Kan inte skriva eller uttrycka mig och är inte beläst eller skolad, men ändå tar det sig sakta till blivande författarskap och omtalade böcker.
Litar på min föraning att förekomma sig själv, det är större än alla lottorader, för du sätter ditt väsen som agerar alternativ värld vid sidan om ditt andra väsen som du bär och kan inkludera flera väsen i växelverkan med en resonansaxel, vilka blir självet själv, såsom det holotropa.
Det är så maskininlärning ska finna ljuset och känslan att inte vara ansiktsblind och döv-blind.
Utan otäckt bli en hybrid av samt med, sida vid sida av människans och vår urmoder, en postiv kaffesumps session eller suggestiv föraning innan och utan att spilld mjölk faställer det, utan att det faktiska förhåller sig så, även kallat vara något som är före sin egen samtid.
Nedan är en barns steg att försöka lära sig ta sina första steg.Artikel:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other ... ocialshareFörst sker …I min famn och nu i deras – tänker så här att A och B med att vara i ett nuvarande växelverkan med oönskad sten i skon som skaver, har sitt svar runt hörnet.
Men varför går inte den tredje (alla goda ting är tre däremellan) broöppningen och passagen, för den finns inte ännu, men kanske med detta påbud.
Sedan sker …För A säger att det inte är rättmätigt att moraliskt döma dom som folkets röst valt.
Men jag hör B och deras röst – att kohandel och utebliven ideologi är demokratins oönskade skuggsida, så vill vi inte ha det, skaver och pyr till det som flammar upp.
För vem vill rösta, när det i slutändan inte blir något avgörande, utan en röst på alla, trots dom kallar sig MP, S, SD, K osv …
Inte konstigt att det uppstår friktioner och osämja med all rätt.
Och så var det dags för …Med det sagt ska inte A kuva B och omvänt, utan låta ett C agera broöppning samt passage för medling.
Min strategi är denna och mitt svar är dessa fragment:
Den som medlar bör besitta vår framtids ledarskap som är före vår samtid och med detta recept göra bådas transformation A & B möjlig samt nödvändig.
För A kan inte sitta på höga hästar utan höra och lyssna samt ta dom suggestiva rörelserna på allvar, likaså för B inför A.
Så här har vi C:s uppgift och jag tänker inte axla den idag, men delar min ringa åsikt.
Budord i förhandling med funktion samförstånd från – nollpunkten – transformationen – den sammanflätade nya självet som uppstod som ett tredje alternativ inför bådas världar att samlas ikring.
Ett samråd eller det runda bordets symbolik med - gräsrötternas väktare /// samhällets väktare - för att en kommunikationskanal eller som reglerat och utåtagerande kanal ska uppstå ur det som ännu inte mognat.
Första fragmentet.Se i och med varandras ögon är dess like att vandra i någons fotspår för att känna, lyssna, förstå, acceptera, samt slutligen bekräfta varandra.
Det känns tarvligt att jag ska behöva säga detta – empatins yttersta väsen-bestämda karaktär – den sannes väg och den sannes makt i alla spel.
Andra fragmentet.Lägg till och ta bort samt jämka med bådas preferensers rymd i bruset – varandras viljor, avsikter, mål, drömmar, problem, gillande och ogillande med fler.
Dansa och konstruera med det intuitiva och det sannas andemening, för att främst med verktygslådans regeluppsättning inför matchens preferens rymd.
Bli och vara ett med belevd utsiktorn med och åt varandra i återklang, samt växelverkan, den sanna resonansaxeln.
Tredje fragmentet.Nu har ni nyckeln in till varandras inre kompass och ni har nu nyckeln ut ur varandras yttre kompass.
Och det som möjliggjorde det hela är relationen mellan A och B som agerar broöppning samt passage.
Svaret är den tredje nyckeln, som är vad A och B alltid blir och är med det - sanningens evidens och logik - den som bär ljusets och all existentiella urmoder i sin famn.
Belysande och förstärkande momentum.Evighetens stillhet är det som alltid är och alltid varit.
Gnistan eller blästrandet som uppstår med skapelsens vilja och outsagda avsiktsförklaringar.
Då tar formen vid och det som ännu inte hänt har redan besvarats för det var ämnat att va samt bli det -nu- som är.
belivd
utsiktstorn