Är du en äkta människa?
Moderator: Moderatorgruppen
- Johan Ågren
- Administratör
- Harald Davidsson
citat:
When the human body is formed, the sexual organ cells store part of the primordial force. The heart stores part of the original spirit (yuan shen) of the primordial force. The right kidney stores part of the primordial force that supports life and gives more life. When we combine our love, compassion and orgasmic sexual energy, a harmonizing resonance effect arises at the synergistic frequency of eight Hertz. In this state of activation, our cells will draw in the primordial force and a process of cellular intercourse occurs. DNA is transcribed in the nucleus and translated via RNA in the cytoplasm. Cells divide and combine, giving birth to new and improved cells. This cellular intercourse will also occur when we have stored enough of this combined sexual energy (jing) and then combine it with love and compassion energy. The kidneys store part of the primordial force and connect with the earth force, which also has the same eight Hertz frequency.
When the human body is formed, the sexual organ cells store part of the primordial force. The heart stores part of the original spirit (yuan shen) of the primordial force. The right kidney stores part of the primordial force that supports life and gives more life. When we combine our love, compassion and orgasmic sexual energy, a harmonizing resonance effect arises at the synergistic frequency of eight Hertz. In this state of activation, our cells will draw in the primordial force and a process of cellular intercourse occurs. DNA is transcribed in the nucleus and translated via RNA in the cytoplasm. Cells divide and combine, giving birth to new and improved cells. This cellular intercourse will also occur when we have stored enough of this combined sexual energy (jing) and then combine it with love and compassion energy. The kidneys store part of the primordial force and connect with the earth force, which also has the same eight Hertz frequency.
Jag blev lite misstänksam när jag såg att författaren till texten du citerat Nuddle tillsammans med sin EX-FRU, skrivit böcker som handlar om vägen till de multipla orgasmerna, så varför i helvete skiljde de sig om de var så insatta? Jakten på pengar genom att utnyttja folks behov tar aldrig slut, där sitter de sedan fetarika och propagerar för hur man genom att nå de inre energierna skall bli tillfredsställd, men skall sanningen fram så är det uppenbart deras rikedomar som tillfredsställer dem allra mest.
-
lösdrivaren
- Avstängd
kab skrev:Harald Davidsson skrev:En äkta människa är en som aldrig delar på sig,
som alltid är densamma i alla situationer på alla platser i alla tider,
alltså en äkta människa
skiljer ej på sak och person
Jaha! du menar en person med diagnos Aperger Syndrom
Apergers syndrom? Måste va nått nytt precis som han göteborgsprofessorn Johan(?) Gullberg som hittade på nya bokstavskombinationer.
Apbergets syndrom var mitt barndoms glasberget (folkligt i Frölunda, massa fyllon där som drack och i vanlig ordning förstörde ett fint område. Fattar inte va detta har med saken att göra men jag flippar ut som nuddle)
maximal utdelning med minimal ansträngning
- Harald Davidsson
Zokrates skrev:Jag blev lite misstänksam när jag såg att författaren till texten du citerat Nuddle tillsammans med sin EX-FRU, skrivit böcker som handlar om vägen till de multipla orgasmerna, så varför i helvete skiljde de sig om de var så insatta? Jakten på pengar genom att utnyttja folks behov tar aldrig slut, där sitter de sedan fetarika och propagerar för hur man genom att nå de inre energierna skall bli tillfredsställd, men skall sanningen fram så är det uppenbart deras rikedomar som tillfredsställer dem allra mest.
det här är en sund kritik.
- Harald Davidsson
Mantak Chia är bara en taoist, han förespråkar inte kärlek på samma sätt som jag förespråkar,
han är en egoist, varför han skiljde sig vet jag inte, men hans text stämmer, det är ungefär
så det blir när den nya människan skapas, sedan vet jag inte om allt stämmer, det var
mer menat såsom ett stöd för det Harald skrev
jag tycker Mantak Chia har en bra bok om sexualitet, och bra sex liv innebär inte automatiskt bra förhållande,
han är en egoist, varför han skiljde sig vet jag inte, men hans text stämmer, det är ungefär
så det blir när den nya människan skapas, sedan vet jag inte om allt stämmer, det var
mer menat såsom ett stöd för det Harald skrev
jag tycker Mantak Chia har en bra bok om sexualitet, och bra sex liv innebär inte automatiskt bra förhållande,
Zokrates skrev:Viola skrev:Äkta människa är väl alla såvida inte en av föräldrarna är en apa eller nåt. :shock:
Ja men i det här sammanhanget så handlar det ju om du är en sann och ärlig människa eller falsk och oärlig, men det kanske var mindre viktigt för dig?
Nej - jag förstod nog det men jag tycker nog det låter bättre att säga "ärlig människa" om det är det man menar än "äkta" :-)
- Harald Davidsson
Viola skrev:Zokrates skrev:Viola skrev:Äkta människa är väl alla såvida inte en av föräldrarna är en apa eller nåt. :shock:
Ja men i det här sammanhanget så handlar det ju om du är en sann och ärlig människa eller falsk och oärlig, men det kanske var mindre viktigt för dig?
Nej - jag förstod nog det men jag tycker nog det låter bättre att säga "ärlig människa" om det är det man menar än "äkta" :-)
Jag såg nog allt humorn i ditt förra inlägg, tycker själv om att skoja till det ibland, farsan brukade dock säga att jag var gjord på skoj i ett tefat...
-
lösdrivaren
- Avstängd
Återgå till "Tankar och känslor"