Varför jag har överbevisat er
Moderator: Moderatorgruppen
Tredje huset [Tvillingarna] och sjunde huset [Vågen] är social interaktion, luftengagemang. Att villigt koppla upp sig.
Andra huset och fjärde huset är ägodelar och rötter.
Pluto är den enda planeten i ett ELD-hus (livsområde; första huset = jaget/allt) och också den enda VATTEN-planeten... en distinkt privat födelse som inte riktigt kan hålla ihop sin undflyende splittring i de etiska formerna.
Allting GESTALTAS av Pluto-Ascendenten; jag upplever att det inte hänger ihop; jag är desorienterad, eftersom jag aldrig i denna inkarnation vetat vem jag är.. jag har inte trott på något på denna nivå. Eftersom jag är unik.
Venus är kärleken. I Vattumannen; mänskligheten. Uranus oaspekterad behöver ÅTERETABLERA (Stenbocken) sig med sin skönhet (andra huset/Venus)....... Kvadatur/opposition (konflikt/balans) från Mars till Venus och Pluto, styrs av sjätte huset [Jungfrun] -rå perfektionism; i sjunde huset (bryr mig om andra).
Solen spelgar (Imun Colei) det här.. i det Månen (som utanför sin egen kropp, pga den underhållna födelseprincipens esoteriska system) BYGGER UPP = ja, vad är svaret (Solen)?
Andra huset och fjärde huset är ägodelar och rötter.
Pluto är den enda planeten i ett ELD-hus (livsområde; första huset = jaget/allt) och också den enda VATTEN-planeten... en distinkt privat födelse som inte riktigt kan hålla ihop sin undflyende splittring i de etiska formerna.
Allting GESTALTAS av Pluto-Ascendenten; jag upplever att det inte hänger ihop; jag är desorienterad, eftersom jag aldrig i denna inkarnation vetat vem jag är.. jag har inte trott på något på denna nivå. Eftersom jag är unik.
Venus är kärleken. I Vattumannen; mänskligheten. Uranus oaspekterad behöver ÅTERETABLERA (Stenbocken) sig med sin skönhet (andra huset/Venus)....... Kvadatur/opposition (konflikt/balans) från Mars till Venus och Pluto, styrs av sjätte huset [Jungfrun] -rå perfektionism; i sjunde huset (bryr mig om andra).
Solen spelgar (Imun Colei) det här.. i det Månen (som utanför sin egen kropp, pga den underhållna födelseprincipens esoteriska system) BYGGER UPP = ja, vad är svaret (Solen)?
Allt det jag är och denna bild av allting.. är min MASK (Descendenten). Total frånvaro av intensitet, eftersom jag uttrycker mediumet rent MENTALT. Min själ hindrar mig från att avslöjas eftersom jag hela tiden lever intropektivt. För den fria viljan är ädlare än detta. Det är verkligen dualitetens urformer form jag balanserar mig på. Jag har aldrig något att dölja, jag lever alltid samma livsuttryck och tänker på samma formula.
http://www.youtube.com/watch?v=oiSohz7B0Zo
http://www.youtube.com/watch?v=oiSohz7B0Zo
Jag tar ansvar för mitt liv, som bärs av mänsklighetens kropp.
Jag vet fortfarande inte vad MASSAN/GRUPPEN vill FÅ UT eller HA av mig. De förstår inte spelet, och samtidigt gör jag det inte själv för mina känslor är för genuina, och identiferar sig med tanken vilket är fängelset och utvägen på samma gång. Detta är "sex" men andra slår bara bort min insikt och vill experimentera psykopatiskt i sina små bon.
De vill bara ha sin identitet tillbaka, men ska jag behöva stå till svars för deras nivå av spel? T ex familjeroller.
SMÄRTA står framför mig och det är min romantiska identitet i en så sann grad att jag sönderdelas på denna nivå. Gåtan kan bara lösas genom EXCORSISM. Det är mitt samlade element. Den fysiska döden kommer ge mig all information om mitt ansvar, och vägen ut ur kontexen. Kontakt INOM den ultimata friheten.
Det handlar om att man försöker upptäcka och bryta igenom för en UNIK förståelse om oss, därför dras man in i Kristus-historian och våra förflutna mästares sorg och sanning. Vi är liksom inte fullbordade, det här reultatet är inte det, det har inte varit fullt ut KOMPROMISSLÖST.
