har nog inte så höga krav för att kalla någon likasinnad och jag kan känna igen mig i andra, i deras reaktioner och handlingar.
Vega skrev:Frågan är om man skall läsa en roman av Selma Lagerlöf.. Antikrists mirakler..?
Vega skrev:Låt säga att det finns en menig med allt vi gör och är med om… Hade då inte mänskligheten mått bättre av en vetskapen om det??
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst