J R Auk skrev:Zokrates skrev:Och när hade en man sex senast av en kvinna, där hon inte krävde någon motkompensation före eller efter akten, som kosta honom pengar?
Vad fan snackar du om?
Ena dagen är det manliga prostituerade andra dagen är det så att mannen inte kan få sex utan att det kostar honom pengar.
Tänker du då att den prostituerade mannen betalar kondomen?
Hallå, jag talade om statistiken den gången, som visade att det fanns fler killar som sålt sex enligt statistik. Blanda du ihop detta med mitt cyniska inlägg citerat av dig så gör du dig enbart dum. Är det inte allmänt känt att mannen oftast försörjer fru och barn, samt att de flesta kvinnor kräver uppmärksamhet för att stanna kvar med en man, vilket antingen innebär presenter eller andra nöjen, vilka tenderar att kosta pengar i dagens samhälle?
Du verkar ju enbart naiv om du inte sett detta, dessutom kan du ju omöjligt ha någon behållning av sveriges mest uppskattade ståuppare, då de frekvent ironiserar detta tema. Det förefaller mig att du i detta sammanhanget enbart är ute efter att plocka billiga poäng, på min bekostnad genom att låtsas att inte förstå det som är underförstått, eller är du måhända så borta i det blå?
Ling skrev:Menar du att du inte haft det? Det låter tragiskt.
Alla förhållanden jag haft, har kostat mig mer ekonomiskt än om jag skulle ha köpt sex på gatan, tragiskt? Klanka på dina medsystrar istället för på mig, för säg den kvinna som stannar en längre tid hos en man som aldrig tar ut henne på restaurang, dans, bio, utomlands, köper presenter mm, en sån "snål" "ogin" man överges snabbt. Därav min cynism.