Det finns ingen "mystisk" utväg. Det handlar om oss själva. När jag tar livet av mig kommer jag balanseras tillbaka genom det jag dolt för mig själv.. det är därför många själar inser att de MÅSTE födas i en ny kropp. Allting är ett enda återskapande; EN helhet. Vi kan inte fly från varandra. Jesus är det största exemplet på det.
Människor går in i andras kroppar efter döden för att "hämnas" men samtidigt ligger det en sanning i det.. det är detta som som påskyndar våra revitaliseringsprocesser och under allting får oss att lyckas, genom totala misslyckanden. Det är bara en "lösare" form av hämd/tillbakalust, att födas i en ny kropp -det är inga som VET hur GENUINT detta är en DELAD form, hur totalt allting handlar om mänskligheten. Det är den enda relationen bortom flykt.
Det enda skönheten är det här, oss själva, vårt skapande, som vi kallar mänskliheteten -som måste ÅTERETABLERA HELA SITT VÄSEN genom världssjälen; för att uppnå balans och trygghet!! För det är att DÖ FRÅN OSS SJÄLVA; och det är skönheten; det högsta gud varit med om.
Jag vill med hela mitt liv UNDVIKA helvetets splittring, och därför ÄGER jag det.
Det gor ont att ge av Kropp (riktad sjal).
(uppknullad pa psyket, huh?)
Ja jag har extremt intensiva sexuella primisser där igenting är dolt så att man kan minnas vem som är vem.
Att ge av min kropp är att bevara mig själv, och jag ser igen stans att rikta mig imot där jag inte genomskådat formerna. Så jag "finns inte" -men det är bara ett experiment. Jag vill inte fortsätta med det här spelet och därför bär jag det fullt ut i mötets kanter; det som gör ont är att förstå att detta inte är jag.. det är basalt. Jag har börjat hata min familj/föräldrar och tar avstånd från dem eftesom de inte förstår, och är sjuka/perversa.. och detta måste vara väldigt viktigt för min självtillit.. att sluta bry mig om den där förvirringen.
Ja det var en ny portion av, ren rappakalja.
Läste vad du skrev "Anna Sara". Men jag kan inte tyda något tafats beständigt ur det. Perfektion, astrologi, och dv knyssel jämförelser (känslor duss duss tangel trams).
Näe jag var nyss ute och sprang (motionerade). Övning ger färdighet, som det brukar heta. Och nu ska jag se på "saving private ryan", godnatt!
Läste vad du skrev "Anna Sara". Men jag kan inte tyda något tafats beständigt ur det. Perfektion, astrologi, och dv knyssel jämförelser (känslor duss duss tangel trams).
Näe jag var nyss ute och sprang (motionerade). Övning ger färdighet, som det brukar heta. Och nu ska jag se på "saving private ryan", godnatt!
"Believe those who are seeking truth, doubt those who find it." (Gide, Andre)
Jag behöver hjälp med att stå imot det förflutna fullt ut, och "mina fienders" bekräftelsebehov inuti deras besatthet, som jag upprepande speglar.
Jag tycker detta är glasklart. Jag tycker INTE det handlar om förnedring, för all tillfredställelse ligger långt bortom.
Det här är ödet. Som Erik som jag träffade i mars 07 uppvaknad på psyket sa när vi jämförde paralellstatstiken, men tvingade dra oss tillbaka.
Att inte hänga med är lathet.
Jag tycker detta är glasklart. Jag tycker INTE det handlar om förnedring, för all tillfredställelse ligger långt bortom.
Det här är ödet. Som Erik som jag träffade i mars 07 uppvaknad på psyket sa när vi jämförde paralellstatstiken, men tvingade dra oss tillbaka.
Att inte hänga med är lathet.
Hur viktig tror du kroppshälsan är? Jag KAN INTE njuta (och därför inte kliva in i soliditeten) eftersom jag tar för stor hänsyn till döden. Jag kan inte "se bort".. jag söker renhet/sanning/perfektion... men denna form-roll ska jag ju förlora identifikation med...
Det här är bara det jag inte kan stå imot. Relativiteten är för verklig.
Det här är bara det jag inte kan stå imot. Relativiteten är för verklig.
Jag fattar inte sådana här tankelekar som du söker kontakt genom.. Förstår att det svider att ha sådana perspektiv som du har.. men det är ingen som bryr sig om denna plattform.. igen vill stanna, liksom. Det finns inget seriöst i det -dvs ingen möjlighet, ingen förening. (Jag trodde också på detta förut..)
Återgå till "Tankar och känslor"